eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów OpolskiŚwiadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Tarnów Opolski w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Tarnów Opolski w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TARNOWIE OPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004505850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cmentarna 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów Opolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-050

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 400 35 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopstarnowop@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tarnow.ops.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Tarnów Opolski w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b672094e-8e4f-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042997/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00057976/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w myśl art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.) na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Tarnów Opolski w domu podopiecznego w roku 2022.
2. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć pomoc świadczoną osobom leżącym lub mającym poważne trudności z poruszaniem się i samoobsługą oraz wymagającym pomocy z powodu wieku, ciężkich i przewlekłych chorób lub niepełnosprawności.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi łącznie:
3.1. świadczenie usług opiekuńczych – dla około 10 osób miesięcznie, średnio w ilości od 1 do 6 godzin dziennie w dni robocze w zależności od potrzeb i stanu zdrowia świadczeniobiorcy – średnio ok. 700 godzin miesięcznie. Miejscem wykonywania usług jest miejsce zamieszkania podopiecznego.
oraz
3.2. świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych – dla około 1 osoby miesięcznie, średnio w ilości od 1 do 6 godzin dziennie w dni robocze w zależności od potrzeb i stanu zdrowia świadczeniobiorcy – średnio ok. 20 godzin miesięcznie. Miejscem wykonywania usług jest miejsce zamieszkania podopiecznego.
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób (wskazana w pkt. 3 odpowiednio do rodzaju usługi), którym świadczone będą usługi i faktyczna liczba godzin świadczenia usług będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, którym przysługuje pomoc i od zakresu tej pomocy.
W toku realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, Zamawiający może składać zamówienia na większą ilość usług (odpowiednio do każdego rodzaju) niż wyspecyfikowana przez Zamawiającego lub niezakupienia danego rodzaju usługi w ogóle; przy zachowaniu niezmienionej cenie jednostkowej usługi; lecz szacuje, iż zrealizuje co najmniej 70% wartości przyszłej umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania, z możliwością niewykorzystania pozostałej kwoty.
5. Zakres usług opiekuńczych (sprawowanych w miejscu zamieszkania) obejmuje w szczególności: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem, w tym w szczególności:
5.1. zaopatrywanie w żywność,
5.2. pomoc w przygotowaniu posiłków,
5.3. pomoc przy spożywaniu posiłku,
5.4. dokonywanie niezbędnych zakupów,
5.5. pomoc w uiszczaniu opłat,
5.6. pomoc w wykonywaniu codziennych czynności związanych z samoobsługą,
5.7. zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń,
5.8. sprzątanie pomieszczeń mieszkalnych używanych przez podopiecznego, mycie okien (do 4 razy w roku) i utrzymanie w czystości odzieży, bielizny osobistej podopiecznego i pościeli,
5.9. palenie w piecu w sezonie grzewczym, przynoszenia węgla, wody,
5.10. pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych w tym w szczególności zamawianie wizyt lekarskich, zaopatrywanie w leki i środki pomocnicze oraz przedmioty ortopedyczne, pomoc w przyjmowaniu zaleconych przez lekarza leków i środków wspomagających
5.11. rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze.
6. W przypadku specjalistycznych usług opiekuńczych świadczone usługi poza wymaganiami określonymi w pkt. 5 muszą być także dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności oraz muszą być prowadzone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna „Twoja Opiekunka”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 161584329

7.3.3) Ulica: ul. Koraszewskiego 32

7.3.4) Miejscowość: Tarnów Opolski

7.3.5) Kod pocztowy: 46-050

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.