Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00057976/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-15
- 2022/BZP 00063840/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Tarnów Opolski w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TARNOWIE OPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004505850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cmentarna 5
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 400 35 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopstarnowop@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tarnow.ops.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Tarnów Opolski w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b672094e-8e4f-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042997/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057976/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w myśl art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.) na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Tarnów Opolski w domu podopiecznego w roku 2022.
2. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć pomoc świadczoną osobom leżącym lub mającym poważne trudności z poruszaniem się i samoobsługą oraz wymagającym pomocy z powodu wieku, ciężkich i przewlekłych chorób lub niepełnosprawności.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi łącznie:
3.1. świadczenie usług opiekuńczych – dla około 10 osób miesięcznie, średnio w ilości od 1 do 6 godzin dziennie w dni robocze w zależności od potrzeb i stanu zdrowia świadczeniobiorcy – średnio ok. 700 godzin miesięcznie. Miejscem wykonywania usług jest miejsce zamieszkania podopiecznego.
oraz
3.2. świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych – dla około 1 osoby miesięcznie, średnio w ilości od 1 do 6 godzin dziennie w dni robocze w zależności od potrzeb i stanu zdrowia świadczeniobiorcy – średnio ok. 20 godzin miesięcznie. Miejscem wykonywania usług jest miejsce zamieszkania podopiecznego.
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób (wskazana w pkt. 3 odpowiednio do rodzaju usługi), którym świadczone będą usługi i faktyczna liczba godzin świadczenia usług będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, którym przysługuje pomoc i od zakresu tej pomocy.
W toku realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, Zamawiający może składać zamówienia na większą ilość usług (odpowiednio do każdego rodzaju) niż wyspecyfikowana przez Zamawiającego lub niezakupienia danego rodzaju usługi w ogóle; przy zachowaniu niezmienionej cenie jednostkowej usługi; lecz szacuje, iż zrealizuje co najmniej 70% wartości przyszłej umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, z możliwością niewykorzystania pozostałej kwoty.
5. Zakres usług opiekuńczych (sprawowanych w miejscu zamieszkania) obejmuje w szczególności: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem, w tym w szczególności:
5.1. zaopatrywanie w żywność,
5.2. pomoc w przygotowaniu posiłków,
5.3. pomoc przy spożywaniu posiłku,
5.4. dokonywanie niezbędnych zakupów,
5.5. pomoc w uiszczaniu opłat,
5.6. pomoc w wykonywaniu codziennych czynności związanych z samoobsługą,
5.7. zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
5.8. sprzątanie pomieszczeń mieszkalnych używanych przez podopiecznego, mycie okien (do 4 razy w roku) i utrzymanie w czystości odzieży, bielizny osobistej podopiecznego i pościeli,
5.9. palenie w piecu w sezonie grzewczym, przynoszenia węgla, wody,
5.10. pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych w tym w szczególności zamawianie wizyt lekarskich, zaopatrywanie w leki i środki pomocnicze oraz przedmioty ortopedyczne, pomoc w przyjmowaniu zaleconych przez lekarza leków i środków wspomagających
5.11. rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze.
6. W przypadku specjalistycznych usług opiekuńczych świadczone usługi poza wymaganiami określonymi w pkt. 5 muszą być także dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności oraz muszą być prowadzone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „Twoja Opiekunka”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161584329
7.3.3) Ulica: ul. Koraszewskiego 32
7.3.4) Miejscowość: Tarnów Opolski
7.3.5) Kod pocztowy: 46-050
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "TWOJA OPIEKUNKA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "TWOJA OPIEKUNKA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Asystent seniora II
- Asystent seniora - część I
- Asystentura i pomoc sąsiedzka w Gminie Węgierska Górka
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- "Prowadzenie Rodzinnych Domów Pomocy w Wińsku"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówce Wsparcia Dziennego (PWD)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.