Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00674114/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852532237
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chyszowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elach9238@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppptarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3bbd6a3-5462-4952-912c-204a08ee547e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3bbd6a3-5462-4952-912c-204a08ee547e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094131
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025625/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674114
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPP.271.1.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 736386,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 1 - zajęcia z pedagogiem pobudzające rozwój psychoruchowy i społeczny (maksymalnie 400 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.5.) Wartość części: 53984,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 2 – zajęcia z pedagogiem pobudzające rozwój psychoruchowy i społeczny (maksymalnie 100 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 13496,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 3 – zajęcia z pedagogiem pobudzające rozwój psychoruchowy i społeczny (maksymalnie 220 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 29691,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 4 – zajęcia z pedagogiem pobudzające rozwój psychoruchowy i społeczny (maksymalnie 355 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 47910,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 5 – zajęcia z pedagogiem pobudzające rozwój psychoruchowy i społeczny (maksymalnie 160 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 21593,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 6 – zajęcia z pedagogiem pobudzające rozwój psychoruchowy i społeczny (maksymalnie 340 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 45886,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 7 – zajęcia logopedyczne (maksymalnie 280 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 38698,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 8 – zajęcia logopedyczne (maksymalnie 210 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 29024,10 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 9 – zajęcia logopedyczne (maksymalnie 165 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 22804,65 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 10 – zajęcia logopedyczne (maksymalnie 200 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 27642,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 11 – zajęcia logopedyczne (maksymalnie 205 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 28333,05 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 12 – zajęcia logopedyczne (maksymalnie 465 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 64267,65 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 13 – zajęcia logopedyczne(maksymalnie 115 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 15894,15 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 14 – zajęcia rehabilitacyjne z elementami integracji sensorycznej (maksymalnie 375 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 52440,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 15 – zajęcia rehabilitacyjne z elementami integracji sensorycznej (maksymalnie 365 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 51041,60 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 16 – zajęcia rehabilitacyjne z elementami integracji sensorycznej (maksymalnie 285 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 39854,40 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 17 – zajęcia rehabilitacyjne z elementami integracji sensorycznej (maksymalnie 265 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 37057,60 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 18 – zajęcia rehabilitacyjne z elementami integracji sensorycznej (maksymalnie 200 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 27968,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 19 – zajęcia rehabilitacyjne z elementami integracji sensorycznej (maksymalnie 355 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 49643,20 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na terenie Miasta Tarnowa z zakresu administracji rządowej, wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały Nr 189 Rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021 r. w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za Życiem” (M.P. poz. 64), zwanego dalej „Programem” w zakresie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art. 90v ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 750 z późn. zm.) – zadanie 2.4 Programu: Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie, na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie, ul. Chyszowska 3 pełniącej funkcję Wiodącego Ośrodka Koordynacyjno-Rehabilitacyjno-Opiekuńczego, przez specjalistów w podziale na 20 części:Część zamówienia nr 20 – zajęcia rehabilitacyjne z elementami integracji sensorycznej (maksymalnie 280 godzin)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans
4.5.5.) Wartość części: 39155,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Rymanowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732732215
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w powyżej wymienionych częściach zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Łos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733167757
7.3.4) Miejscowość: Lisia Góra
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34506,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34506,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34506,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edyta Zaręba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721915248
7.3.4) Miejscowość: Pilzno
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34506,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Ścieńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930101042
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33864,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Garbowska - Kuboń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930089016
7.3.4) Miejscowość: Zgłobice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Ryba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731978196
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Prusak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Szynwałd
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Ługowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732690267
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Gryksa-Lewandowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521564926
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Kasińska-Wadas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731566200
7.3.4) Miejscowość: Radlna
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Wajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 94072509060
7.3.4) Miejscowość: Rzuchowa
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w powyżej wymienionych częściach zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu na powyższe części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37308,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37308,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37308,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Bogacka-Brodzińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731106102
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37308,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36317,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36317,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36317,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Bardel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930394653
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36317,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Emilian Jewuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733181740
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOREKCJA WAD POSTAWY MARIOLA BOGACKA-BRODZIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
KOREKCJA WAD POSTAWY MARIOLA BOGACKA-BRODZIŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Wajda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Jodłówka-Wałki
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Bagnicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732925871
7.3.4) Miejscowość: Bogumiłowice
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19998,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Niemiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711625885
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w powyżej wymienionej części zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu oferta nr 19 była jedyną ofertą złożoną na część zamówienia nr 20. Z uwagi na fakt, że została ona odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w tych częściach na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27720,00 PLN
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa tłuszczy roślinnych do Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościcach
- Dostawy: staplerów, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, ładunków do staplerów, trokarów, aparatury do operacji laparoskopowych
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach
- Modernizacja Ewidencji Gruntów i Budynków obejmująca obręby ewidencyjne 0286 i 0327 Miasta Tarnowa
- Pełnienie nadzoru Inwestorskiego dla realizacji inwestycji pn. Przebudowa i rozbudowa szpitala na potrzeby Centralnego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2025"
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku" - Rodzinny Dom Pomocy "Lawendowy Dom"
- Usługa przeprowadzenia diagnozy psychofizycznej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej z powiatu ostrowskiego
- Zatrudnienie kadry do prowadzenia edukacji zbiorowej, zabiegów fizjoterapeutycznych w ramach projektu pn.: "Wydłużenie aktywności zawodowej pracowników gminy Działoszyce - II edycja" - część nr 1.
- Świadczenie specjalistycznej usługi logopedycznej w ramach stanowiska Logopeda
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.