Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574911/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie ankietowe wśród przedsiębiorców w czterech krajach (Hiszpania, Holandia, Polska, Włochy) w ramach projektu Dignity For Irregular Migrants (DignityFirm)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225523240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.golis@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1806d290-b43a-4e71-a12b-863d63155aed1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie ankietowe wśród przedsiębiorców w czterech krajach (Hiszpania, Holandia, Polska, Włochy) w ramach projektu Dignity For Irregular Migrants (DignityFirm)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1806d290-b43a-4e71-a12b-863d63155aed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00439773/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Sondaż pracodawców dla projektu HE Dignityfirm
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
“DignityFIRM - Dignity For Irregular Migrants in EU Farm2Fork Labour Markets”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574911
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POUZ-361/187/2024/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badawczej obejmującej:
1) przygotowanie do przeprowadzenia badań w metodologii CATI (Computer-Assisted Telephone Interview, opcjonalnie wspomagany skryptem komputerowym – CAWI) w czterech krajach (Hiszpania, Holandia, Polska, Włochy),
2) wykonanie badania ilościowego CATI (wywiad opcjonalnie wspomagany skryptem komputerowym – CAWI) w czterech krajach (Hiszpania, Holandia, Polska, Włochy) na próbie małych i średnich przedsiębiorstw,
3) kontrola jakości realizacji badania (w tym: regularne raporty z realizacji badania),
4) przygotowanie wyników badania w postaci:
a. bazy danych w formacie tekstowym (CSV), wraz z informacją o etykietach
b. bazy danych w formacie programu statystycznego (Stata lub SPSS), wraz
z etykietami,
5) przygotowanie końcowego raportu z realizacji badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612417 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1182276 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612417 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Escarola Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529916904
7.3.3) Ulica: Filarecka 3/29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-583
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo i doradztwo, programowanie , przetwarzanie danych, koordynacja zbierania danych we wszystkich krajach - SoftArchitect Sp. z o.o., ul. Niedźwiedzia 29b, 02-737 Warszawa, NIP: 5213723989
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612417 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja badania pn.: "Niepowodzenia i osiągnięcia edukacyjne w procesie adaptacji w szkole ponadpodstawowej. Perspektywa nastolatków".
- Wykonanie analizy wraz z opracowaniem scenariusza akcji edukacyjnych i przeprowadzenie działań edukacyjnych w 2025 roku w zakresie ochrony powietrza w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.