eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY O SALĘ GIMNASTYCZNĄ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ W KORONOWIE



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094121 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY O SALĘ GIMNASTYCZNĄ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ DYDAKTYCZNYCH ZESPOŁU SZKÓŁ W KORONOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.2.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.4.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.7.) Numer telefonu: (52)5835400

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00094121

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00078070/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o których mowa w art. 7 pkt. 21 ustawy Pzp, które będą polegały na rozbudowie budynku szkoły o salę gimnastyczną wraz z przebudową części pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół w Koronowie, zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 865/3, 867/2 i 867/3 w Koronowie. 2) Przedmiotowe prace będą dotyczyły instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ogrzewania oraz wentylacji, jak również teleinformatycznych dla części istniejącego budynku szkoły w Koronowie, podlegającego rozbudowie o salę gimnastyczną oraz przebudowie części pomieszczeń dydaktycznych. 3) Wykonawca jest obowiązany do realizacji warunków wynikających z uzgodnień z gestorami sieci w ramach kwoty wynagrodzenia umownego. 4) Zakres prac obejmuje między innymi: -rozbudowę istniejącego budynku szkoły o salę gimnastyczną wraz z parterowym łącznikiem oraz platformą dla osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem, -przebudowę południowego skrzydła istniejącego budynku szkoły w poziomie parteru i piętra, -przebudowę poddasza istniejącego budynku szkoły, -instalację wentylacji mechanicznej dla projektowanej rozbudowy, -projekt zagospodarowania terenu, -przebudowę podziemnej linii średniego napięcia biegnącej wzdłuż granicy działek 867/2 i 867/3, -przebudowę linii niskiego napięcia (oświetlenie trenu) biegnącej nad działką nr 867/2, -przebudowę słupów linii niskiego napięcia (oświetlenie terenu) w ulicy Farnej, -przebudowę istniejącego przyłącza wodociągowego, -wykonanie utwardzenia terenu i nasadzeń zieleni, -przebudowę ogrodzenia od strony ulicy Farnej. 5) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. 4. Opis wymagań zamawiającego: Zamawiający wymaga by Wykonawcy przy określaniu ceny ofertowej i opracowywaniu harmonogramu wykonania robót kierowali się poniższymi wskazaniami Zamawiającego: 1) Wykonawca powinien wykonywać prace z uwzględnieniem specyfiki działalności szkoły tzn. szkoła prowadzi przez cały rok zajęcia dla uczniów z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym i znacznym. Należy wziąć ten fakt pod uwagę podczas planowania i organizacji robót, tak aby nie zakłócić normalnego funkcjonowania szkoły i wykonać roboty w terminie umownym. 2) Wszelkie prace w miarę możliwości nie powinny zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy, jak i w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zorganizuje teren robót tak, aby zabezpieczyć budynki przed uciążliwymi czynnikami wynikłymi z prowadzonych robót oraz zminimalizować rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń. Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i uzgadniać będzie na bieżąco z Użytkownikiem obiektu. 3) Wykonawca zapewni kierowników robót branżowych posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz doświadczenie gwarantujące jego należyte wykonanie. 4) Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie inwestycji ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. Decyzja o dofinansowaniu zadania zapadnie we wrześniu 2021 roku. W przypadku jeżeli inwestycja zostanie dofinansowana przy konstrukcji harmonogramu robót należy wziąć pod uwagę następujące wytyczne: -roboty związane z rozbiórką budynku gospodarczo – garażowego (poz. 1.1 przedmiaru) należy zafakturować najpóźniej w listopadzie 2021 roku, -roboty związane z budową Sali gimnastycznej (poz. 1.2, 2, 3 przedmiaru) należy zafakturować nie wcześniej niż w grudniu 2021 roku. 5) Zamawiający wymaga, by Wykonawca przygotowując harmonogram realizacji zamówienia brał pod uwagę fakt, iż będzie ono realizowane w okresie zimowym m.in. listopad-marzec, w którym warunki klimatyczne mogą ograniczyć możliwość zgodnego z STWiORB wykonywania robót, jak również w okresie wzmożonej aktywności wirusa SARS-CoV-2 i możliwych, zwiększonych absencji pracowników. Należy tak zaplanować i zorganizować roboty, by oba te czynniki miały minimalny wpływ na terminowość wykonania zamówienia. 6) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek, nienadający się do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek ww. materiałów, musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 779 ze zm.) w tym: a) przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie oraz ponosi koszty z tego tytułu, b) Wykonawca wykaże Zamawiającemu miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z w/w ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 8) Wykonawca robót w cenie umowy musi uwzględnić, każdorazowe (codzienne) sprzątanie pomieszczeń i terenu po wykonanych robotach budowlanych oraz bieżące usuwanie zanieczyszczeń, odpadów z tych pomieszczeń poza obiekt na którym realizowano prace, 9) Budynek szkolny przy ul. Sobieskiego 16 w Koronowie, którego dotyczy inwestycja, ujęty jest w ewidencji obiektów zabytkowych województwa kujawsko-pomorskiego, zlokalizowany na obszarze dzielnicy starego miasta Koronowa wpisanej do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego decyzją Nr A/1418 z dnia 16.09.1957 r. oraz w granicach strefy „W” ochrony archeologicznej i w strefie „A” ochrony konserwatorskiej. W trakcie prowadzenia robót wymagany będzie nadzór archeologiczny i konserwatorski. Wymagane nadzory zapewni Wykonawca na swój koszt i swoim staraniem. 10) Wykonawca, po zakończeniu robót przygotuje i przekaże Zamawiającemu dokumenty i badania niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca dostarczy geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. 11) Wykonawca podczas wykonywania prac zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o ewentualnym pojawieniu się śladów gniazdowania prawnie chronionych gatunków ptaków oraz nietoperzy. 12) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne jakie wskazano w materiałach do przetargu lub równoważne jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Do wykonania robót należy użyć materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2020, poz. 215 z późn. zm.). 14) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 i 3 ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy.

Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane o których mowa w art. 7 pkt. 21 ustawy Pzp, które będą polegały na rozbudowie budynku szkoły o salę gimnastyczną wraz z przebudową części pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół w Koronowie, zlokalizowanego na działkach o numerach ewidencyjnych 865/3, 867/2 i 867/3 w Koronowie. 2) Przedmiotowe prace będą dotyczyły instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ogrzewania oraz wentylacji, jak również teleinformatycznych dla części istniejącego budynku szkoły w Koronowie, podlegającego rozbudowie o salę gimnastyczną oraz przebudowie części pomieszczeń dydaktycznych. 3) Wykonawca jest obowiązany do realizacji warunków wynikających z uzgodnień z gestorami sieci w ramach kwoty wynagrodzenia umownego. 4) Zakres prac obejmuje między innymi: -rozbudowę istniejącego budynku szkoły o salę gimnastyczną wraz z parterowym łącznikiem oraz platformą dla osób niepełnosprawnych wraz z wyposażeniem, -przebudowę południowego skrzydła istniejącego budynku szkoły w poziomie parteru i piętra, -przebudowę poddasza istniejącego budynku szkoły, -instalację wentylacji mechanicznej dla projektowanej rozbudowy, -projekt zagospodarowania terenu, -przebudowę podziemnej linii średniego napięcia biegnącej wzdłuż granicy działek 867/2 i 867/3, -przebudowę linii niskiego napięcia (oświetlenie trenu) biegnącej nad działką nr 867/2, -przebudowę słupów linii niskiego napięcia (oświetlenie terenu) w ulicy Farnej, -przebudowę istniejącego przyłącza wodociągowego, -wykonanie utwardzenia terenu i nasadzeń zieleni, -przebudowę ogrodzenia od strony ulicy Farnej. 5) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. 4. Opis wymagań zamawiającego: Zamawiający wymaga by Wykonawcy przy określaniu ceny ofertowej i opracowywaniu harmonogramu wykonania robót kierowali się poniższymi wskazaniami Zamawiającego: 1) Wykonawca powinien wykonywać prace z uwzględnieniem specyfiki działalności szkoły tzn. szkoła prowadzi przez cały rok zajęcia dla uczniów z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym i znacznym. Należy wziąć ten fakt pod uwagę podczas planowania i organizacji robót, tak aby nie zakłócić normalnego funkcjonowania szkoły i wykonać roboty w terminie umownym. 2) Wszelkie prace w miarę możliwości nie powinny zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy, jak i w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zorganizuje teren robót tak, aby zabezpieczyć budynki przed uciążliwymi czynnikami wynikłymi z prowadzonych robót oraz zminimalizować rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń. Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i uzgadniać będzie na bieżąco z Użytkownikiem obiektu. 3) Wykonawca zapewni kierowników robót branżowych posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz doświadczenie gwarantujące jego należyte wykonanie. 4) Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie inwestycji ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. Decyzja o dofinansowaniu zadania zapadnie we wrześniu 2021 roku. W przypadku jeżeli inwestycja zostanie dofinansowana przy konstrukcji harmonogramu robót należy wziąć pod uwagę następujące wytyczne: -roboty związane z rozbiórką budynku gospodarczo – garażowego (poz. 1.1 przedmiaru) należy zafakturować najpóźniej w listopadzie 2021 roku, -roboty związane z budową Sali gimnastycznej (poz. 1.2, 2, 3 przedmiaru) należy zafakturować nie wcześniej niż w grudniu 2021 roku. 5) Zamawiający wymaga, by Wykonawca przygotowując harmonogram realizacji zamówienia brał pod uwagę fakt, iż będzie ono realizowane w okresie zimowym m.in. listopad-marzec, w którym warunki klimatyczne mogą ograniczyć możliwość zgodnego z STWiORB wykonywania robót, jak również w okresie wzmożonej aktywności wirusa SARS-CoV-2 i możliwych, zwiększonych absencji pracowników. Należy tak zaplanować i zorganizować roboty, by oba te czynniki miały minimalny wpływ na terminowość wykonania zamówienia. 