eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłoczew › Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kłoczew



Ogłoszenie z dnia 2024-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kłoczew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁOCZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 67

1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kloczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kłoczew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092806

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Kłoczew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list//ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 17 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, w szczególności:
1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
 parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
 zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
MS Windows 7 lub nowszy
OSX/Mac OS 10.10,.
Ubuntu 14.04
 Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
Chrome 66.0 lub nowsza
Firefox 59.0 lub nowszy
Safari 11.1 lub nowsza
Edge 14.0 i nowsze
albo
b) 1.2 Tablet/Telefon:
Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.
2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) 1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Kłoczew”.
2 Zakres robót stanowi:
1) Zadanie 1 - Budowę i przebudowa stacji uzdatniania wody o wydajności Q= 30m3/ h
w miejscowości Wola Zadybska wraz z instalacja fotowoltaiczną o mocy 25kW (88 paneli) poprzez:
budowę:
a) OB5 – zbiornika podziemnego na wody popłuczne ( odstojnik) w postaci 4xfi 2,80m, Vc = 55,9 m3;
b) OB6 – zbiornika podziemnego na nieczystości sanitarne ( szambo) fi 1,80 m
Vc = 4,0 m3;
c) OB7 – Fundamentu pod stacjonarny agregat prądotwórczy – rezerwowe źródło zasilania;
d) Sieci i instalacji międzyobiektowych: technologicznych, wody, kanalizacji, elektrycznych, sterowniczych
e) Placu technologicznego;
przebudowę istniejącego budynku OB3 w zakresie:
f) Rozbiórki fundamentów pod urządzenia i filtry w hali filtrów;
g) Poszerzenia otworów drzwiowych wewnętrznych i zewnętrznych;
h) Rozbiórki posadzek i podłoży w pomieszczeniach;
i) Rozbiórki glazury;
j) Demontaż okien i drzwi wewnętrznych i zewnętrznych
k) Demontaż pokrycia dachu, obróbek, parapetów, orynnowania
l) Demontażu instalacji: technologicznych, wody, kanalizacji, elektryki
m) Wykonaniu nowych fundamentów pod zbiorniki oraz urządzenia w hali filtrów,
n) Montażu nowej stolarki okiennej i drzwiowej;
o) Wykonaniu nowych posadzek i podłoży w pomieszczeniach,
p) Wykonaniu okładzin ścian i malowanie ścian i sufitów,
q) Wykonaniu nowego pokrycia dachu blachodachówką, obróbek blacharskich, orynnowania, parapetów,
r) Wykonania nowych instalacji: technologicznych, wody, kanalizacji, elektryki;
s) Wykonanie elewacji budynku (pomalowanie farbą)
istniejącego zbiornika magazynowego nadziemnego na wodę uzdatnioną OB4 w zakresie:
t) Demontażu istniejących drabinek złazowych (zewnętrzna i wewnętrzna),
u) Demontażu włazu do zbiornika;
v) Demontażu rurażu wewnętrznego w zbiorniku;
w) Czyszczenia zbiornika;
x) Wykonania nowych drabinek ze stali AISI 304 ( drabinka wewnętrzna i zewnętrzna)
y) Wykonania nowego rurażu w zbiorniku ze stali AISI 304;
z) Montaż nowej armatury odcinającej ( zasuwy);
aa) Montaż sondy hydrostatycznej i dwóch pływaków w zbiorniku;
bb) Montaż nowego włazu ze stali AISI 304 – ocieplonego z podwójną klapą,
cc) Wykonania nowej skarpy wokół zbiornika z opaską z kostki, schodami z kostki betonowej;
dd) Wykonanie elewacji zbiornika ( pomalowanie farbą bez termomodernizacji);
ee) Wykonanie nowego pokrycia stropu zbiornika papą termozgrzewalną oraz obróbek blacharskich;
ff) Wykonania wentylacji zbiornika z rury Dn150 mm AISI 304
Agregat prądotwórczy
gg) Wystąpienie o warunki do Zakładu Energetycznego na podłączenie agregatu prądotwórczego i instalacji fotowoltaicznej,
hh) Opracowanie i uzgodnienie w Zakładzie energetycznym instrukcji współpracy agregatu prądotwórczego z siecią.
Instalacja fotowoltaiczna
ii) Instalacja fotowoltaiczna o mocy minimum 25 kW (88 paneli) wraz z systemem
montażowym, falownikiem, okablowaniem, uruchomieniem. W ramach instalacji przewiduje się wykonanie
 montaż rozdzielnic,
 układanie przewodów i kabli elektrycznych,
 montaż osprzętu,
 instalacja połączeń wyrównawczych,
 instalacje konstrukcji nośnej dla modułów fotowoltaicznych,
 montażu modułów fotowoltaicznych,
 instalacji zasilania modułów fotowoltaicznych,
 środków dodatkowej ochrony od porażeń,
 wszelkie inne nie wymienione wyżej roboty elektryczne jakie występują przy realizacji umowy,
 wykonanie próby, pomiary, regulacja i rozruch technologiczny instalacji,
 wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty wykonawcze, komplet pomiarów elektrycznych, komplet dokumentów do zmiany licznika, dokumentacja otrzymana od Zamawiającego z naniesionymi poprawkami w kolorze czerwonym),
 przyłączenie do sieci PGE Dystrybucja S.A. wraz z przygotowaniem kompletu dokumentów i zgłoszeniem instalacji,
 przeszkolenie Użytkowników w zakresie prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji,
 sporządzenie instrukcji serwisowych zawierających niezbędne informacje dotyczące sposobu postępowania w przypadku wystąpienia niespodziewanych błędów w instalacji,
 zaprogramowanie i uruchomienie instalacji,
 uzupełnienie ewentualnych ubytków ścian, stropów, uszczelnienie po przejściach przewodów,

