Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050404/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094141 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja systemu kontroli dostępu celem dostosowania do RODO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DKRZ-WPI2@nbp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.nbp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
polityka pieniężna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja systemu kontroli dostępu celem dostosowania do RODO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-846c9038-b171-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050404/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPI2-KS-241-0054/OOBydg/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 252032,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu kontroli dostępu (dalej także „SKD”) funkcjonującego w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 8 (dalej także „Obiekt NBP”) w tym*:
1) dostawa fabrycznie nowych Urządzeń celem wymiany wyeksploatowanych, obecnie funkcjonujących w SKD;
2) dostawa najnowszej, zaktualizowanej na dzień zawarcia umowy i dostosowanej do potrzeb Zamawiającego wersji Oprogramowania SKD wraz z udzieleniem licencji (sublicencji) na korzystanie z Oprogramowania w zakresie niezbędnym do korzystania ze zmodernizowanego SKD;
3) wymianę (demontaż i montaż) i konfigurację dostarczonych przez Wykonawcę Urządzeń oraz zainstalowanie i skonfigurowanie Oprogramowania SKD na stacjach roboczych oraz na serwerze Zamawiającego zlokalizowanym w Obiekcie NBP, a następie uruchomienie zmodernizowanego SKD;
4) wykonanie Dokumentacji Powykonawczej modernizacji SKD wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych oraz praw zależnych do Dokumentacji Powykonawczej;
5) przeprowadzenie instruktażu szkoleniowego dla pracowników Zamawiającego z zakresu działania i obsługi poszczególnych funkcjonalności dostarczonej wersji Oprogramowania SKD;
6) oraz udzielenie gwarancji jakości i rękojmi za wady na modernizowaną część SKD.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
*Definicje pojęć wymienionych wielką literą znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik Nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35123100-3 - System kart magnetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. Złożona oferta podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 7 pkt 29 i art. 281 ust. 1 pkt 7 ustawy z uwagi na niezgodność z warunkami zamówienia. W związku z powyższym, stosownie do dyspozycji zawartej w art. 255 pkt 2 ustawy, Zamawiający zobligowany był do unieważnienia postępowania.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290280,00 PLN
| 2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





