Ogłoszenie z dnia 2025-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00019454/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE UKŁADU STEROWANIA I ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO INSTALACJI BADAWCZEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Technologii Paliw i Energii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000025945
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@itpe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itpe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f53e22c-f130-44f3-902d-afa780a72f1a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE UKŁADU STEROWANIA I ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO INSTALACJI BADAWCZEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f53e22c-f130-44f3-902d-afa780a72f1a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/itpe/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie układu sterowania i zasilania elektrycznego instalacji badawczej.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ wraz z dokumentami stanowiącymi załącznik nr 3a do SWZ w skład którego wchodzi:
• Opis zasilania i regulacji wybranych aparatów.docx
• Charakterystyka aparatów i urządzeń.xlsx
• Charakterystyka wyk. urz. ele. i in..xlsx
• Plan hali – rzut z boku.png
• Plan hali – rzut z góry.png
3. Dokumenty stanowiące załącznik nr 3a do SWZ zostaną przekazane Wykonawcy po złożeniu stosownego oświadczenia o zachowaniu poufności stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca po złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, podpisanego podpisem kwalifikowanym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, otrzyma na adres e-mail wskazany w oświadczeniu, link do pliku z dokumentacją techniczną. Oświadczenie, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z zapisami pkt. 14.10.SWZ.
4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 4 (czterech) Etapach, w tym:
4.1. Etap 1 – Wykonanie kompletu projektów układu sterowania i zasilania elektrycznego zawierającego zestawienie urządzeń i materiałów;
4.2. Etap 2 – Dostawa materiałów i urządzeń zgodnych z zestawieniem urządzeń i materiałów,
4.3. Etap 3 – Uruchomienie układu sterowania i zasilania elektrycznego,
4.4. Etap 4 – Dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
5. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł.
6. Kopia polisy ubezpieczeniowej wraz z włączeniami lub wyłączeniami zakresu polisy stanowić będzie załącznik do Umowy z Wykonawcą.
7. Zamawiający WYMAGA przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej (ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze).
8. Zamawiający określa termin wizji lokalnej na dzień 14.01.2025r. Przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe będzie po podpisaniu i przekazaniu Zamawiającemu podpisanego Oświadczenia o zachowaniu poufności – załącznik nr 5 do SWZ.
9. Nie wykonanie wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 18) ustawy PZP.
10. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (za wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o której mowa
w art. 261 PZP).
11. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi minimum 12 miesięcy od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
12. Równoważność:
12.1. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców) i takie przypadki wskazania nazw własnych z jednoznaczną informacją, że dane urządzenie jest tylko przykładowe.
12.2. Wszędzie tam, gdzie w specyfikacji technicznej, dokumentacji technicznej, oraz w innych dokumentach Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Ciężar udowodnienia, że oferowane dostawy lub usługi są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi
i systemami referencji technicznych do których odnosi się przedmiot zamówienia spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP). Wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości dotyczących przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność oferowanych rozwiązań Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień ich treści na podstawie art. 107 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Wykonawca składa je wraz z ofertą.
12.3. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961000-0 - System sterowania i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
71356000-8 - Usługi techniczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716721,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716721,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Efekt-Automatyka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241235009
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 716721,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Budowa "Flowpark na Porembie" w ramach ZBO edycja XI - wniosek P0033
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni drogi dojazdowej do nowego przystanku PKP - Zabrze Północ
- DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH WRAZ Z WYPOSAŻENIEM
- "Zakup wyposażenia multimedialnego wspierającego prowadzenie lekcji edukacyjnych w podziemiach Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu".
- Budowa ogólnodostępnych miejsc rekreacyjnych na terenie miasta Zabrze w ramach ZBO - Rekreacyjna przestrzeń do wypoczynku, wybieg dla psów oraz remont chodników na oś. T. Kotarbińskiego
- Modernizacja chodników na oś. T. Kotarbińskiego w ramach ZBO
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Dostawa zasilaczy UPS dla O/O NBP we Wrocławiu i Zielonej Górze, wraz z bateriami akumulatorów, instalacją i pracami dostosowawczymi
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy urządzeń zabezpieczających przed hałasem w drodze powiatowej Nr 1825 W (ul. Krakowska) w Legionowie.
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 7 obiektach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 2233G Stanisławowo-Miłocin-Cedry Wielkie"
- SVA/4620-292/2025: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji źródeł ciepła zlokalizowanych na terenie kompleksu wojskowego w m. Hajnówka
więcej: Aparatura i sprzęt sterujący »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.