Og³oszenie z dnia 2022-03-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00108815/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00232523/01 - Wynik z dnia 2022-06-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu oraz elewacji w budynku administracyjnym „D” Szko³y Policji w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Policji w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276676775
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gen. Jankego 276
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-684
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 478516441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Pañstwowa jednostka organizacyjna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Szkolenie Policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu oraz elewacji w budynku administracyjnym „D” Szko³y Policji w Katowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f6541b3-a8fe-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00093018
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00086166/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont dachu oraz elewacji w budynku administracyjnym "D" Szko³y Policji w Katowicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/spk/zam/79361,Postepowania-o-zamowienia-publiczne.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings.
2. Zamawiaj±cy preferuje w szczególno¶ci przesy³anie danych w formacie pdf.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), zwanym dalej Rozporz±dzeniem w sprawie ¶rodków komunikacji, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
6. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Pozosta³e szczegó³owe wymagania techniczne opisane s± w rozdziale IV i XVI SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Pouczenie wynikaj±ce z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119).
Informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szko³y Policji w Katowicach z siedzib± przy ul. gen. Zygmunta Waltera-Jankego 276, 40-684 Katowice.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Kierownik Sekcji Ochrony Informacji Niejawnych i Kontroli, adres e-mail: iod.sp@spkatowice.policja.gov.pl, tel. 47 85 16 430.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania dotycz±cych Pani/Pana danych osobowych jest ustawa Pzp.
5. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mo¿e byæ Urz±d Zamówieñ Publicznych, ponadto w zakresie okre¶lonym w ustawie Pzp, dane mog± byæ publikowane na stronie internetowej http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/ oraz innym podmiotom uprawnionym na podstawie odrêbnych
przepisów.
6. Pani/Pana dane nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej.
7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotycz±cych okresów przechowywania akt w Policji.
8. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych dotycz±cych Pani/Pana osoby, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie okre¶lonym przepisami prawa.
9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym.
11. W przypadku niepodania danych nie bêdzie mo¿liwy udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
13. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
14. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie
nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie dachu oraz elewacji w budynku administracyjnym „D” Szko³y Policji w Katowicach.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ:
45110000–1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne,
45261210–9 Wykonywanie pokryæ dachowych,
45260000–7 Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych
i inne podobne roboty specjalistyczne,
45210000–2 Roboty budowlane w zakresie budynków,
45431000–7 K³adzenie p³ytek,
45442100–8 Roboty malarskie.
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czonej dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR), która stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Szczegó³y realizacji zamówienia okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosi³a minimum 36 miesiêcy, licz±c od zakoñczenia przedmiotu umowy – podpisania Protoko³u Odbioru Koñcowego.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zastosowania technologii (systemu) materia³ów równowa¿nych. Wykazanie równowa¿no¶ci technologii, systemów materia³ów (zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materia³ów równowa¿nych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawiæ oferowan± technologiê (system), materia³y, z okre¶leniem typu zastosowanych technologii (systemu) materia³ów oraz do³±czyæ materia³y dokumentuj±ce parametry techniczne i analizê porównawcz±, z których jednoznacznie wynika³o bêdzie, ¿e s± one w pe³ni równowa¿ne do technologii (systemu) materia³ów wskazanych w dokumentacji. Zaproponowane systemy i materia³y równowa¿ne powinny posiadaæ wymagane prawem ¶wiadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spe³niaæ wymagania okre¶lone w dokumentacji.
7. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy), aby wszystkie osoby realizuj±ce przedmiot zamówienia, które wykonywaæ bêd± czynno¶ci zwi±zane z wykonywaniem prac hydraulicznych, elektrycznych, dekarskich, tynkarskich, budowlanych zwi±zane z przedmiotem zamówienia opisane w STWiOR by³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320, z pó¼n. zm.) z zastrze¿eniem, ¿e powy¿szy wymóg nie dotyczy osób wykonuj±cych czynno¶ci nadzoru i dozoru realizowanych robót budowlanych. Osoby wymienione w zdaniu pierwszym nie mog± wykonywaæ ¿adnych czynno¶ci na terenie budowy bez zatrudnienia na umowê o pracê u Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy.
8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê, Podwykonawców i dalszych Podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w ust. 7. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót.
9. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê, Podwykonawcê lub dalszego Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 7 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê, Podwykonawcê lub dalszego Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê
i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê Podwykonawcê lub dalszego Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne
i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê, Podwykonawcê lub dalszego Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
10. Niespe³nienie przez Wykonawcê, Podwykonawcê lub dalszego Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±cej wskazane w ust. 7 czynno¶ci traktowany bêdzie jako naruszenie obowi±zku zatrudnienia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê.
11. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê, Podwykonawcê lub dalszego Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê stanowiæ bêdzie naruszenie obowi±zku zatrudnienia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê.
12. Wykonawca zapewni ochronê przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustaw± z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z pó¼n. zm)
i Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (dalej RODO) (t.j. Dz.U. UE L 2016 r. nr. 119 s. 1). Obowi±zek poinformowania Podwykonawców, podmiotów trzecich i cz³onków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. O¶wiadczenie Wykonawcy o wype³nieniu obowi±zków wynikaj±cych z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o niniejsze zamówienie z³o¿one zostanie w formularzu ofertowym – stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
13. Umo¿liwia siê Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy, w celu pozyskania wszelkich danych mog±cych byæ przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Termin wizji lokalnej wyznaczony zosta³ przez Zamawiaj±cego na dzieñ 29 marca 2022 r. o godzinie 10:00, w siedzibie Zamawiaj±cego – Szko³a Policji w Katowicach, ul. gen. Zygmunta Waltera-Jankego 276,
40-684. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdzia³em XVIII SWZ
Y = C+G+D
Y - suma punktów badanej wa¿nej oferty - max. 100 pkt
C - cena ofertowa brutto zamówienia - max. 85 pkt
G - okres gwarancji - max. 10 pkt
D - do¶wiadczenie kierownika budowy - max. 5 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnego warunku.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) posiada ¶rodki finansowe w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100) lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³.
UWAGA:
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia zdolno¶ci kredytowej z kwot± posiadanych ¶rodków finansowych w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu przez ten sam podmiot (pojedynczego wykonawcê). Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie siê ¶rodkami finansowymi w walucie innej ni¿ PLN. W takiej sytuacji, Zamawiaj±cy w celu przeliczenia wskazanej warto¶ci przyjmie ¶redni kurs walutowy publikowany przez NBP z dnia og³oszenia postêpowania.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie (robotê budowlan±) obejmuj±ce swym zakresem budowê lub remont elewacji lub pokrycia dachowego nie mniejszej ni¿ 300 000,00 z³ brutto (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100);
b) skieruje do przedmiotowego zamówienia osobê, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu wskazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania:
a) odpisu lub informacji z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
b) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne;
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcia wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
d) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu wskazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4a SWZ.
c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie okre¶lonym w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4b SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawcy zgodnie z art. 106 ustawy Pzp zobowi±zani s± za³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty (PRZEDMIOTOWE ¦RODKI DOWODOWE):W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materia³ów równowa¿nych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawiæ przedmiotowe ¶rodki dowodowe,
z których wynikaæ bêdzie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA!
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materia³ów równowa¿nych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawiæ przedmiotowe ¶rodki dowodowe,z których wynikaæ bêdzie, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy wype³niony zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.2) W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materia³ów równowa¿nych -dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane przez Wykonawcê produkty spe³niaj± wymagane przez Zamawiaj±cego normy oraz, ¿e posiadaj± wymagane atesty oraz certyfikaty.
3) O¶wiadczenia wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, z³o¿one na formularzu stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ oraz aktualne na dzieñ sk³adania ofert.
4) O¶wiadczenie o formie wniesienia wadium, oraz orygina³ gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, porêczenia (zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp) lub dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w formie pieni±dza.
5) O¶wiadczenie Wykonawcy czy zamierza zleciæ Podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia Podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wska¿e czê¶ci jaki bêdzie realizowa³ przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm Podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy bêd± realizowaæ ten zakres.
6) O¶wiadczenie Wykonawcy, czy bêdzie siê powo³ywa³ na zasoby innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi za³±czyæ zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, oraz o¶wiadczenie tego podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych przez Wykonawcê, z³o¿one zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik
nr 6 do SWZ.
8) O¶wiadczenie Wykonawcy czy wybór oferty bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego.
9) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e cena zosta³a obliczona zgodnie z Rozdzia³em XVII SWZ i zawiera wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia.
10) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zapozna³ siê z SWZ i tre¶ci± wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrze¿eñ oraz zobowi±zuje siê w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na wy¿ej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
11) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e zdoby³ konieczne informacje niezbêdne do w³a¶ciwego przygotowania oferty.
12) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wykona zamówienie w terminie wskazanym w SWZ, zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SWZ oraz we wzorze umowy.
13) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e w ofercie nie zosta³a zastosowana cena dumpingowa i oferta nie zosta³a z³o¿ona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji.
14) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca uwa¿a siê zwi±zany ofert± na czas wskazany w SWZ.
15) O¶wiadczenie Wykonawcy, o statusie ma³ego lub ¶redniego przedsiêbiorstwa zgodnie z definicj± zawart± w art. 7 ustawy a 6 marca 2018 r. Prawo przedsiêbiorców (t.j. Dz.U. z 2021 r., poz. 162).
16) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e w ofercie zawarte s± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa.
17) O¶wiadczenie Wykonawcy o dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w rozdziale IX.C SWZ.
18) O¶wiadczenie Wykonawcy o wyra¿eniu zgody na udostêpnianie danych osobowych zawartych w ofercie.
19) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e realizuj±c zamówienie Wykonawca bêdzie stosowaæ przepisy rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
20) O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e wype³ni³ obowi±zki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
21) Informacje potrzebne do przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
22) Wykaz za³±czników do³±czonych do oferty.
23) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
24) Uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).
UWAGA!
O¶wiadczenia oraz informacje o których mowa w pkt. 4-22 sk³adane s± na formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://aukcje.uzp.gov.pl
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
Zgodnie z rozdzia³em XIX SWZ.Zamawiaj±cy przeprowadzi aukcjê elektroniczn±, je¿eli zostan± z³o¿one co najmniej dwie oferty
niepodlegaj±ce odrzuceniu.
W aukcji elektronicznej minimalne post±pienie w kryterium "Cena" to 1000,00 z³ brutto.
Licytowana cena bêdzie cen± brutto za realizacjê ca³ego zamówienia.
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonym w SWZ wadium w wysoko¶ci 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
tj. Bank NBP o/o Katowice nr 82 1010 1212 0051 8013 9120 0000 z dopiskiem:
Wadium – 1/ZP/2022 - Remont dachu oraz elewacji w budynku administracyjnym „D” Szko³y Policji w Katowicach
Pozosta³e informacje na temat wadium znajduj± siê w rozdziale XII SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 117 ustawy Pzp.2. O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o których mowa w rozdziale IX.A ust. 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty.
5. Oferta musi byæ podpisana przez wszystkie podmioty tworz±ce konsorcjum lub ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
6. Je¶li ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie bêdzie wykonywaæ czê¶æ zamówienia, do którego przepisy wymagaj± posiadania uprawnieñ czy te¿ Zamawiaj±cy opisa³ sposób oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia to ka¿dy z nich musi wykazaæ, i¿ posiada uprawnienia i posiada wiedzê i do¶wiadczenie dotycz±ce czê¶ci zamówienia przewidzianego Wykonawcy
do wykonania.
7. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z którego wynika, które roboty bêd± realizowane przez poszczególnych wykonawców.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie:
1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania;
2) w przypadku ustanowienia pe³nomocnika przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów;
3) pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z pe³nomocnikiem;
4) je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e zmiany zosta³y przewidziane w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych lub wynikaj± z okoliczno¶ci przewidzianych w ustêpach poni¿szych.2. STRONY przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany terminu zakoñczenia przedmiotu umowy w sytuacji gdy:
1) z przyczyn spowodowanych si³± wy¿sz±, rozumian± jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci a które uniemo¿liwia WYKONAWCY wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej STRONY umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. (Pod pojêciem si³y wy¿szej rozumie siê w szczególno¶ci zdarzenia i okoliczno¶ci takie jak: klêska ¿ywio³owa, dzia³ania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby, nie zwi±zane z realizacj± inwestycji itp.),
2) udokumentowanego opó¼nienia wprowadzenia WYKONAWCY na budowê przez ZAMAWIAJ¡CEGO,
3) realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzêdów administracji publicznej, a z przyczyn niezale¿nych od STRON niemo¿liwe by³o uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w umowie i w przepisach prawa,
4) konieczno¶æ wykonania decyzji administracyjnych, postanowieñ lub innych aktów organów i instytucji, wydanych z przyczyn, za które WYKONAWCA nie odpowiada,
5) zachodzi konieczno¶æ wykonania rozwi±zañ (robót) zamiennych spowodowanych miêdzy innymi konieczno¶ci± dostosowania dokumentacji do zasad wiedzy technicznej i uzyskania celu umowy, zmian± regulacji prawnych, przepisów resortowych, mo¿liwo¶ci± zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla ZAMAWIAJ¡CEGO rozwi±zañ technologicznych lub technicznych, wycofaniem z rynku lub zaprzestaniem produkcji materia³ów i urz±dzeñ wyszczególnionych w dokumentacji,
6) zachodzi konieczno¶æ realizacji w drodze odrêbnej umowy prac powi±zanych z przedmiotem umowy wymuszonych konieczno¶ci± ich skoordynowania i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ,
7) z przyczyn spowodowanych organizacj± pracy i specyfik± dzia³añ ZAMAWIAJ¡CEGO, ograniczaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy.
