eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie szkolenia podstawowego, wprowadzającego dla kadry zarządzającej Centrum Symulacji Medycznej



Ogłoszenie z dnia 2021-06-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00093997 z dnia 2021-06-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkolenia podstawowego, wprowadzającego dla kadry zarządzającej Centrum Symulacji Medycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Waszyngtona 4/8

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.bojarska@ujd.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ajd_czest/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkolenia podstawowego, wprowadzającego dla kadry zarządzającej Centrum Symulacji Medycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc5a8f48-a747-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00093997

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000772/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Szkolenia medyczne - z zakresu symulacji medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt POWR.05.03.00.IP-05-00-005/19 Program rozwojowy z utworzeniem monoprofilowego CSM na kierunku pielęgniarstwo UJD w Częstochowie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041779/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11490,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia podstawowego, wprowadzającego dla kadry zarządzającej Centrum Symulacji Medycznej. 3.3. Charakterystyka i podstawowe wymagania dotyczące szkolenia: 1)Uczestnicy: 5 osób (kierownik centrum, zastępca kierownika, dwóch techników, pielęgniarka) 2)Liczba godzin szkolenia: 16 godzin dydaktycznych – 2 dni po 8 godzin dydaktycznych, 1 godzina dydaktyczna=45 minut. 3)Język szkolenia: j.polski. 4)Cel szkolenia i tematyka. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z systemem zarządzania, organizacji i funkcjonowania Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej (MCSM). Przedmiot zamówienia obejmuje szkolenie podstawowe wprowadzające o tematyce: a)Zapoznanie uczestników z ideą zarzadzania MCSM; b)Sposób organizacji zajęć w MCSM; c)Plan rozwojowy MCSM; d)Symulacja medyczna podstawowe informacje; e)Zasady prowadzenia zajęć symulacyjnych; f)Zasady opracowania scenariuszy do realizacji efektów kształcenia; g)Podstawowe aspekty zarządzające w MCSM, w tym aspekty pschologiczne. 5)Forma szkolenia. Szkolenie ma składać się z części teoretycznej objmującej wykłady oraz zajęć praktycznych obejmujących pokazy, ćwiczenia, dyskusje, instruktaż, symulacje medyczne, konsultacje. Wymagane jest przedstawienie uczestnikom projektów autorskich filmów z przykładowych centr symulacji medycznej w Polsce lub na świecie (min. 1) oraz przedstawienie w postaci filmów min. 3 symulacji o różnym stopniu zaawansowania z użyciem scenariuszy symulacyjnych. Zajęcia praktyczne mają stanowić min. 20% szkolenia. 6)Miejsce szkolenia: Częstochowa, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Czstochowie. 7)Materiały dla uczestników. Wykonawca zapewni i przekaże ucestnikom szkolenia materiały biurowe: długopis, teczka, notes, torba lniana oraz materiały dydaktyczne zgodne z tematyką szkolenia w formie elektronicznej, na nośniku USB w formacie PDF, w liczbie równej liczbie uczestników kursu + 1 dodatkowy egzemplarz. Wszystkie materiały muszą być opatrzone odpowiednimi logotypami Unii Europejskiej oraz projektu unijnego, które Zamawiający przekaże wykonawcy w ciągu 3 dni od podpisania umowy. 8)Wyżywienie uczestników szkolenia. W trakcie trwania szkolenia Wykonawca zapewni wyżywienie dla uczestników w zakresie: obiad w każdym dniu szkolenia (zupa, drugie danie, deser, napoje), 2 przerwy kawowe w każdym dniu szkolenia (tzw. serwis kawowy z poczęstunkiem: kawa, herbata, woda mineralna, soki, rogaliki, kruche ciastka)
9)Zasady organizacji szkolenia: a)5 dni przed rozpoczęciem szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy program, plan szkolenia z tematyką zajęć, godzinami, wzór certyfikatu; b)Każdy dokument zawierał będzie logotypy oraz nazwę realizowanego projektu unijnego, wraz z nazwą Zamawiającego. Wszystkie uwagi Zamawiającego zostaną naniesione pisemnie oraz przekazane Wykonawcy. Ostateczne zatwierdzenie programu, planu szkolenia i wzoru certyfikatu nastąpi najpóźniej 2 dni przed ustalonym terminem szkolenia. c)Zajęcia prowadzone będą w sposób zapewniający równy dostęp wszystkim uczestnikom szkolenia, unikający wypowiedzi o wydźwięku rasistowskim, zapewniające zgodność z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi równości szans, bez względu na wiek, płeć, stanowisko itp. d)Trener dokona ewaluacji rezultatów szkolenia (zdobytej wiedzy uczestników) poprzez ocenę ex-ante i ex-post (przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia) z zastosowaniem testu ewaluacyjnego. e)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i wręczenia zaświadczeń/certyfikatów z danymi uczestnika, zakresem merytorycznym szkolenia, liczbą godzin, terminem oraz nazwiskami prowadzących. Certyfikaty/ zaświadczenia muszą być opatrzone odpowiednimi logotypami Unii Europejskiej oraz projektu unijnego, które Zamawiający przekaże Wykonawcy. f)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prowadzenie dokumentacji szkolenia, w tym list obecności oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem na co najmniej 3 dni przed datą szkolenia. Oryginały zostaną przekazane Zamawiającemu. g)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić maski ochronne na usta i nos, rękawiczki jednorazowe, płyny dezynfekcyjne do rąk dla uczestników szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3945,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3945,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3945,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Doradztwa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123153118

7.3.3) Ulica: F.Chopina

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-023

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3945,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-06-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.