eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Modernizacja infrastruktury drogowej powiatu nowosądeckiego



Ogłoszenie z dnia 2024-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej powiatu nowosądeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 442 74 14

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 442 63 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej powiatu nowosądeckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd2e941-c43e-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068514/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja infrastruktury drogowej powiatu nowosądeckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fd2e941-c43e-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e- Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdziale VIII i XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że administratorem danych osobowych w/w osób jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Sączu reprezentowany przez Dyrektora mgr inż. Adama Czerwińskiego, adres siedziby: ul. Wiśniowieckiego 136, 33-300 Nowy Sącz, kontakt mailowy: biuro@pzd.nowy-sacz.pl telefoniczny: (18) 442 74 14; Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD-ZAM.261.10.2024.WB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Modernizacja infrastruktury drogowej powiatu nowosądeckiego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację 3 dróg powiatowych:
2.1. Zadanie 1: Modernizację drogi powiatowej nr 1544 K Chełmiec – Naszacowice:
2.1.1. w km 0+010 – 0+267 oraz 0+389,80 – 0+500 w następującym zakresie:
a. rozebranie nawierzchni bitumicznej nawierzchni (warstwa ścieralna, wiążąca oraz podbudowa bitumiczna)
b. wykonanie warstwy podbudowy bitumicznej AC 22 P
c. montaż siatki z włókna szklanego
d. wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych AC16W
e. wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo – grysowej SMA 11
f. regulacja istniejących wpustów deszczowych
g. wykonanie ścieku z kostki
2.1.2. w km 0+500 – 3+901 w następującym zakresie:
a. rozebranie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna i wiążąca)
b. montaż siatki z włókna szklanego
c. wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych AC16W
d. wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo – grysowej SMA 11
e. regulacja istniejących wpustów deszczowych
f. wykonanie ścieku z kostki,
g. wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego z powierzchniowym utrwaleniem grysem i emulsją,
2.1.3. Budowa chodnika w km 1+958 – 2+305 wraz z odwodnieniem.
2.2. Zadanie 2: Modernizację drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica zachodnia Nowego Sącza w km 0+033,50 – 1+020 w następującym zakresie:
a. Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy z kruszyw (lokalnie)
b. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw (lokalnie)
c. Wykonanie podbudowy bitumicznej AC 22
d. Montaż siatki stalowej z rozłożeniem na niej mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno typu slurry seal
e. Wykonanie warstwy wiążącej z WMS 16W
f. Wykonanie warstwy ścieralnej z SMA 11s
g. Regulacja istniejący kratek ściekowych.
2.3. Zadanie 3: modernizację drogi powiatowej nr 1565 K Niecew – Podole Górowa w km 2+450 – 3+449 w zakresie:
a. przebudowy jezdni i poboczy odcinka drogi powiatowej od km 2+450 do km 3+449,
b. budowy chodników od km 2+450 do km 2+528 str. P; od km 2+450 do km 2+952 str. L; od km 3+106 do km 3+342,5 str. L; od km 3+376 do km 3+438 str. L;
c. przebudowy zjazdów zwykłych,
d. przebudowy skrzyżowań z drogami publicznymi,
e. budowy kanalizacji deszczowej,
f. przebudowy przepustów pod zjazdami zwykłymi,
g. przebudowy istniejących rowów w postaci ścieków drogowych; korytek kolejowych i ścieków drogowych,
h. umocnienia skarp koszami kamienno-siatkowymi, prefabrykowanymi elementami betonowymi i płytami betonowymi ażurowymi gr. 10cm,
i. wycinki drzew, krzewów oraz zieleni bezpośrednio kolidujących z projektowaną inwestycją,
j. montaż urządzeń BRD.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ - dokumentacja techniczna – odrębna dla każdego zadania. Przedmiar robót dla zadania 3 (DP 1565K) stanowi materiał pomocniczy do wyceny ofert). Dokumentacja projektowa dla zadania 3 (DP 1565 K) zawiera szerszy zakres niż zakres robót objętych niniejszym zamówieniem – ograniczenie dotyczy oznakowania poziomego i pionowego, montaż barier, wykonania zatoki postojowej w km 2+898 – 2+953 wraz z chodnikiem wzdłuż tej zatoki.
4. Drogi objęte niniejszym zamówieniem posiadają kategorię: DP 1544 K – KR4, DP 1583K – KR5 i DP 1565 K – KR3.
5. Miejsce realizacji robót budowlanych:
5.1. Zadanie 1: pas drogowy drogi powiatowej nr 1544 K w miejscowościach: Chełmiec, Świniarsko, Podrzecze,
5.2. Zadanie 2: pas drogi powiatowej nr 11583 K w miejscowości Chełmiec,
5.3. Zadanie 3: pas drogi powiatowej nr 1565 K w miejscowości Lipnica Wielka,- powiat nowosądecki, województwo małopolskie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów spośród złożonych i nieodrzuconych ofert. Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (P) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
P = PKc + PKrg,
gdzie:
P - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena”,
PKrg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 5 000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych) (1)

2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby:
a. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty:
- min. 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi publicznej obejmujące swoim zakresem wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni min. 10 000 m2 (dziesięć tysięcy m2) każda,
- min. 2 (dwie) roboty budowlaną polegające na budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji drogi publicznej obejmujące swoim zakresem wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni min. 1500 m2 (jeden tysiąc pięćset m2) każda,
b. Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.
- KIEROWNIKIEM BUDOWY posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej , oraz będący członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa – posiadający ważne zaświadczenie o wpisie na listę członków izby inżynierów budownictwa na dzień składania wykazu osób (2);

(1) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A), na dzień wystawienia dokumentu.

(2) lub kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3. gwarancjach bankowych;
3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 88 1050 0161 6748 7777 7777 7777 z podaniem tytułu: „Wadium – Nr zamówienia: PZD - ZAM.261.10.2024.WB – Modernizacja infrastruktury drogowej powiatu nowosądeckiego. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający udzieli wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny brutto. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności dokonanej przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy nie później niż w terminie 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawione faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument, rozliczenia lub zwrotu zaliczki zostały zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SWZ (w szczególności § 21).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wzór umowy (załącznik nr 7 do SWZ) szczegółowo przewiduje i określa warunki zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy.
2. Powyższe zmiany dotyczą:
2.1. zmiana, w tym wydłużenie terminu wykonania zamówienia,
2.2. zmiana technologii wykonania danego zakresu robót określonego w dokumentacji technicznej ,
2.3. zmiany wymiarów, zmiany szerokości, długości, wysokości, zmiany położenia lub wysokości części robót budowlanych z możliwością obniżenia wynagrodzenia w sytuacji ograniczenia zakresu robót,
2.4. rezygnacji z części robót z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót ,
2.5. niezależne od stron zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, w szczególności,
2.6. zmiana postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień dodatkowych z możliwością zwiększenia wynagrodzenia,
2.7. zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie podwykonawstwa,
2.8. zmiany terminów, warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia,
2.9. zmiany porządkujące i informacyjne,
2.10. zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia,
2.11. zmianę zasad płatności wynagrodzenia umownego poprzez dopuszczenie rozliczenia robót fakturami częściowymi.
Szczegółowy zakres i warunki wprowadzenia zmian określone we wzorze umowy (w szczególności §19 wzoru umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-21 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-21 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiot zamówienia współfinasowany jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił co najmniej 5–letniej (60 m-cy) rękojmi i co najmniej 5–letniej (60 m-cy) gwarancji jakości. Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.