eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w 2022 roku z podziałem na pakiety.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w 2022 roku z podziałem na pakiety.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL BARLINEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304556

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 10

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi10@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpitalbarlinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szpital

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szpitala Barlinek Sp. z o.o. w 2022 roku z podziałem na pakiety.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de7cf544-58c7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308710/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP12/SB/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263888 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1- artykuły sypkie 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2Pakiet nr 2- przyprawy, zupy, sosy 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 – przetwory15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - pozostałe artykuły 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - mleko i przetwory mlecze 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 81000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 – wędliny 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7- mięso 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8- drób 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 41000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9- napoje15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 10 –pozostałe artykuły spożywcze15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na obciążonej błędem czynności otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, tzn. niedokonania otwarcia wszystkich sześciu ofert, jakie wpłynęły do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w dniu 20.12.2021 rok. Z uwagi na dany fakt, Zamawiający nie wie na jakie pakiety i o jakich wartościach zostały złożone dwie nie otwarte przez Zamawiającego oferty. Niniejsza sytuacja nie była skutkiem zamierzonego, umyślnego, czy świadomego działania Zamawiającego, ale zaistniała w konsekwencji niemożliwości dokonania otwarcia dwóch ofert przez komisję przetargową.

W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły oferty, które nie zostały otwarte wraz z innymi złożonymi ofertami w przedmiotowym postępowaniu, gdyż pomimo wielokrotnych prób, oraz przy współpracy pracownika sekcji informatycznej Zamawiającemu nie udało się otworzyć ofert: ESKUDO Danuta i Zenon Dziki - Sereda Sp. J.66-400 Gorzów Wlkp. Ul. Cicha 5 m i Hurtownia Spożywcza JANMARK Spółka Jawna Janusz Piotrowski Jakub Kępiński Ul. Podmiejska 21A 66-400 Gorzów Wlkp. i zapoznać się z ich treścią, a tym samym oferty te nie zostały uwzględnione jako rozszyfrowane w informacji z otwarcia ofert zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 21.12.2021 rok.
W wyniku interwencji Wykonawców których oferty nie została otwarte, tzn. przesłania do analizy całości dokumentów do miniPortal, stwierdzono że plik został zaszyfrowany i przesłany prawidłowo. Bezsporne jest, że w wyniku zaistniałej sytuacji czynność otwarcia ofert obiektywnie dotknięta jest nieusuwalną (nienaprawialną) wadą.
Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu (wyrok z dnia 29 czerwca 2016 r., KIO 1069/16).
Zamawiający Szpital Barlinek Sp. z o.o. po zweryfikowaniu wszystkich okoliczności uznał, iż postępowanie to podlega obligatoryjnemu unieważnieniu na podstawie art. art.255 pkt 6 PZP (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 262 Pzp Wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostaną niezwłocznie powiadomieni o wszczęciu postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia, lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.