Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00048421/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00058204/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
1/TP1/SZP-1/2022 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 943478635/637
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.tu.koszalin.pl/13091,13620/13620/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1/TP1/SZP-1/2022 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72da8d1a-87f7-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041911/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postepowanie prowadzone jest w ramach projektu pn. Program zintegrowanych działań na rzecz zwiększenia jakości i efektywności kształcenia na Politechnice Koszalińskiej” nr POWR. 03.05.00-00-Z219/17. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048421/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/TP1/SZP-1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn. Opracowanie procedur reakcji Uczelni na zidentyfikowane zagrożenia oraz zadania z zakresu obronności jest opracowanie procedur reakcji uczelni na zagrożenia występujące wewnątrz i w otoczeniu uczeni, wymagające uruchomienia i koordynacji prowadzonych działań. w zakresie określonym w SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Celem opracowania procedur jest zapewnienie skoordynowanego i efektywnego działania, gwarantującego właściwe prowadzenie działań w zakresie odpowiedzialności dotyczącej:
1) kierowania (kto i w jakim zakresie),
2) nadzoru (wskazanie osób i kompetencji),
3) informowania (kto – kogo i w jaki sposób),
4) sposobów ostrzegania i alarmowania (określenie systemu/ów),
5) postępowania po zdarzeniu,
6) opiece nad uczestnikami (kto i w jaki sposób),
7) zbieraniu i przekazywaniu informacji (kto - komu),
8) formy dokumentowania zagrożeń i działań,
9) sposobów przekazywania informacji na zewnątrz.
Ustalenia zawarte w procedurach muszą wskazywać kierownictwu uczelni, rozwiązania w procesie podejmowania decyzji oraz ułatwiać osobom funkcyjnym odpowiedzialnym za bezpieczeństwo i realizacje zadań, wynikających z przewidzianych w procedurach zagrożeń.
Procedury muszą być dostosowane do panujących realiów uczelni, a w szczególności do potrzeb osób znajdujących się na terenie uczelni w tym, potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Procedury winny obejmować:
1. ustalenia możliwości wystąpienia realnych zagrożeń oraz ich poziomu ryzyka, m.in.:
zagrożenia lokalne, w tym ataki terrorystyczne w uczelni, cyberatak, katastrofy naturalne, klęski żywiołowe, katastrofy przemysłowe, inne niewymienione;
2. analizy i oceny wszystkich możliwych zagrożeń, jakie mogą wystąpić na terenie uczelni i w jej otoczeniu;
3. sytuacje będące następstwem działania sił przyrody, katastrof i wypadków wynikających z działalności człowieka, zdarzeń naruszających bezpieczeństwo i porządek publiczny, których skutki mogą zagrażać życiu i zdrowiu znacznej ilości osób;
4. zastosowania środków ochrony, m.in.:
1) opracowanie planu działań zapobiegawczych w zakresie przeciwdziałania zagrożeniom (działania uprzedzające, eliminujące lub redukujące prawdopodobieństwo wystąpienia sytuacji awaryjnych albo w znacznym stopniu ograniczające ich skutki);
2) opracowanie systemu ostrzegania o zagrożeniach oraz systemu alarmowania stanu osobowego uczelni, do szybkiego przekazywania informacji związanych z zaistnieniem zagrożenia;
3) opracowanie sposobu reagowania na powstałe zagrożenia, m.in.:
a) ograniczanie skutków zagrożeń,
b) niesienie pomocy osobom poszkodowanym,
c) zahamowanie rozwoju występujących zagrożeń - realizacja powinna polegać na wnikliwym przeanalizowaniu zaistniałego zdarzenia,
d) opracowaniu wariantów możliwych rozwiązań, podejmowaniu właściwych decyzji i koordynowaniu prac,
e) inne.
Zakres zamówienia:
1. Przeprowadzenie wstępnej oceny, poprzez zapoznanie się ze strukturą organizacyjną uczelni.
2. Przeprowadzenie wstępnej oceny otoczenia wewnątrz i na zewnątrz uczelni.
3. Analiza dokumentacji wewnętrznej uczelni, niezbędnej do przygotowania procedur.
4. Konsultacje z wyznaczonymi przez zamawiającego pracownikami jednostek organizacyjnych w zakresie niezbędnym do opracowania procedur.
5. Zaprojektowanie i przygotowanie dokumentacji, w tym:
1) plany, w tym plany postępowania (wykonywania czynności) w sytuacji wystąpienia każdego rodzaju zagrożenia (scenariusze) zawierające zadania dla jednostek wewnętrznych i pracowników w zakresie wykonywania czynności wynikających z planu oraz wydzielenia zasobów materialnych. W planach powinny być uwzględnione zapasy materiałów i środków technicznych odpowiednich dla rodzaju zagrożenia, a będących w dyspozycji Centrum Antykryzysowego,
2) harmonogramy, przygotowania gotowości do przeciwdziałania i likwidacji skutków potencjalnych zagrożeń,
3) rejestr zagrożeń, skorelowany z planami i harmonogramami oraz zagrożeń, które wystąpiły w dzienniku doświadczeń,
4) karty oceny zagrożeń i ryzyka,
5) wniosek powołania zespołu,
6) zakres odpowiedzialności i uprawnień decyzyjnych członków zespołu,
7) zakres odpowiedzialności władz uczelni,
8) formularz sprawozdania, ze stopnia przygotowania do reakcji na zagrożenia oraz zagrożeń zaszłych,
9) lista organów i podmiotów współdziałających z uczelnią, z propozycją mechanizmów współpracy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. Przedmiot zmówienia stanowi zwarty kompleks. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zmówienia, a także potrzebą skoordynowania działań́ rożnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71620000-0 - Usługi analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
75222000-8 - Usługi obrony cywilnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTIN - Sergiusz Parszowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591778775
7.3.3) Ulica: Podklasztorna 95D/4
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-714
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby KOWR OT w Koszalinie - PO RAZ DRUGI"
- Dostawa ciągnika siodłowego wraz z naczepą przystosowanych do egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania w zakresie kategorii C+E prawa jazdy dla ZORD w Koszalinie
- Przebudowa DW 125 odc. Moryń - Bielin - Wierzchlas
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH STRZEŻENICE I DOBIESŁAWIEC NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
- Przebudowa DW 106 odc. Warnice - Barnim
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa hali sportowej przy CKZiU w Mrągowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi ...
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w Budynkach nr 5 i 8"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Pełczyńskiej 114 i 114a we Wrocławiu, wraz z zagospodarowaniem terenu
- Konserwacja i naprawa podręcznego sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą sprzętu w ramach czynności konserwacyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
- "Konserwacja i naprawa cystern paliwowych" nr ref. 42/TP2/2025
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
więcej: Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.