Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00170228/01 - Wynik z dnia 2025-04-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2025"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 418 52 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwalencka@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2025"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b81abf4b-6b5d-46aa-bbef-002abc52281f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044056/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkluczborski/demand/194545/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu Platformy zakupowej Marketplanet Oneplace pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
Link publiczny do postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkluczborski/demand/194545/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz 63 ust. 2 ustawy Pzp - komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego przez link: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl.
Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl
Załączony formularz ofertowy i kosztorys ofertowy wraz z załącznikami należy wypełnić w formie elektronicznej i opatrzyć:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub podpisem zaufanym
lub elektronicznym podpisem osobistym.
4. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu
do elektronicznej komunikacji z Wykonawcami: Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie
oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością:
-Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom
uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
-Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony: https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
- Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu
rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
- Po założeniu konta, Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
5. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
•Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE
L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest STAROSTA KLUCZBORSKI Z SIEDZIBĄ W STAROSTWIE POWIATOWYM
W KLUCZBORKU, UL. KATOWICKA 1, 46-200 KLUCZBORK.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: starostwo@powiatkluczborski.pl
Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w Rozdziale XXIV SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ) "Ochrona danych osobowych".
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZD.272.1.2025.MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu kluczborskiego w 2025 roku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco - naprawy wykonywane bez wycinania krawędzi. W związku z tym , że Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp przewiduje tzw. "prawo opcji", przedmiot zamówienia podzielony został na gwarantowany zakres podstawowy zamówienia oraz niegwarantowany zakres opcjonalny zamówienia, zgodnie z SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz sposób jego realizacji określają: SWZ, STWiORB, Przedmiar robót, kosztorys ofertowy, Wykaz dróg oraz Projektowane Postanowienia Umowy, stanowiące załączniki (integralną część) SWZ.
Zamówienie obejmuje:
-wykonanie z należytą starannością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie ze STWiORB, stanowiącą integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami wynikającymi w szczególności
z przepisów: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 ze zm.), przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej oraz z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 ze zm.) oraz ustawy Kodeks cywilny (Dz.U.2024.1061 ze zm.);
-Wykonawca do wykonania zamówienia zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213 ze zm.).
-wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji terenu robót zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy BHP, zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót przewidzianych w SWZ wraz z załącznikami, uporządkowanie terenu robót itp.,
- Wykonawca musi brać pod uwagę również inne koszty tj.: uzgodnień, opłat, zabezpieczeń robót, a także wszelkie inne możliwe koszty typu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz wszelkie ewentualne ryzyka związane z realizacją zamówienia, które w całości ponosi Wykonawca oraz mieć na uwadze ewentualne zamówienia dodatkowych ilości robót w ramach „prawa opcji”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
ZAMÓWIENIA OPCJONALNE - Zamawiający przewiduje skorzystanie z tzw. "PRAWA OPCJI" o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp:- określenie warunków i okoliczności skorzystania z „prawa opcji” polegającego na zlecaniu w czasie trwania umowy podstawowej, realizacji dodatkowych ilości robót budowlanych w ramach wymienionego w SWZ oraz w formularzu kosztorysu ofertowego asortymentu (napraw wykonywanych bez wycinania krawędzi), o wartości nie większej niż 100% kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego (wynagrodzenia umownego Wykonawcy), a tym samym ilości zamówienia podstawowego.
Zlecanie zamówień w ramach "prawa opcji" może być dokonywane w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb remontowych tylko i wyłącznie w okresie trwania umowy podstawowej (od dnia jej zawarcia) przy odpowiednich możliwościach finansowych Zamawiającego. Uruchomienie "prawa opcji" jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie zobowiązaniem, a Wykonawca składając Ofertę, w razie skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, zobowiązany jest do jego realizacji po ryczałtowych cenach jednostkowych wskazanych w kosztorysie ofertowym i zgodnie z warunkami jak dla części podstawowej. Prawo opcji zostaje każdorazowo uruchamiane w przypadku złożenia przez Zamawiającego pisemnego Oświadczenia woli skorzystania z prawa opcji w ilości, zakresie i terminie wskazanym w danym Oświadczeniu woli.
-Określenie rodzaju i maksymalnej ilości (wartości): Zamawiający zastrzega sobie opcję zwiększenia do maksymalnie 100,00% ilości (wartości) asortymentu robót wskazanych w SWZ oraz w kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót, tj. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych wykonywanych masą na gorąco – bez wycinania krawędzi (tożsamych z zamówieniem podstawowym) w maksymalnej ilości wbudowania mieszanki do 500 Mg. Zlecenia wykonania robót w ramach „prawa opcji” mogą być dokonywane jednorazowo, etapowo, częściowo lub fragmentarycznie, według potrzeb oraz możliwości finansowych Zamawiającego, w trakcie obowiązywania umowy podstawowej.
