Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082362/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092796 z dnia 2021-06-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie ekspertyz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie ekspertyz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82c8d1ee-cd0d-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001415/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Wykonanie ekspertyzy technicznej nośności stropu- SP 21 w Bytomiu
1.3.29 Wykonanie ekspertyzy techniczno - budowlanej z elementami projektu muru granicznego (oporowego) przy ul. Powstańców Warszawskich 4 w Bytomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15013,55 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 postępowania „EKSPERTYZA TECHNICZNA” obejmuje wykonanie ekspertyzy technicznej konstrukcyjnej dot. nośności stropów sal gimnastycznych Szkoły Podstawowej nr 21 w Bytomiu, ul. Racławicka 17 oraz oszacowanie kosztów dostosowania budynku (sal gimnastycznych) do wykorzystania na cele archiwum.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik do SWZ.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 5284,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 2 postępowania „EKSPERTYZA TECHNICZNO-BUDOWLANA” obejmuje wykonanie ekspertyzy techniczno-budowlanej stanu technicznego muru oporowego znajdującego się pomiędzy nieruchomością – ul. Powstańców Warszawskich 4w Bytomiu, a nieruchomością sąsiednią wraz z opracowaniem projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik do SWZ.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315210-4 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
4.5.5.) Wartość części: 9729,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 14 czerwca 2021r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie ekspertyz” poprzez jego publikację w Biuletynie Zamówień Publicznych (vide: ogłoszenie nr 2021/BZP 00082362/01). Zgodnie z treścią art.280 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych od dnia zamieszczenia ogłoszenia w BZP Zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Jak wskazano w treści ww. Ogłoszenia, postępowanie miało być prowadzone na platformie Logintrade. Z uwagi na awarię platformy Logintrade w dniu 14 czerwca 2021r. niemożliwym stało się opublikowanie SWZ (Specyfikacja została udostępniona dopiero w dniu 15 czerwca 2021r.).
Bezsprzecznym jest zatem, że udostępnienie SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania w terminie późniejszym niż dzień publikacji ogłoszenia stanowi naruszenie przepisów ustawy.
Obowiązek nałożony na Zamawiającego ww. przepisem art.280 jest obowiązkiem bezwzględnym, a jego niedochowanie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Zgodnie bowiem z treścią
art. 457 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych umowa może zostać unieważniona na podstawie art. 705 Kodeksu cywilnego, przewidującego wynik postępowania uzyskany
w sposób sprzeczny z prawem. Skrócenie dostępu do dokumentacji postępowania może bowiem wpłynąć na jego wynik, gdyż zainteresowani wykonawcy dysponowaliby krótszym terminem na sporządzenie ofert.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie jw.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 14 czerwca 2021r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wykonanie ekspertyz” poprzez jego publikację w Biuletynie Zamówień Publicznych (vide: ogłoszenie nr 2021/BZP 00082362/01). Zgodnie z treścią art.280 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych od dnia zamieszczenia ogłoszenia w BZP Zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Jak wskazano w treści ww. Ogłoszenia, postępowanie miało być prowadzone na platformie Logintrade. Z uwagi na awarię platformy Logintrade w dniu 14 czerwca 2021r. niemożliwym stało się opublikowanie SWZ (Specyfikacja została udostępniona dopiero w dniu 15 czerwca 2021r.).
Bezsprzecznym jest zatem, że udostępnienie SWZ na stronie internetowej prowadzonego postępowania w terminie późniejszym niż dzień publikacji ogłoszenia stanowi naruszenie przepisów ustawy.
Obowiązek nałożony na Zamawiającego ww. przepisem art.280 jest obowiązkiem bezwzględnym, a jego niedochowanie stanowi wadę niemożliwą do usunięcia, która uniemożliwia zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Zgodnie bowiem z treścią
art. 457 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych umowa może zostać unieważniona na podstawie art. 705 Kodeksu cywilnego, przewidującego wynik postępowania uzyskany
w sposób sprzeczny z prawem. Skrócenie dostępu do dokumentacji postępowania może bowiem wpłynąć na jego wynik, gdyż zainteresowani wykonawcy dysponowaliby krótszym terminem na sporządzenie ofert.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie jw.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa samochodu elektrycznego
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wieży szybu Staszic dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.