Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00669603/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
- 2024/BZP 00678532/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-30
- 2025/BZP 00016459/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu „KompendiUM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marlena.jozwiak@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10403401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu „KompendiUM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71eb2040-c354-4352-a64e-c42c21a7bc3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068982/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu „KompendiUM” Projekt „KompendiUM”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „KompendiUM” – wysokospecjalistyczny program rozwoju kompetencji osób dorosłych w obszarach strategicznych” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, umowa nr FERS.01.05-IP.08-0520/23-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/139/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 563899,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I: Szkolenie z zakresu: ALS (Advanced Life Support) Zaawansowane czynności resuscytacyjne dorosłych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2.1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 81000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II: Szkolenie z zakresu: NLS (Newborn Life Support) Resuscytacja noworodków bezpośrednio po urodzeniu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32400 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet III: Szkolenie z zakresu: ETC (European Trauma Course) Kurs urazowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2.3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 357000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet IV: Szkolenie z zakresu: ETC kurs urazowy in-situ (European Trauma Course)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2.4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 93499,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Rybakowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: IPL Kursy resuscytacji IPR EMERGENCY Marcin Rybakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961646290
7.3.3) Ulica: Sypniewo 6A/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-327
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IPL Kursy resuscytacji IPR EMERGENCY Marcin Rybakowski
jakie przetargi wygrała firma
IPL Kursy resuscytacji IPR EMERGENCY Marcin Rybakowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Rybakowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: IPL Kursy resuscytacji IPR EMERGENCY Marcin Rybakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961646290
7.3.3) Ulica: Sypniewo 6A/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-327
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IPL Kursy resuscytacji IPR EMERGENCY Marcin Rybakowski
jakie przetargi wygrała firma
IPL Kursy resuscytacji IPR EMERGENCY Marcin Rybakowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu ZP/139/2024 do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta na Pakiet III z ceną, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu III.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu ZP/139/2024 do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta na Pakiet IV, która podlegała odrzuceniu, dlatego Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Pakietu IV.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi w roku akademickim 2025/2026.
- Dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla Przychodni przy ul. Murarskiej 4, oraz pozostałych lokalizacji MCM "Bałuty" w Łodzi w 2025 roku
- Dostawa azotanu srebra (AgNO3)
- Dostawa trzech samochodów z napędem elektrycznym do siedziby Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi
- Dostawa sprzętu sieciowego
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową boiska do gry w padla w Łodzi przy ul. Rzgowskiej oraz mod. komp. sport. "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Warsztaty i wykłady realizowane w ramach Projektów realizowanych w Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. A. Tymowskiego
- "Kompleksowa merytoryczna obsługa wyspowego stoiska wystawienniczego w ramach projektu "Odpoczywaj na wsi" w II połowie 2025 roku".
- "Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin (II)"
- Przeprowadzenie jednodniowych szkoleń stacjonarnych, zamkniętych na temat wdrażania i stosowania elastycznych form zatrudnienia w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu obsługi pakietu oprogramowania PETREL w zastosowaniach geologicznych w ramach projektu: "Key to the future ..."
- Wynajęcie eksperta/trenera w celu przeprowadzenia warsztatów w klubie seniora w gminie Świerzno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.