eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › "Zarządzanie i rozliczanie projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna - etap II" (konkurs POIS/1.7.1/5/2020)"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094428 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zarządzanie i rozliczanie projektu „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna – etap II” (konkurs POIS/1.7.1/5/2020)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.pszczyna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zarządzanie i rozliczanie projektu „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna – etap II” (konkurs POIS/1.7.1/5/2020)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e33545b-a8a8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001002/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Zarządzanie i rozliczanie projektu "Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna - etap II" (konkurs POIS/1.7.1/5/2020)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Środki Unii Europejskiej pozyskane w ramach poddziałania POIS.01.07.01. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim, działania POIS.01.07.00 - Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043134/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.00112021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania i rozliczania projektu. Przedmiot zamówienia obejmuje (obowiązki Wykonawcy).:
1. koordynacja właściwej realizacji Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie, w tym zarządzeniu projektem w systemie SL2014 (https://sl2014.gov.pl/);
2. monitoring wskaźników Projektu w okresie realizacji projektu;
3. kontrola faktur i innych dokumentów potwierdzających wydatkowanie środków finansowych z Projektu pod kątem zgodności z umową o dofinansowanie;
4. przygotowywanie opisów dokumentów w zakresie wymaganym realizacją Projektu;
5. sporządzanie wniosków rozliczeniowych wraz z załączeniem wszystkich niezbędnych załączników;
6. zamieszczanie wersji elektronicznych dokumentacji związanej z Projektem w systemie elektronicznym instytucji rozliczającej Projekt (SL2014);
7. aktualizacja wniosku o dofinansowanie dla potrzeb sporządzania stosownych aneksów;
8. sporządzanie harmonogramów płatności i ich aktualizacja w trakcie trwania Projektu;
9. sporządzanie uzupełnień w dokumentacjach rozliczeniowych zgodnie z wezwaniami instytucji rozliczających i kontrolujących Projekt;
10. uzupełnianie bazy personelu SL 2014;
11. kontrola promocji projektu;
12. uzupełnienie bazy zamówień publicznych systemu SL 2014;
13. uzgadnianie odpowiedzi na pytania związane z realizacją Projektu pojawiające się w trakcie jego realizacji, a mogące wpływać na prawidłowość rozliczenia Projektu;
14. aktualizacja dokumentacji w terminie ustalonym z Zamawiającym w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby dokonania zmian.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121155,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATsys.pl Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342817144

7.3.3) Ulica: ul. Lompy 7/3

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-030

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-23
2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.