Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00671497/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3
1.5.2.) Miejscowość: Żmigród
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713853057
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmigrod.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-537e279e-6187-4be9-9c52-4fae62c94517
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044200/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671497
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn.: Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego
w Żmigrodzie.
3.2. Zakres zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Obsługę prawną Urzędu Miejskiego oraz jednostek organizacyjnych gminy, miedzy innymi w zakresie:
1) udzielania porad i konsultacji prawnych,
2) opiniowania wewnętrznych aktów normatywnych, wydawanych przez Burmistrza Gminy Żmigród, Radę Miejską w
Żmigrodzie oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Żmigród (regulaminów, zarządzeń, uchwał i decyzji),
3) sporządzania opinii prawnych na życzenie Zleceniodawcy w zakresie zlecenia, w szczególności w zakresie:
a) projektów uchwał Rady Miejskiej;
b) spraw skomplikowanych;
c) zawarcia umów długoterminowych lub nietypowych albo dotyczących przedmiotu znacznej wartości;
d) rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy;
e) odmowy uznania zgłoszonych roszczeń;
f) spraw związanych z postępowaniem przed organami orzekającymi;
g) zawarcia ugody w sprawach majątkowych;
4) doradztwa bieżącego w zakresie zawieranych umów cywilnoprawnych oraz uczestniczenie w ich tworzeniu,
5)doradztwa w zakresie postępowań administracyjnych, prawa pracy, prawa zamówień publicznych,
6) doradztwa prawne w zakresie wszczynanych i toczących się postępowań sądowych przed sądami powszechnymi,
szczególnymi, organami egzekucyjnymi oraz Krajowej Izby Odwoławczej,
7) interpretowania obowiązujących przepisów prawa, udzielanie informacji o ich zmianach, uchybieniach w zakresie ich
przestrzegania oraz skutkach uchybień,
8) informowania Zleceniodawcy o obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Zleceniodawcy,
9) reprezentowania Zleceniodawcy przed organami państwa, w szczególności przed sądami powszechnymi, w
postępowaniu egzekucyjnym oraz przed organami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej oraz
Krajowej Izby Odwoławczej w sprawach z zakresu zlecenia lub mających związek ze zleceniem,
10) uczestniczenia w sesjach Rady Miejskiej, prezentowanie stanowiska Burmistrza Gminy Żmigród oraz świadczenie
pomocy prawnej Burmistrzowi oraz Radzie Miejskiej w zakresie podejmowanych uchwał,
11) udzielania pomocy prawnej pracownikom Urzędu Miejskiego w zakresie wykonywanych przez nich zadań,
12) wykonywania innych czynności związanych z ochroną interesów prawnych Zleceniodawcy.
13) Personel Kluczowy będzie obecny w siedzibie Gminy Żmigród raz tygodniu, w dniu uzgodnionym z Zamawiającym
i w ilości godzin zgodniej z ofertą Wykonawcy. Realizacja przedmiotowego zadania będzie się odbywać także poprzez
udzielanie porad i konsultacji ustnych, telefonicznych lub podczas spotkań ustalonych
w terminie i miejscu uzgodnionym przez strony oraz sporządzanie krótkich odpowiedzi na zadane pytania oraz opinii w
formie wiadomości e-mail.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGALSKILLS Basiński, Dubowska, Skowron, Wujkowski Adwokacko- Radcowska Spółka Partnerska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982299966
7.3.3) Ulica: Dubois
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-208
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŻMIGRÓD
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów będących w zasobach Nadleśnictwa Żmigród w roku 2026
- Sukcesywna dostawa gazu propan dla obiektu Kryta Pływalnia Dolnośląski Delfinek w Żmigrodzie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla mieszkańców Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Żmigrodzie w 2026 r.
więcej: przetargi ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie
- Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej w latach 2026-2027.
- Obsługa prawna w Departamencie Edukacji Urzędu Miejskiego w Elblągu i jednostek podległych Departamentowi Edukacji
- Wykonanie audytów, dokumentacji oraz analiz technicznych i środowiskowych mających na celu ocenę potencjału zastosowania odnawialnych źródeł energii
- ZP/TP/2025/43 - obsługa prawna
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej on-line na rok 2026 dla Sądu Okręgowego w Krakowie oraz Sądów Rejonowych w Miechowie, w Myślenicach i w Suchej Beskidzkiej
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





