Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00029676/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie czynności prewencyjnych ochrony przeciwpożarowej dla Zamawiającego oraz jednostek oświatowych i oświatowo-wychowawczych obsługiwanych przez Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 357 08 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług w zakresie czynności prewencyjnych ochrony przeciwpożarowej dla Zamawiającego oraz jednostek oświatowych i oświatowo-wychowawczych obsługiwanych przez Zamawiającego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e985780f-7a85-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029676/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie czynności prewencyjnych ochrony przeciwpożarowej dla Zamawiającego oraz jednostek oświatowych i oświatowo-wychowawczych obsługiwanych przez Zamawiającego, w tym szkolenia w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Kontrola warunków bezpieczeństwa pożarowego w każdym obiekcie określonym w umowie, co najmniej raz w roku. Sporządzanie każdorazowo protokołu z wykonanych czynności, przekazanie kopii Zamawiającemu wraz z fakturą.
2. Bieżące informowanie w formie pisemnej Zamawiającego i Dyrektorów jednostek oświatowych o stwierdzonych uchybieniach w placówkach oświatowych w zakresie warunków ewakuacji, stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz sposobach ich likwidacji.
3. Przeprowadzanie doraźnych kontroli warunków bezpieczeństwa pożarowego na polecenie Zamawiającego (zgłoszenie telefoniczne). Czas reakcji na zgłoszenie telefoniczne nie może być dłuższy niż 6 godzin.
4. Udział i prowadzenie nadzoru merytorycznego nad ćwiczeniami ewakuacyjnymi w siedzibie Zamawiającego. Sporządzanie protokołu z przebiegu ćwiczeń i przekazanie wraz z wnioskami Zamawiającemu.
5. Udział i prowadzenie nadzoru merytorycznego nad ćwiczeniami ewakuacyjnymi w obiektach jednostek oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego, co najmniej raz w roku w każdym obiekcie. Sporządzenie każdorazowo protokołu z wykonanych czynności, przekazanie kopii Zamawiającemu wraz z fakturą.
6. Szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z przepisami ppoż. i instrukcją bezpieczeństwa obiektu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
7. Szkolenie pracowników i Dyrektorów jednostek obsługiwanych w zakresie bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z przepisami ppoż. i instrukcją bezpieczeństwa pożarowego opracowaną dla każdej jednostki obsługiwanej przez Zamawiającego.
8. Przedstawienie harmonogramu szkoleń i planowanych ewakuacji Zamawiającemu w celu akceptacji w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy.
9. Przekazywanie Zamawiającemu pisemnych informacji o zmianach w przepisach z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji oraz skutkach tych zmian dla Zamawiającego i jednostek oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego.
10. Przegląd i aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynków – siedzib jednostek oświatowych obsługiwanych przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, na podstawie przekazanych dokumentów.
11. Bieżące aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla siedziby Zamawiającego, mieszczącej się przy ul. Granicznej 27 w Katowicach.
12. Reprezentowanie Zamawiającego i jednostek obsługiwanych przez Zamawiającego w sprawach mających związek z bezpieczeństwem pożarowym przy zachowaniu pełnej dyspozycyjności, stawianie się na wezwanie organów uprawnionych do kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego w wyznaczonym przez te organy terminie.
13. Prowadzenie wewnętrznych dochodzeń po pożarowych oraz opracowywanie opinii po pożarach powstałych w obiektach jednostek obsługiwanych przez Zamawiającego. Bieżąca współpraca i reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z organami prowadzącymi ww. dochodzenia.
14. Doradztwo z zakresu bezpieczeństwa pożarowego dla Zamawiającego.
15. Weryfikacja projektów budowlanych w zakresie zgodności z przepisami ppoż.
16. Udział w odbiorach inwestycji prowadzonych przez CUW Katowice w zakresie zgodności z przepisami ppoż. zdolności technicznej lub zawodowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jeremi Szczygłowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Biuro Szkoleń i Doradztwa IGNIS Jeremi Szczygłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341505738
7.3.3) Ulica: Jana Polaczka, nr 7B
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-106
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Szkoleń i Doradztwa IGNIS Jeremi Szczygłowski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Szkoleń i Doradztwa IGNIS Jeremi Szczygłowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-28INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.