eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego w Warszawie"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego
w Warszawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: achlewicka@mnw.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67c26479-89ee-4a05-9dac-10d793df23be

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego
w Warszawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67c26479-89ee-4a05-9dac-10d793df23be

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093364

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00027757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2P/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 472000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 - książki następujących Wydawnictw:
Arkady, Horyzonty, Książkowe Klimaty, D2D, Biuro Literackie, Pauza,
Mała Kurka, Tadam, Tako, Tashka, Wolno, Bukowy Las, Iuvi,
Mamania, Poradnia K, Widnokrąg, Muchomor, Czarna Owca, Tekturka, Kocur Bury, Literówka, Debit, Adamada, Bajka, Kropka, Buka,
Dwukropek, Egmont, Entliczek, Ezop, Hokus-Pokus, Kinderkulka, Łajka,
Czytelnik, Książka i Prasa, Mag, Rytm, Austeria, Albatros, Harde, Officyna,
Iskry, Relacja, Czuły Barbarzyńca Press, Agora, Marginesy, Czarne,
Wydawnictwo Krytyki Politycznej, Słowo/Obraz/Terytoria, Sonia Draga, Świat książki, Pascal, In Rock, Wielka Litera, Publicat, Rebis, EMG, Państwowy Instytut Wydawniczy, Edipresse, Wytwórnia, WBC, ha!art, Elipsa, Muza, MG, Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Universitas, Wydawnictwo Naukowe UMK, Wydawnictwo UMCS, Ossolineum, Papilon, Pogotowie Kazikowe, K.E.Liber, Finebooks, Jedność, W.A.B., Buchmann, Vintage, Dragon, Alma-Press, Wydawnictwo Literackie, Dolnośląskie, Wydawnictwo Poznańskie, Dowody na Istnienie, Dom Wydawniczy PWN, Publicat, Księży Młyn, Sine Qua Non, Otwarte, Prószyński Media, Znak, Sic!, Smak Słowa, G&P, Zysk i S-ka, Media Rodzina, Nasza Księgarnia, Wilga, Literatura, Kultura Gniewu, Fundacja Instytutu Reportażu Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Muzeum Warszawy, Muzeum Historii Polski, Muzeum Narodowe w Gdańsku, Galeria Miejska Arsenał, Graf_ika, Centrum Architektury, Desa Unicum, Części Proste, Słowa na Wybiegu, Moc Media, Filtry, Drzazgi, Cyranka, Stowarzyszenie Pisarzy Polskich, Ovo, Kirin, Wydawnictwo Próby, Art Rage, Silva Rerum, Libra Pl, Zupagrafika, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Muzeum Kinematografii w Łodzi, Galeria Sztuki Współczesnej Bunkier Sztuki, Hatje Cantz, Thames and Hudson, National Portrait Gallery, Taschen, Koenemann, Warsztaty Kultury w Lublinie, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Instytut Teatralny, Scholar, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Katedra Wydawnictwo Naukowe, Fundacja Instytut Kultury Popularnej, Homini, Towarzystwo Naukowe Societas Vistulana, Agencja Dramatu i Teatru ADiT, Fundacja Archeologia Fotografii, Księgarnia Akademicka, Wydawnictwo Scriptum, Pewne, Instytut Literatury, Pasaże, Stentor, Sedno, Słowne, Teatr Wielki - Opera Narodowa, Fundacja Bęc Zmiana, Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie, Narodowe Centrum Kultury, Phaidon Press, Penguin Books, Prestel, Polskie Wydawnictwo Muzyczne, a5, Smartbooks, Mando, Tajfuny, Yumeka, Kwiaty Orientu, Abrams, Gestalten, Andre Deutsch, Welbeck, Fundacja Artystyczna Delfiny Krasickiej, Dorling Kindersley, Dlaczemu, Świetlik, ArtRage, Mova, Tomasz Witkiewicz, HarperKids, C&T, Bo.wiem, Instytut Sztuki PAN, Poligraf, Teatr Studio, Faber and Faber, Lokator, Exit, Mazowieckie Centrum Kultury I Sztuki, Marpress, Zakamarki

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22110000-4 - Drukowane książki

22120000-7 - Wydawnictwa

4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 - książki Wydawnictwa: Tatarak

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22110000-4 - Drukowane książki

22120000-7 - Wydawnictwa

4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część 3 - książki Wydawnictwa: Bosz

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22110000-4 - Drukowane książki

22120000-7 - Wydawnictwa

4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) Część 4 - książki Wydawnictwa: Karakter

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22110000-4 - Drukowane książki

22120000-7 - Wydawnictwa

4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5- książki Wydawnictwa Dwie Siostry

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22110000-4 - Drukowane książki

22120000-7 - Wydawnictwa

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) Część 6- książki Wydawnictw Mamania I Relacja

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22110000-4 - Drukowane książki

22120000-7 - Wydawnictwa

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) Część 7 - książki Wydawnictwa: Bored Wolves

4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

22110000-4 - Drukowane książki

22120000-7 - Wydawnictwa

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSDW AZYMUT Sp. z o. o. Adres: ul. Gottlieba Daimlera 2 02-460 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252105994

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSDW AZYMUT Sp. z o. o. Adres: ul. Gottlieba Daimlera 2 02-460 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252105994

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56175,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56175,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSDW AZYMUT Sp. z o. o. Adres: ul. Gottlieba Daimlera 2 02-460 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252105994

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56175,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12936,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12705,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo Karakter sp. z o.o. S.k. Adres: ul. Grabowskiego 13/1, 31-126 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762370738

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12705,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24097,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25042,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24097,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wydawnictwo Dwie Siostry sp. z o.o. Adres: ul. Stefana Jaracza 2, 00-378 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252334625

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24097,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11340,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSDW AZYMUT Sp. z o. o. Adres: ul. Gottlieba Daimlera 2 02-460 Warszawa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252105994

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie została złożona żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.