eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sułkowice › MODERNIZACJA STRONY WWW W CELU W CELU SPEŁNIENIA AKTUALNYCH WYMAGAŃ PRAWNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MODERNIZACJA STRONY WWW W CELU W CELU SPEŁNIENIA AKTUALNYCH WYMAGAŃ PRAWNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sułkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sułkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-440

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sulkowice@sulkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umsulkowice,m,402746,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA STRONY WWW W CELU W CELU SPEŁNIENIA AKTUALNYCH WYMAGAŃ PRAWNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0af8bb64-8116-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032682/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Rozwój dostępu do e-usług publicznych w Gminie Sułkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

38. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Rozwój dostępu do e-usług publicznych w Gminie Sułkowice współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Cyfrowa Małopolska Działanie 2.1

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508885

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 20000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja strony www. Modernizacja strony będzie polegała na dostosowaniu strony internetowej do aktualnych wymagań prawnych lub wymianie na nową stronę www. Po wykonaniu prac strona www będzie:
1. Spełniać wytyczne dotyczące dostępności treści publikowanych wynikające z Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. poz. 848).
2. Spełniać wymagane standardy: W3C w kontekście struktury dokumentu HTML5 lub XHTML 1.0; W3C w kontekście wyglądu i struktury layoutu CSS 2.0 lub nowszej; spełniać wytyczne i wymagania „organic SEO”; być poprawnie i jednakowo wyświetlany przez najpopularniejsze przeglądarki internetowe: Chrome 30+, Internet Explorer 9+, Firefox 12+, Safari 8+, Opera 9.1+., przeglądarki mobilne Android, iOS, Chrome Mobile.
3. Umożliwiać zarządzanie zawartością strony poprzez interfejs graficzny (CMS).
4. Umożliwiać import danych o wydarzeniach z wielu zewnętrznych źródeł danych.
5. Umożliwiać promowanie poszczególnych wydarzeń przez moderatora za pomocą panelu administracyjnego.
6. Umożliwiać wyszukiwanie na stronie.
7. Automatycznie przenosić wydarzenia nieaktualne do archiwum.
8. Umożliwiać przeszukiwanie i wgląd do archiwum.
9. Zachowywać wszelkie dotychczasowe informacje oraz strukturę strony.
10. Posiadać szatę graficzną dostosowaną do treści. Szata graficzna musi być wykonana w postaci szablonu możliwych do modyfikacji z poziomu panelu administracyjnego w zakresie definiowania własnych pozycji menu, definiowania sposobu wyświetlenia artkułu w pełnym widoku lub skrócie, możliwość włączenia wyłączenia banera reklamowego itp.
11. Posiadać wbudowane zabezpieczenia, w tym:
a. ochronę przed próbami nieautoryzowanego dostępu do panelu administracyjnego (np. blokada konta po 3 próbach wpisania błędnego hasła),
b. odporność na próby uzyskania dostępu poprzez znane formy włamań,
c. odporność na zmiany treści za pomocą specjalnych skryptów i manipulacji w zapytaniach do bazy danych (np. sql injection, htmlspecialchars),
d. stosować wyrażenia regularne w formularzach,
e. stosować bezpieczne połączenia oparte o protokół SSL, tam, gdzie jest to niezbędne (np. panel administracyjny).
12. Umożliwiać dostęp na dwóch poziomach:
a. Poziom publiczny – dostęp dla wszystkich zainteresowanych do strony głównej oraz podstron.
b. Poziom administracyjny – zastrzeżony dostęp dla administratorów i redaktorów portalu.
13. Dla wszystkich podstron portalu korzystać z jednej bazy oraz jednego panelu administracyjnego.
14. Zarządzanie treścią, które musi być możliwe bez konieczności pracy na otwartym kodzie HTML (za pomocą edytora WYSIWYG), z możliwością przełączenia na kod HTML.
15. Umożliwiać dodawanie kolejnych podstron.
16. Posiadać budowę modułową – możliwość dodawania nowych funkcjonalności (modułów) bez całościowej przebudowy portalu.
17. Posiadać menu oraz umożliwiać dowolne hierarchizowanie i kategoryzowanie treści (w tym co najmniej grupowanie, wyróżnianie, łączenie, dodawanie, usuwanie, modyfikowanie). Treść musi być pogrupowana logicznie, być podzielona m.in. na paragrafy i bloki.
18. Posiadać możliwość oznaczania treści słowami kluczowymi.
