Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043817/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00043817/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01 (po zmianach)
- 2022/BZP 00043817/03 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01 (po zmianach)
- 2022/BZP 00043881/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
- 2022/BZP 00044747/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00056438/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Integracja i reorganizacja laboratoriów badawczych poprzez budowę łącznika pomiędzy budynkiem głównym Instytutu Agrofizyki PAN a budynkiem Centrum Badawczo – Innowacyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 744-50-61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iapan/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Integracja i reorganizacja laboratoriów badawczych poprzez budowę łącznika pomiędzy budynkiem głównym Instytutu Agrofizyki PAN a budynkiem Centrum Badawczo – Innowacyjnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49f3cf7f-8350-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041231/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043817/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-2403-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 707461,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Integracja i reorganizacja laboratoriów badawczych poprzez budowę łącznika pomiędzy budynkiem głównym Instytutu Agrofizyki PAN a budynkiem Centrum Badawczo – Innowacyjnego położonymi na terenie Instytutu przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 1.1 – 1.3 do SWZ, tj.:
1) Załącznik nr 1.1: Dokumentacja projektowa (projekty budowlane, wykonawcze, techniczne);
2) Załącznik nr 1.2: Pozwolenie na budowę;
3) Załącznik nr 1.3: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
a także:
4) Załącznik nr 1.4: Przedmiar robót i kosztorysy ofertowe – dokument pomocniczy;
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji, o której mowa w pkt 2. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze robót lub w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej o której mowa w pkt.2.
4. Zakres rzeczowy prac obejmuje m.in.:
1. Rozebranie części parkingów i chodników w miejscach kolizji z nowopowstałymi elementami (fundamenty, uzbrojenia podziemne itp.) z odzyskiem kostki brukowej oraz złożeniem odzyskanych materiałów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Instytutu Agrofizyki,
2. Wykonanie częściowej rozbiórki muru oporowego w miejscach kolidujących z elementami nowego budynku,
3. Zabezpieczenie elementów istniejących budynków oraz istniejącego uzbrojenia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem w trakcie wykonywania robót związanych z budową łącznika,
4. Rozebranie i przebudowa elementów istniejących budynków w miejscach połączenia ich z budynkiem łącznika (zadaszenia, elementy elewacji, elementy konstrukcji, odwodnienia itp.),
5. Przebudowę wiaty (zadaszenia) wraz elementami elewacji przy ścianie szczytowej budynku „A”, przy wejściu do pomieszczeń wraz z uzupełnieniem elementów obudowy zewnętrznej budynku,
6. Odtworzenie nawierzchni drogowej w miejscach rozbiórek z wykorzystaniem kostki, odzyskanej przy robotach rozbiórkowych (ewentualne braki kostki do uzupełnienia w ramach budowy nawierzchni) z zachowaniem następujących warstw: kostka betonowa gr. 8 cm + podsypka cementowo-piaskowa 1:3 gr. 4 cm + podbudowa zasadnicza a kruszywa łamanego 0/31,5 o ciągłym uziarnieniu gr. 18 cm + podbudowa z kruszywa łamanego 0-120 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm + geowłóknina o włóknach ciągłych, wzmacniana przez igłowanie, o wytrzymałości na rozciąganie min. 25kN/m,
7. Przebudowa uzbrojenia podziemnego, kolidującego z budynkiem łącznika,
8. Uzupełnienie muru oporowego,
9. Wykonanie kompleksowe budynku łącznika w tym wykonanie m.in.: niezbędnych robót ziemnych z odwiezieniem i utylizacją nadwyżki ziemi,
10. Wykonanie instalacji elektrycznych,
11. Wykonanie instalacji teletechnicznej,
12. Wykonanie instalacji wewnętrznej c.o.,
13. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji,
14. Wyposażenie obiektu w oznakowanie dróg ewakuacyjnych i sprzęt gaśniczy,
15. Wykonanie oznakowania wewnątrz obiektu w zakresie nazw poszczególnych pomieszczeń i numerów pomieszczeń oraz w zakresie komunikacji,
16. Dostawę i montaż podnośnika platformowego,
17. Przeprowadzenie rozruchu technicznego i technologicznego urządzeń i całego obiektu,
18. Wykonanie niezbędnych rysunków warsztatowych elementów budynków oraz projektu(ów) technologii i organizacji montażu o ile będzie to konieczne do wykonania zamówienia,
19. Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej,
20. Wykonanie innych robót wynikających z projektów budowlanych
i wykonawczych, pozwolenia na budowę oraz przepisów prawa a także niezbędnych dla prawidłowego wykonania i użytkowania obiektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1. dokumentacji projektowej (projektach budowlanych, wykonawczych, technicznych) stanowiących załącznik nr 1.1 do SWZ
2. Pozwoleniu na budowę załącznik Nr 1.2 do SWZ
3. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 1.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 868267,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 926649,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 868267,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061647961
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 868267,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
dotacja Ministra Edukacji i Nauki nr 7194/IB/SP/2021
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI W MAJDANIE KRÓLEWSKIM
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.