6) Zamawiający informuje, że materiał z rozbiórek, nienadający się do ponownego wbudowania, jest własnością Wykonawcy. Zagospodarowanie pozyskanych w trakcie rozbiórek ww. materiałów, musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, uzyskanymi uzgodnieniami gestorów oraz poleceniami Zamawiającego. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów Ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 779 ze zm.) w tym: a) przejmuje odpowiedzialność za powstałe w trakcie realizacji zamówienia odpady, ich segregację, transport i składowanie oraz ponosi koszty z tego tytułu, b) Wykonawca wykaże Zamawiającemu miejsce składowania lub utylizacji oraz przedstawi stosowne dokumenty, że powstałe odpady zostały zagospodarowane (wywiezione na składowisko, poddane utylizacji) zgodnie z w/w ustawą oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 8) Wykonawca robót w cenie umowy musi uwzględnić, każdorazowe (codzienne) sprzątanie pomieszczeń i terenu po wykonanych robotach budowlanych oraz bieżące usuwanie zanieczyszczeń, odpadów z tych pomieszczeń poza obiekt na którym realizowano prace, 9) Budynek szkolny przy ul. Sobieskiego 16 w Koronowie, którego dotyczy inwestycja, ujęty jest w ewidencji obiektów zabytkowych województwa kujawsko-pomorskiego, zlokalizowany na obszarze dzielnicy starego miasta Koronowa wpisanej do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego decyzją Nr A/1418 z dnia 16.09.1957 r. oraz w granicach strefy „W” ochrony archeologicznej i w strefie „A” ochrony konserwatorskiej. W trakcie prowadzenia robót wymagany będzie nadzór archeologiczny i konserwatorski. Wymagane nadzory zapewni Wykonawca na swój koszt i swoim staraniem. 10) Wykonawca, po zakończeniu robót przygotuje i przekaże Zamawiającemu dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, tj. m. in.: a) oryginał dziennika budowy, b) oświadczenie kierownika budowy: - o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym lub warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami wraz z informacją o dokonaniu pomiarów powierzchni użytkowej budynku i poszczególnych lokali mieszkalnych, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także –w razie korzystania –ulicy, sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu, c) protokoły badań i sprawdzeń,
d) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, e) potwierdzenie odbioru wykonania wszystkich przyłączy, f) oraz inne dokumenty jeżeli okażą się wymagane na etapie składania wniosku.
11) Wykonawca podczas wykonywania prac zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o ewentualnym pojawieniu się śladów gniazdowania prawnie chronionych gatunków ptaków oraz nietoperzy. 12) Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą posiadać parametry techniczne jakie wskazano w materiałach do przetargu lub równoważne jakościowo. Wszystkie dostarczone i użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 13) Do wykonania robót należy użyć materiałów, posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. 2020, poz. 215 z późn. zm.). 14) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej STWiORB), wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 i 3 ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby spełnione zostały wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego, w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-06-28 10:00

Po zmianie:
2021-07-01 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-06-28 10:15

Po zmianie:
2021-07-01 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-07-27

Po zmianie:
2021-07-30

2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.