2) Zadanie 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kłoczew, Julianów, Przykwa poprzez :
a) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy K-0,20 PCV lista SN8 o długości L=3742,2 m
b) Budowę przepompowni ścieków o średnicy zewnętrznej D1800mm z typowych kręgów żelbetowych ze sterowaniem – 4 kpl
c) Budowę kolektorów tłocznych D110mm PEHD PE100 PN10 RC o długości łącznej L=4156,0 w tym:
 z przepompowniami P1 L= 1449,0m
 z przepompowniami P2 L= 1393,0m
 z przepompowniami P3 L= 804,0m
 z przepompowniami P4 L= 510,0m
d) budowa sieci kanalizacji ciśnieniowej;
 D63mm PEHE PE100 PN10 RC L=2037,0 m
 D75mm PEHD PE100 PE10 RC L=450,5 m
 D90mm PEHD PE100 PN10 RC L=767,5 m
e) - Sieć kanalizacji grawitacyjnej K-0,16 PVC lita SN8 L=305,5m
f) - Sieć kanalizacji ciśnieniowej D40mm PEHD PE100 PN10 L=295,5m
g) - Sieć kanalizacji ciśnieniowej D63mm PEHD PE100 PN10 L=9,0m
h) Opracowanie oraz wykonanie ujednoliconego systemu sterowania, monitoringu technologicznego i wizualizacji
• SUW z ujęciem w Kłoczewie
• SUW z ujęciem w Woli Zadybskiej
Zaprojektowana SUW i ujęcie w Woli Zadybskiej musi być w jednym systemie
z pozostałymi dwoma SUW w Kłoczewie i w Woli zadybskiej
i) Opracowanie oraz wykonanie ujednoliconego systemu sterowania, monitoringu technologicznego i wizualizacji 7 istniejących przepompowni ścieków. Przepompowanie ścieków oraz 3 SUW muszą być w jednym systemie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik Nr 9 do SWZ.

Uwaga! Mimo iż dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przyłączy nie są one objęte zamówieniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 Zgodnie z art. 112 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
a) Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
a) Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) Opis spełnienia warunku: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
a) warunek dotyczy doświadczenia
Opis spełnienia warunku: Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

Dla zadania 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody wraz z ujęciem wody i montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 20 kW i wartości minimum 1 800 000,00 zł brutto.

Dla zadania 2 - co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą budowę, przebudowę lub rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 4 800 000,00 zł brutto.

Przez jedno zadanie należy rozumieć zadanie świadczone na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy.
Okres wyrażony powyżej w latach (w okresie ostatnich 5 lat) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wartość podaną w walutach innych niż PLN wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania bieżącego postępowania.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zadania większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość robót, o których mowa w warunku powyżej.
Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego zostały wykonane.

a) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. warunek dotyczący dysponowania:
 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

Osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

3 Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia 5% zaliczek na poczet wykonania zamówienia zgodnie z zapisami we wzorze umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2 Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
3 Zamawiający, zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizowania robót budowlanych objętych częściami zamówieniem, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty związane z udziałem w wizji lokalnej (np. koszty podróży, noclegu) poniesie Wykonawca;
2) w związku z nałożonym obowiązkiem, termin składania ofert został wydłużony o czas niezbędny na dokonanie wizji lokalnej;
3) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół podpisany przez osobę reprezentującą Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 12 do SWZ.
4) złożenie oferty bez odbycia wizji lub zapoznania się z dokumentami będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp; Celem przeprowadzenie wizji, Zamawiający wyznacza spotkanie, które odbędzie się w 15.02.2024 r. (środa) o godzinie 9:00, spotkanie przy Urzędzie Gminy Kłoczew – dwa obiekty,
5) Możliwości wzięcia w niej udziału od uzależniona jest od wcześniejszego zgłoszenia. Zgłoszenia udziału w wizji lokalnej należy dokonać za pośrednictwem strony postępowania na platformie zakupowej e – zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mpclient/search/list//ocds-148610-e827825d-c438-11ee-a84d-d63fc4d19e65
6) w sprawach wizji należy kontaktować się z osobą(ami) wyznaczoną(ymi) do komunikowania się z wykonawcami, o których mowa w Rozdziale 10 pkt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.