19. Posiadać wyszukiwarkę z przynajmniej jednym polem formularza, która będzie w stanie przeszukać całą zawartość treści portalu pod kątem podanego hasła, a wyniki podać w formie linków do poszczególnych podstron spełniających kryteria wyszukiwania.
20. W ramach systemu zarządzania treścią musi zapewniać system uprawnień umożliwiające przypisywanie praw do grup i użytkowników, do poszczególnych działów, kategorii, artykułów, galerii, katalogów z plikami itd.
21. W ramach systemu zarządzania treścią musi zapewniać możliwość tworzenia nieograniczonej liczby nowych użytkowników i przypisanie im wybranych funkcji administracyjnych oraz edycji określonych części serwisu.
22. Umożliwiać, by panel administracyjny posiadał moduł statystyk, min. najczęściej oglądanych stron.
23. Umożliwiać, by zarządzanie treścią odbywało się przez przeglądarkę internetową.
24. Mieć możliwość jednoczesnej pracy nad treścią serwisu dowolnej ilości redaktorów.
25. Posiadać mechanizm automatycznego tworzenia i publikacji mapy serwisu.
26. Przewidzieć umieszczenie strefy do zamieszczania banerów reklamowych.
27. W ramach systemu zarządzania treścią musi umożliwiać zarządzanie systemem banerów na całej stronie. Mechanizm powinien umożliwiać wymiennie umieszczanie banerów (w formacie gif, jpg, png).
28. Mieć możliwość tworzenia wstępów do artykułów w postaci tekstu i/lub zdjęcia i możliwość swobodnego definiowania, w których częściach serwisu mają pojawiać się wstępy, a w których całe artykuły.
29. Mieć możliwość publikacji załączników w postaci plików doc, xls, ppt, rtf, odt, plików tekstowych, plików pdf, jpg, gif, png, mpg, mp3, avi, wmv, zip, rar, opatrzonych odpowiednimi ikonkami oraz innych plików dowolnego formatu opatrzonych właściwą dla nich wspólną ikonką (dotyczy wgrywania na serwer plików z rozszerzeniami zapisanymi małymi i wielkimi literami).
30. Mieć możliwość wskazania, na etapie wprowadzania artykułu, dowolnej ilości działów oraz stron serwisu, w których dany artykuł będzie się wyświetlał (np.: główna, główna - informacje, przetargi, fundusze).
31. Posiadać mechanizm umożliwiający widok w panelu administracyjnym pełnej listy artykułów w wybranym dziale (z informacjami o terminach publikacji, opcjonalnie artykułów z archiwum).
32. Mieć możliwość tworzenia galerii zdjęć w poszczególnych artykułach, których mechanizm przeglądania oparty będzie na bibliotece jquery.
33. Umożliwiać publikację Deklaracji Dostępności zgodnie z warunkami technicznymi publikacji oraz struktury dokumentu elektronicznego "Deklaracji Dostępności" określonymi na stronach Ministerstwa Cyfryzacji (https://mc.bip.gov.pl/objasnienia-prawne/warunki-techniczne-publikacji-oraz-struktura-dokumentu-elektronicznego-deklaracji-dostepnosci.html).
34. Umożliwiać publikację harmonogramu dostępności tłumacza języka migowego w postaci widocznego na stronie internetowej kalendarza definiowanego przez administratora systemu w sposób automatyczny przez zaznaczenie w systemie CMS konkretnych dat i godzin dostępności. Zamawiający nie dopuszcza publikacji harmonogramu w postaci plików zewnętrznych typu pdf, doc itp. Harmonogram dostępności tłumacza języka migowego ma stanowić integralną część strony www.
35. Zamawiające nie dopuszcza składania ofert częściowych.
36. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 7 do niniejszego SWZ.
37. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
• 724130000-8 Usługi w zakresie projektowania stron www
38. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Rozwój dostępu do e-usług publicznych w Gminie Sułkowice współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, II Osi Priorytetowej Cyfrowa Małopolska Działanie 2.1
E-administracja i otwarte zasoby Poddziałanie 2.1.1 Elektroniczna administracja.
39. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności związane z przedmiotem zamówienia tj. osobami zajmującymi się projektowaniem i tworzeniem stron interentowych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy.
40. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
41. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 : nie dotyczy.
Zamawiający nie wymaga wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17281,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131856,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17281,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423235871

7.3.3) Ulica: Sudecka

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-552

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17281,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.