Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086978/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00111771/01 - Wynik z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa probówek, sprzętu jednorazowego użytku do pobierania krwi oraz sprzętu jednorazowego użytku do badań laboratoryjnych w okresie 24 miesięcy dla potrzeb RCKiK w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Wałbrzychu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291316
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Chrobrego 31
1.4.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.7.) Numer telefonu: (074) 6646319
1.4.8.) Numer faksu: (074) 8425916
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.walbrzych.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.walbrzych.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093359
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00086978/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach.
1. Zmiana terminu dostawy:
a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie,
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy,
c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej.
2. Zmiana terminu umowy:
a) w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, o okres maksymalnie 6 miesięcy,
b) w przypadku wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy przed upływem okresu 24 miesięcy.
3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
4. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Dostawcy spowodowana zmianą stawki podatku VAT.
5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
6. Dopuszczalna jest zmiana cen na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych.
7. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
Po zmianie:
Dopuszcza się możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach.
1. Zmiana terminu dostawy:
a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie,
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy,
c) zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej.
2. Zmiana terminu umowy:
a) w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, o okres maksymalnie 6 miesięcy,
b) w przypadku wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy przed upływem okresu 24 miesięcy.
3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
4. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
6. Dopuszczalna jest zmiana cen na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych.
7. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na dwie części:
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzechwy 13 w Wałbrzychu"
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Kompleksowa usługa polegająca na zabezpieczeniu cateringu i wynajęciu sal konferencyjnych podczas dwóch spotkań - jednego na terenie Wrocławia i jednego na terenie Wałbrzycha.
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów
- "Świadczenie usług kominiarskich"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawy materiałów medycznych ujętych w 5 zadaniach asortymentowych
- IGŁY INIEKCYJNE I PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA W P. I, CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE W P. II ORAZ IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULENIA W P. III DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.