3. Zmiana terminu zakoñczenia przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 2, bêdzie uwarunkowana dorêczeniem ZAMAWIAJ¡CEMU przez WYKONAWCÊ lub odpowiednio WYKONAWCY przez ZAMAWIAJ¡CEGO w terminie nie pó¼niej ni¿ 7 dni od dnia, w którym WYKONAWCA lub odpowiednio ZAMAWIAJ¡CY dowiedzia³ siê o wyst±pieniu okre¶lonego zdarzenia, o którym mowa w ust. 2, pisemnego zawiadomienia, informuj±cego o wyst±pieniu zdarzenia wraz
z okre¶leniem mo¿liwego terminu zakoñczenia przedmiotu umowy
oraz szczegó³owym uzasadnieniem. Przed³u¿enie terminu wykonania terminu umowy nie mo¿e byæ d³u¿sze ni¿ to uzasadnia przyczyna jego wyd³u¿enia.
4. WYKONAWCA mo¿e wyst±piæ pisemnie o zmianê:
1) rodzaju materia³ów i robót z tym zwi±zanych,
2) technologii wykonania elementów robót.
W przypadku konieczno¶ci wykonania zmian nale¿y przedstawiæ pismo zawieraj±ce opis proponowanych zmian, rysunki i wycenê kosztów.
5. Do dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 wymagana jest pisemna akceptacja ZAMAWIAJ¡CEGO.
6. Proponowane zmiany w stosunku do Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nie mog± mieæ wp³ywu na ustalon± wysoko¶æ wynagrodzenia okre¶lon± w § 9 ust. 1.
7. STRONY przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany tre¶ci umowy równie¿ w sytuacji, gdy:
1) WYKONAWCÊ, któremu ZAMAWIAJ¡CY udzieli³ zamówienia ma zast±piæ nowy wykonawca, zgodnie z zapisami art. 455 ust. 1 pkt 2 Prawa zamówieñ publicznych,
2) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci nie s± zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust 2 Prawo zamówieñ publicznych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_katowice/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-06 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Udostêpnione przez Zamawiaj±cego przedmiary robót, maj± charakter pomocniczy i ich wykorzystanie przy kalkulowaniu ceny oferty nie bêdzie mog³o stanowiæ podstawy jakichkolwiek roszczeñ Wykonawców wobec Zamawiaj±cego.INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- WYKONANIE REMONTU POSADZEK W 11 JEDNOSTKACH IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W KATOWICACH
- Opracowanie dokumentacji projektowej: Adaptacja pomieszczeñ w budynku ¦UW w Katowicach przy ul.Jagielloñskiej 25 na lokal gastronomiczny z sal± restauracyjn±, zapleczem kuchennym i sanitarnym.
- Kompleksowa us³uga cateringowa w ramach spotkañ ekspertów oraz w trakcie pokazów dla uczniów szkó³ ponadpodstawowych na terenie Uniwersytetu ¦l±skiego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla G³ównego Instytutu Górnictwa Pañstwowego Instytutu Badawczego
- "Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach"
- Remont rozdzielni SN w budynku technicznym przy ul. Lwowskiej 8 w Sosnowcu
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zak³adu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szko³y.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowê dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Remont zespo³u szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Wykonanie wewnêtrznych ¶cianek dzia³owych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia po¿arowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DêbowaK³odapoprzez przebudowê czê¶ci pomieszczeñ w budynku szko³y w Stêpków i zmiana sposobu u¿ytkowania na budynek kultury centrum aktywno¶ci lokalnej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.