eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SP7, SP4, EKOLUDKI - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 - INSTALACJA C.O. I WENTYLACJI MECHANICZNEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SP7, SP4, EKOLUDKI - SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 - INSTALACJA C.O. I WENTYLACJI MECHANICZNEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.4.2.) Miejscowość: Ełk

1.4.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.4.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093509

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00059674

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00007281/04/P

Po zmianie:
2023/BZP 00007281/06/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania a także wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla sal gimnastycznych szkoły, w ramach termomodernizacji istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. prof. Władysława Szafera 2.
Inwestycja jest realizowana w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Sp7, SP4, Ekoludki” z dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przebudowa obejmuje instalację centralnego ogrzewania od istniejącego węzła cieplnego.
Wykonanie wentylacji realizowane będzie dla sali gimnastycznej dużej i małej, wyodrębnionych w przedmiotowym budynku.
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym. Prace wewnętrzne w przestrzeniach użytkowanych przez dzieci należy prowadzić w okresie wakacyjnym oraz wolnym od zajęć, w uzgodnieniu z użytkownikiem tj. Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 4 w Ełku oraz Inwestorem zastępczym Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, z uwzględnieniem specyfiki działającego obiektu oraz niezbędnych terminów utrzymania ogrzewania – czynny obiekt szkolny.
b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- Wykonanie robót rozbiórkowych instalacji c.o. i przegród budowlanych wraz z odwiezieniem i utylizacją;
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z odpowiednimi zabudowami rurociągów w miejscach istniejącej;
- Montaż osłon grzejnikowych;
- Wymiana rozdzielacza obiegów c.o. w węźle cieplnym;
- Odtworzenie powierzchni ścian w miejscu demontażu istniejących grzejników poprzez zagruntowanie, szpachlowanie ubytków oraz pomalowanie farbą zgodną z istniejącą;
- Demontaż i ponowny montaż istniejących zabudów, drabinek oraz mebli, niezbędnych do wymiany instalacji grzewczej, w odpowiednim ich poszanowaniu;
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej dużej i małej wraz z instalacją zasilająco-sterującą;
- Wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej oraz instalacji odgromowej dla potrzeb wentylacji sal gimnastycznych;
- Wykonanie osłon nagrzewnic wg dokumentacji;
- Odtworzenie ścian i uszczelnienie dachu po wykonaniu instalacji wentylacji;
- Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, armatury, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych;
- Uprzątnięcie terenu i obiektu po wykonaniu prac budowlanych.
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- dokumentacja powykonawcza instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- oświadczenie kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych;
b) przekazać materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania;
c) zabezpieczyć wnętrza szkoły w zakresie prac, przed uszkodzeniem i nadmiernym zabrudzeniem;
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji;
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.

1.3. Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają projekty techniczne i SST p.n.: WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU SP NR4” oraz „WENTYLACJA MECHANICZNA W SALI GIMNASTYCZNEJ SP4”.

1.4 W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
a) Projekt techniczny „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
b) Projekt techniczny „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST4 - „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST2, ST3 - „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
e) Przedmiar robót „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
f) Przedmiar robót „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu i uzyskać zgodę na ich zastosowanie w formule wniosku materiałowego.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.

2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy instalacji centralnego ogrzewania a także wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej dla sal gimnastycznych szkoły, w ramach termomodernizacji istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 przy ul. prof. Władysława Szafera 2.
Inwestycja jest realizowana w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Sp7, SP4, Ekoludki” z dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przebudowa obejmuje instalację centralnego ogrzewania od istniejącego węzła cieplnego.
Wykonanie wentylacji realizowane będzie dla sali gimnastycznej dużej i małej, wyodrębnionych w przedmiotowym budynku.
Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym. Prace wewnętrzne w przestrzeniach użytkowanych przez dzieci należy prowadzić w okresie wakacyjnym oraz wolnym od zajęć, w uzgodnieniu z użytkownikiem tj. Dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 4 w Ełku oraz Inwestorem zastępczym Zespół Inwestycji Sp. z o.o. w Ełku.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, z uwzględnieniem specyfiki działającego obiektu oraz niezbędnych terminów utrzymania ogrzewania – czynny obiekt szkolny.
b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie załączonej dokumentacji projektowej, w tym m.in.:
- Wykonanie robót rozbiórkowych instalacji c.o. i przegród budowlanych wraz z odwiezieniem i utylizacją;
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z odpowiednimi zabudowami rurociągów w miejscach istniejącej;
- Montaż osłon grzejnikowych;
- Wymiana rozdzielacza obiegów c.o. w węźle cieplnym;
- Odtworzenie powierzchni ścian w miejscu demontażu istniejących grzejników poprzez zagruntowanie, szpachlowanie ubytków oraz pomalowanie farbą zgodną z istniejącą;
- Demontaż i ponowny montaż istniejących zabudów, drabinek oraz mebli, niezbędnych do wymiany instalacji grzewczej, w odpowiednim ich poszanowaniu;
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej dużej i małej wraz z instalacją zasilająco-sterującą;
- Wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej oraz instalacji odgromowej dla potrzeb wentylacji sal gimnastycznych;
- Wykonanie osłon nagrzewnic wg dokumentacji;
- Odtworzenie ścian i uszczelnienie dachu po wykonaniu instalacji wentylacji;
- Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, armatury, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych;
- Uprzątnięcie terenu i obiektu po wykonaniu prac budowlanych.
- zamontować zabezpieczenie wandaloodporne z blokadą regulacji dla głowic termostatycznych w pomieszczeniach przewidzianych dla dzieci tj. sal lekcyjnych, szatni, korytarzy, pracowni, pom. sanitarnych i sportowych.
- zastosować wersję higieniczną dla grzejników stosowanych w pomieszczeniach kuchennych;
- wykonać zabudowę leżaka C.O. w zakresie szatni dla dzieci w piwnicy obiektu (pomieszczenia PIW11, PIW12, PIW13, PIW29). Zabudowę wykonać w postaci ścianki osłonowej z pustaka gr.8cm i wysokości do 50cm z jej otynkowaniem i pomalowaniem od str. widocznej oraz wykonać przykrycie zabudowy płytą meblową grubości min.25mm i szerokości do 50cm. Wykonać rewizje przy każdym z pionów c.o.
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- dokumentacja powykonawcza instalacji sanitarnych i elektrycznych,
- oświadczenie kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów wraz z kartami gwarancyjnymi urządzeń,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

1.2. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych;
b) przekazać materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania;
c) zabezpieczyć wnętrza szkoły w zakresie prac, przed uszkodzeniem i nadmiernym zabrudzeniem;
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji;
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.

1.3. Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego wykorzystania, tj zawory, pompy, regulatory podlegają zwrotowi dla Zamawiającego, wraz z udokumentowaniem tego w stosownym protokole przekazania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawierają projekty techniczne i SST p.n.: WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA W BUDYNKU SP NR4” oraz „WENTYLACJA MECHANICZNA W SALI GIMNASTYCZNEJ SP4”.

1.4 W skład dokumentacji projektowej wchodzi:
a) Projekt techniczny „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
b) Projekt techniczny „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST4 - „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – ST2, ST3 - „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
e) Przedmiar robót „Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku SP NR4”
f) Przedmiar robót „Wentylacja mechaniczna w sali gimnastycznej SP4”
Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.

1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu i uzyskać zgodę na ich zastosowanie w formule wniosku materiałowego.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.

2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-02-15 09:00

Po zmianie:
2023-02-23 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-02-15 11:00

Po zmianie:
2023-02-23 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-03-13

Po zmianie:
2023-03-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.