Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533337/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Sucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001961
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8742174
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sucha@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-sucha/nadzor-inwestorski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc61fb0-9355-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00162299/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową siedziby Nadleśnictwa Sucha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 349050,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn.: „Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną”
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) Sprawdzenie opracowanej dokumentacji projektowo – technicznej dotyczącej inwestycji nad którą sprawowany będzie nadzór oraz wykonanie koreferatu w terminie nieprzekraczającym 25 dni od daty przekazania dokumentacji projektowej,
2) Weryfikację i potwierdzenie poprawności dokumentacji (w szczególności postaci kosztorysów ofertowych), złożonej w postępowaniach przetargowych prowadzonych przez zamawiającego w celu wyłonienia wykonawcy inwestycji budowlanej – zamówienie obejmuje sprawdzenie dokumentacji w maksymalnie dwóch postępowaniach, jeśli udzielnie zamówienia będzie wymagało więcej niż jednego postępowania,
3) Nadzór nad realizacją inwestycji budowlanej w imieniu zamawiającego (Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 poz. 682 ze zm.)).
Zamawiający zastrzega, że realizacja usługi:
a) o której mowa w pkt. 2), będzie wykonywana w przypadku złożenia ofert w pierwszym lub kolejnych postępowaniach,
b) o której mowa w pkt. 3) będzie wykonywana w przypadku wyłonienia wykonawcy robót budowlanych na drodze odpowiedniego postępowania w ramach PZP.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7- istotne postanowienia umowne
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INŻYNIERIA ŚLĄSK Grzegorz Galiniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352512599
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 83
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-706
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INŻYNIERIA ŚLĄSK GRZEGORZ GALINIAK
jakie przetargi wygrała firma
INŻYNIERIA ŚLĄSK GRZEGORZ GALINIAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- Dostawę jarzyn i owoców
- Dostawa nici i siatek chirurgicznych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie IV
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1690K w Grzechyni - etap I
- Dostawa odczynników do oznaczeń laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu II postępowanie
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.97.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 2 części
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Akacjowej i Lazurowej w Zamościu
- Modernizacja kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 1 im. J. Kusocińskiego w Ożarowie Mazowieckim
- "MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY KANALIZACYJNEJ POPRZEZ ROZBUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIECHLÓW"
- Remont i modernizacja budynku OSP Rzeszów-Drabinianka w formule zaprojektuj-zbuduj
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.