Szczegóły dot. warunków, ilości i okoliczności zlecania robót w ramach „prawa opcji” opisano w punkcie IV ust. 2 SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: ZAMÓWIENIA POWTÓRZENIOWE NA ROBOTY PODOBNE - Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień polegających na powtórzeniu robót podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp
Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewiduje możliwość udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, które stanowić będą nie więcej niż 34% wartości (ilości) zamówienia podstawowego tj. remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową-naprawy wykonywane bez wycinania krawędzi. Ewentualne zamówienia „powtórzeniowe” zlecane będą w razie potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.
Zakres robót podobnych/powtórzeniowych może dotyczyć tylko robót wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego (Kosztorysie ofertowym). W zależności od kwoty szacunkowej danego zamówienia powtórzeniowego jn.:
- w przypadku podobnych zamówień powtórzeniowych o wartości szacunkowej powyżej progu bagatelności, tj. od 130 tys. zł netto - roboty powtórzeniowe będą zlecone po przeprowadzonych negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą, na podstawie odrębnej umowy, po przeprowadzonej procedurze negocjacji o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia "z wolnej ręki", zgodnie z ustawą Pzp. Zakres robót podobnych/powtórzeniowych może dotyczyć tylko i wyłącznie robót wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego - ujętych w zał. nr 1A Kosztorysie ofertowym.
- w przypadku podobnych zamówień powtórzeniowych o wartości szacunkowej poniżej progu bagatelności tj. poniżej 130 000 zł netto, procedura udzielenia zamówienia z wolnej ręki zgodna będzie z Instrukcją wewnętrzną Starostwa Powiatowego w Kluczborku zlecania zamówień poniżej 130 tys. zł netto - bez stosowania regulacji ustawowych Pzp.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował określonymi w SWZ warunkami, kryteriami oceny ofert oraz przepisami ustawy Pzp. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych w SWZ kryteriów oceny ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji (SWZ) wraz z załącznikami warunki, spełni wymogi ustawy Pzp oraz otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród ocenianych ofert, na podstawie określonych kryteriów oceny ofert. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Najkorzystniejsza oferta po zsumowaniu punktacji z powyższych kryteriów może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Szczegółowy OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS (pierwszego) PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony i odpowiednio podpisany Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SWZ (OFERTA) wraz z załączeniem wypełnionego i odpowiednio podpisanego Formularza Kosztorysu ofertowego-zał. nr 1A do SWZ.2. Stosowne pełnomocnictwa m. in. do podpisania oferty, do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia itp. (jeśli dotyczy).
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 125 ust. 1
4. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w dokumentach zamówienia w SWZ, w szczególności w Rozdz. XII SWZ "INFORMACJA DOT. WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA"6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach, rodzaju i zakresie szczegółowo wymienionych w w §18 "Zmiany Umowy" dokumentu zamówienia - Projektowane Postanowienia Umowy - zał. nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z załącznikami należy składać wyłącznie poprzez Platformę zakupową Marketlanet Oneplace prowadzonego postępowania, pod adresem: https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatkluczborski/demand/194545/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ofertę składa się za pośrednictwem platformy przetargowej prowadzonego postępowania - na załączonym do SWZ Formularzu Ofertowym – zał. nr 1 wraz z załączeniem Kosztorysu ofertowego – zał. nr 1A oraz innych oświadczeń i ewentualnych dokumentów, odpowiednio wypełnionych i podpisanych. Zgodnie z wymogami SWZ.INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- "Świadczenie podstawowej opieki stomatologicznej dla osób pozbawionych wolności w Oddziale Zewnętrznym w Sierakowie Śląskim Zakładu Karnego w Kluczborku"
- "Remonty cząstkowe dróg powiatowych znajdujących się na terenie gminy Byczyna"
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi publicznej gminnej ul. Gronik w miejscowości Kościelisko, Gmina Kościelisko
- "Przebudowa dróg powiatowych polegająca na budowie ciągów pieszych i rowerowych na terenie gminy Harasiuki"
- Budowa i przebudowa części ciągu dróg powiatowych o nr 3666W i 2032W na terenie gminy Olszanka
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Lubenia, Gminy Boguchwała oraz Gminy Świlcza - 4 zadania
- Poprawa przejezdności na drogach żwirowych i gruntowych na terenie Powiatu Białostockiego w 2025 r. z podziałem na 3 części.
- Remont drogi powiatowej nr 2462C Gaj - Wysoki Most - gr. woj. (Mlecze) na długości 1,325 km
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.