eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻmigródObsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żmigród

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 2-3

1.5.2.) Miejscowość: Żmigród

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713853057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zmigrod.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zmigrod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-537e279e-6187-4be9-9c52-4fae62c94517

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044200/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego w Żmigrodzie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671497

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na realizacji zadania pn.: Obsługa prawna na rzecz Urzędu Miejskiego
w Żmigrodzie.
3.2. Zakres zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Obsługę prawną Urzędu Miejskiego oraz jednostek organizacyjnych gminy, miedzy innymi w zakresie:
1) udzielania porad i konsultacji prawnych,
2) opiniowania wewnętrznych aktów normatywnych, wydawanych przez Burmistrza Gminy Żmigród, Radę Miejską w
Żmigrodzie oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Żmigród (regulaminów, zarządzeń, uchwał i decyzji),
3) sporządzania opinii prawnych na życzenie Zleceniodawcy w zakresie zlecenia, w szczególności w zakresie:
a) projektów uchwał Rady Miejskiej;
b) spraw skomplikowanych;
c) zawarcia umów długoterminowych lub nietypowych albo dotyczących przedmiotu znacznej wartości;
d) rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy;
e) odmowy uznania zgłoszonych roszczeń;
f) spraw związanych z postępowaniem przed organami orzekającymi;
g) zawarcia ugody w sprawach majątkowych;
4) doradztwa bieżącego w zakresie zawieranych umów cywilnoprawnych oraz uczestniczenie w ich tworzeniu,
5)doradztwa w zakresie postępowań administracyjnych, prawa pracy, prawa zamówień publicznych,
6) doradztwa prawne w zakresie wszczynanych i toczących się postępowań sądowych przed sądami powszechnymi,
szczególnymi, organami egzekucyjnymi oraz Krajowej Izby Odwoławczej,
7) interpretowania obowiązujących przepisów prawa, udzielanie informacji o ich zmianach, uchybieniach w zakresie ich
przestrzegania oraz skutkach uchybień,
8) informowania Zleceniodawcy o obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Zleceniodawcy,
9) reprezentowania Zleceniodawcy przed organami państwa, w szczególności przed sądami powszechnymi, w
postępowaniu egzekucyjnym oraz przed organami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej oraz
Krajowej Izby Odwoławczej w sprawach z zakresu zlecenia lub mających związek ze zleceniem,
10) uczestniczenia w sesjach Rady Miejskiej, prezentowanie stanowiska Burmistrza Gminy Żmigród oraz świadczenie
pomocy prawnej Burmistrzowi oraz Radzie Miejskiej w zakresie podejmowanych uchwał,
11) udzielania pomocy prawnej pracownikom Urzędu Miejskiego w zakresie wykonywanych przez nich zadań,
12) wykonywania innych czynności związanych z ochroną interesów prawnych Zleceniodawcy.
13) Personel Kluczowy będzie obecny w siedzibie Gminy Żmigród raz tygodniu, w dniu uzgodnionym z Zamawiającym
i w ilości godzin zgodniej z ofertą Wykonawcy. Realizacja przedmiotowego zadania będzie się odbywać także poprzez
udzielanie porad i konsultacji ustnych, telefonicznych lub podczas spotkań ustalonych
w terminie i miejscu uzgodnionym przez strony oraz sporządzanie krótkich odpowiedzi na zadane pytania oraz opinii w
formie wiadomości e-mail.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LEGALSKILLS Basiński, Dubowska, Skowron, Wujkowski Adwokacko- Radcowska Spółka Partnerska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982299966

7.3.3) Ulica: Dubois

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-208

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.