Og³oszenie z dnia 2025-02-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00153899/01 - Wynik z dnia 2025-03-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Legnicki Program Drogowy – Modernizacja ul. Sudeckiej od al. Pi³sudskiego do ul. Iwaszkiewicza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Miejskich w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390278090
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 767564600
1.5.8.) Numer faksu: +4876 7564619
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdm@zdm.legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdm.legnica.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Legnicki Program Drogowy – Modernizacja ul. Sudeckiej od al. Pi³sudskiego do ul. Iwaszkiewicza.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4d94b886-9f8d-4600-878a-82f2f46293d6
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00093828
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00043021/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Modernizacja ul. Sudeckiej od Pi³sudskiego do ul. Iwaszkiewicza.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2452, z pó¼n. zm.), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
f) szyfrowanie na platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3;
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy;
b) o¶wiadcza, ¿e zapozna³ i zastosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
10. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
11. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DI/7/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznej o d³ugo¶ci ok. 170 m w ci±gu ul. Sudeckiej w Legnicy
na odcinku od al. Pi³sudskiego do ul. Iwaszkiewicza. Modernizacja obejmuje równie¿ remont nawierzchni chodników
i istniej±cych dróg rowerowych, oraz regulacje pionow± istniej±cych urz±dzeñ znajduj±cych siê w obszarze prac.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
Wykonawca wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje,
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie wykona³/li co najmniej:
– 1 robotê budowlan± polegaj±ce na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie ulicy w terenie
zabudowanym o nawierzchni bitumicznej o warto¶ci min. 800 000 z³ brutto (w jednym zadaniu).
5) do wykonania zleconych prac, Wykonawca musi wykazywaæ siê mo¿liwo¶ci± korzystania z nastêpuj±cych
maszyn i sprzêtu gwarantuj±cego w³a¶ciw± jako¶æ robót:
- samochód osobowo-dostawczy – 1 szt.
- pojazd przystosowany do transportu mieszanki mineralno-asfaltowej - 2 szt.
- pi³a do ciêcia asfaltu – 2 szt.
- frezarka do nawierzchni bitumicznych o szeroko¶ci min. 1,5m – 1 szt.
- roz¶cie³acz do asfaltu o szeroko¶ci min. 3,0m – 1 szt.
- m³ot pneumatyczny z odpowiednimi koñcówkami – 2 szt.
- kompresor – 2 szt.
- urz±dzenie czyszcz±ce – 2 szt.
- urz±dzenie do skrapiania warstw bitumicznych – 1 szt.
- walec drogowy – 1 szt.
- zalewarka do szczelin – 2 szt.
6) do wykonania zleconych prac Wykonawca musi wykazywaæ siê mo¿liwo¶ci± korzystania z personelu
gwarantuj±cego w³a¶ciw± jako¶æ robót:
- 1 osoba - Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej:
osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, wpisana na listê cz³onków izby samorz±du zawodowego zgodnie z zapisami Rozdzia³u 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody, które mog± wynikn±æ w zwi±zku z wykonywaniem ww. funkcji,.
- 6 osób – pracownicy drogowi, posiadaj±cych uprawnienia do obs³ugi urz±dzeñ stanowi±cych niezbêdne techniczne wyposa¿enie Wykonawcy,
- 2 osoby – pracownicy posiadaj±cy uprawnienia do kierowania ruchem,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany do zabezpieczenia swojej oferty wadium.1. Wadium w wysoko¶ci 15 000,00 z³. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powo³aæ siê na oznaczenie oferty podane przez Zamawiaj±cego oraz
pozwalaj±ce na identyfikacjê – nazwê Wykonawcy wnosz±cego wadium.
3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu, p³atne przelewem na rachunek bankowy:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I O/Legnica nr 67 1240 3464 1111 0011 1102 4064.
Wniesienie wadium w pieni±dzu winno nast±piæ w terminie gwarantuj±cym wp³yw
pieniêdzy na konto Zamawiaj±cego najpó¼niej w dniu i w godzinie sk³adania oferty.
Zaleca siê aby dowód przelewu do³±czyæ do sk³adanej oferty,
2) gwarancjach ubezpieczeniowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2)
ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiêbiorczo¶ci ( Dz.U. 2023 poz. 462).
5. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego
w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta/Porêczyciela do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w
okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 97 i art. 98 ustawy Pzp.
6. Orygina³y dokumentów wniesienia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu nale¿y za³±czyæ do sk³adanej oferty w postaci
elektronicznej.
7. Ustawa Pzp okre¶la okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany warunków umowy w nastêpuj±cych przypadkach:13.1) zwiêkszenie lub zmniejszenie zakresu robót wynikaj±ce z rzeczywistych obmiarów
przy rozliczeniu rycza³towo – ilo¶ciowym – zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
13.2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia
proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla
Zamawiaj±cego.
13.3) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania
nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron.
13.4) z powodu si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od stron losowego zdarzenia zewnêtrznego,
które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie
mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-25
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmar³ych oraz krzy¿y i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podzia³em na czê¶ci
- Utrzymanie kanalizacji deszczowej
- "Us³ugi przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Zespo³u Szkó³ Integracyjnych im. Piastów ¦l±skich w Legnicy"
- Zakup z dostaw± sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami oraz urz±dzeniami drukuj±cymi - zamówienie podzielone na dwie czê¶ci
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2174D - ul. Dzia³kowa w Legnicy.
- "Budowa spójnego systemu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej w Powiecie Legnickim" - zakupy inwestycyjne
wiêcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa infrastruktury drogowej i MRN2 Nadle¶nictwa Miechów po ulewnych deszczach podzielonych na 6 niepodzielnych czê¶ci
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg le¶nych II
- Przebudowa zjazdu zwyk³ego z drogi wojewódzkiej 151 na dzia³kê ewidencyjn± 271/1, obrêb Okunie
- Konserwacja ulic i ci±gów pieszych Dzielnicy Ochota
- Modernizacja drogi gminnej nr 040185C na terenie Le¶nictwa Zakurzewo
- Remonty cz±stkowe nawierzchni bitumicznych dróg, chodników i ¶cie¿ek rowerowych na terenie miasta Tychy w 2026 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





