eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi wykonywania całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wykonywania całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 662 31 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 662 31 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi wykonywania całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d943c50f-9275-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077713/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonywanie usług w zakresie całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu "T"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536611

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-48/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie (zwanego dalej SP ZOZ MSWiA w Krakowie)
2. Szacunkowa liczba transportów w okresie trwania umowy została określona w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Warunki udzielania świadczeń zdrowotnych:
a) Całodobowe świadczenie transportu sanitarnego karetkami typu T we wszystkie dni tygodnia – także w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy;
b) W ramach otrzymywanej stawki pokrywanie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją karetki, w tym kosztów paliwa
i kosztów załogi;
c) Zapewnienie ciągłości wykonywania usługi w całym okresie obowiązywania umowy;
d) Dyspozycyjność co najmniej 1 karetki typu T ze standardowym wyposażeniem w zależności od potrzeb Zamawiającego
e) Załoga karetki winna się składać z kierowcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych lub
z kierowcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych i sanitariusza/sanitariuszy adekwatnie do potrzeb zapewniających bezpieczny transport pacjenta;
f) W razie awarii karetki wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w ciągu 15 minut zastępczego środka transportu sanitarnego na czas naprawy o takich samych lub lepszych parametrach;
g) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności Zamawiającego z osobami wykonującymi zlecenie przewozu tj. kierowcami pojazdów, w tym celu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu numery telefonów komórkowych kierowców;
h) Wykonywanie przewozów karetkami typu T odbywać się będzie na podstawie każdorazowych telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego i wystawionego zlecenia;
i) Stawienie się w miejscu, z którego ma odbyć się transport nie później niż:
a) 45 minut od momentu zgłoszenia – w przypadku przewozu pacjenta i materiału biologicznego;
b) 20 minut od momentu zgłoszenia – w przypadku przewozu materiału biologicznego w trybie pilnym
c) 180 minut od momentu zgłoszenia – w przypadku przewozu pacjenta karetką bariatryczną;
j) Transport chorego z oddziału, z którego wystawiane jest skierowanie do karetki oraz do miejsca docelowego (np. inna placówka, miejsce zamieszkania pacjenta, z powrotem SP ZOZ MSWiA w Krakowie);
k) Wykonawca musi posiadać flotę karetek typu T nie mniejszą niż 5 karetek spełniających norm EN 1789;
l) Wykonawca zobowiązany jest do poddawania się procedurom kontrolnym Zamawiającego;
m) Zobowiązanie się do poddania kontroli Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w zakresie wynikającym z umowy;
n) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 29 kwietnia 2020 r.
w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów oraz sposobu przetwarzania dokumentacji medycznej w podmiotach leczniczych utworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 poz. 1957) oraz sprawozdawczości statystycznej w zakresie przedmiotu zamówienia;
o) przestrzeganie przepisów Ustawy z dn. 19 września 2010 o ochronie danych osobowych Dz.U. 2019 poz. 1781), Ustawy z dn. 30 marca 1965 o bezpieczeństwie, higienie pracy (Dz.U. 1965 nr 13 poz. 91), ustawy z dn. 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2022, poz.2561), Ustawy z dn. 15 kwietnia 2011r.
o działalności leczniczej (Dz.U. 2023, poz. 991) , Ustawy z dn. 6 listopada 2008, o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. 2023, poz. 1545);
p) zapewnienie ochrony danych objętych dokumentacją medyczną;
q) należyte i terminowe wykonywanie świadczeń;
r) zgłoszenie umowy do „Portalu świadczeniodawcy”, zgodnie z wymaganiami MOW NFZ najpóźniej w terminie do 14 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 115400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie całodobowego transportu specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie (zwanego dalej SP ZOZ MSWiA w Krakowie)
2. Szacunkowa liczba transportów w okresie trwania umowy została określona w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Warunki udzielania świadczeń zdrowotnych:
a) Całodobowe świadczenie transportu sanitarnego karetkami typu T we wszystkie dni tygodnia – także w soboty, niedziele i święta oraz dni wolne od pracy;
b) W ramach otrzymywanej stawki pokrywanie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją karetki, w tym kosztów paliwa
i kosztów załogi;
c) Zapewnienie ciągłości wykonywania usługi w całym okresie obowiązywania umowy;
d) Dyspozycyjność co najmniej 1 karetki typu T ze standardowym wyposażeniem w zależności od potrzeb Zamawiającego
e) Załoga karetki winna się składać z kierowcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych lub
z kierowcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych i sanitariusza/sanitariuszy adekwatnie do potrzeb zapewniających bezpieczny transport pacjenta;
f) W razie awarii karetki wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w ciągu 15 minut zastępczego środka transportu sanitarnego na czas naprawy o takich samych lub lepszych parametrach;
g) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności Zamawiającego z osobami wykonującymi zlecenie przewozu tj. kierowcami pojazdów, w tym celu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu numery telefonów komórkowych kierowców;
h) Wykonywanie przewozów karetkami typu T odbywać się będzie na podstawie każdorazowych telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego i wystawionego zlecenia;
i) Stawienie się w miejscu, z którego ma odbyć się transport nie później niż:
a) 45 minut od momentu zgłoszenia – w przypadku przewozu pacjenta i materiału biologicznego;
b) 20 minut od momentu zgłoszenia – w przypadku przewozu materiału biologicznego w trybie pilnym
c) 180 minut od momentu zgłoszenia – w przypadku przewozu pacjenta karetką bariatryczną;
j) Transport chorego z oddziału, z którego wystawiane jest skierowanie do karetki oraz do miejsca docelowego (np. inna placówka, miejsce zamieszkania pacjenta, z powrotem SP ZOZ MSWiA w Krakowie);
k) Wykonawca musi posiadać flotę karetek typu T nie mniejszą niż 5 karetek spełniających norm EN 1789;
l) Wykonawca zobowiązany jest do poddawania się procedurom kontrolnym Zamawiającego;
m) Zobowiązanie się do poddania kontroli Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w zakresie wynikającym z umowy;
n) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 29 kwietnia 2020 r.
w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów oraz sposobu przetwarzania dokumentacji medycznej w podmiotach leczniczych utworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 poz. 1957) oraz sprawozdawczości statystycznej w zakresie przedmiotu zamówienia;
o) przestrzeganie przepisów Ustawy z dn. 19 września 2010 o ochronie danych osobowych Dz.U. 2019 poz. 1781), Ustawy z dn. 30 marca 1965 o bezpieczeństwie, higienie pracy (Dz.U. 1965 nr 13 poz. 91), ustawy z dn. 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2022, poz.2561), Ustawy z dn. 15 kwietnia 2011r.
o działalności leczniczej (Dz.U. 2023, poz. 991) , Ustawy z dn. 6 listopada 2008, o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. 2023, poz. 1545);
p) zapewnienie ochrony danych objętych dokumentacją medyczną;
q) należyte i terminowe wykonywanie świadczeń;
r) zgłoszenie umowy do „Portalu świadczeniodawcy”, zgodnie z wymaganiami MOW NFZ najpóźniej w terminie do 14 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 23213,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Marketingowo-Medyczna MARK-MED. Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751243829

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liberandum Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793232546

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.