Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00504805/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usługi cateringowej dla pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej w Gminie Miejskiej Kraków, prowadzonego w ramach programu polityki zdrowotnej pn. „DDOM w Gminie Miejskiej Kraków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351239953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wielicka 267
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-663
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 4467500
1.5.8.) Numer faksu: 12 4467501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mco@mco.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mco.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mco.krakow.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usługi cateringowej dla pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej w Gminie Miejskiej Kraków, prowadzonego w ramach programu polityki zdrowotnej pn. „DDOM w Gminie Miejskiej Kraków”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9b5e41-7fa7-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 26/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 76351,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej całodziennej obsługi gastronomicznej dla pacjentów Dziennego Domu Opieki Medycznej w Gminie Miejskiej Kraków, prowadzonego w ramach programu polityki zdrowotnej pn. „Dzienny Dom Opieki Medycznej w Gminie Miejskiej Kraków” w Miejskim Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie.
2. Usługa cateringowa obejmuje:
• śniadanie dla każdego pacjenta (dostarczone w godzinach od 8.00 do 9.00),
• napoje (soki, woda gazowana i niegazowana), kawa rozpuszczalna i parzona, herbata (co najmniej 3 rodzaje herbat w torebkach), świeże mleko/śmietanka do kawy - dostępne dla wszystkich pacjentów w godzinach funkcjonowania DDOM (od 7.00 do 15.00) w formie szwedzkiego stołu,
• dwudaniowy obiad (zupa, drugie danie oraz napój) dla każdego pacjenta (dostarczone od 12.00 do godziny 13.00).
3. Szczegółowe zasady wykonywania usługi określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84672,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84672,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84672,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Bożek FHU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121476192
7.3.3) Ulica: Wielicka 267
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-663
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127008,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 90/2025 Wymiana okien, witryn bądź drzwi wraz z renowacją elementów stalowych ślusarki w lokalach użytkowych, w podziale na 3 części
- Modernizacja OSP Wróżenice
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE ORAZ DOKONYWANIE NAPRAW APARATÓW RTG PRZYŁÓŻKOWYCH M1 SOLUTION FOR TOMORROW
- dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby MCWBK
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie mobilnego chromatografu gazowego z wyposażeniem wraz ze szkoleniem użytkowników na potrzeby Wydziału Chemii UJ
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci i uczniów z terenu Gminy Czorsztyn w roku szkolnym 2025/2026
- Dożywianie dzieci i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Sompolnie
- Świadczenie usług cateringowych dla dzieci z oddziału przedszkolnego oraz uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej Nr 28 w Szczecinie, ul. Piaseczna 40 w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do SP Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Żyrardowie w dniach, w których pracuje szkoła.
- Przygotowanie i dostarczanie obiadów dla uczniów SP w Mikstacie, SP w Kaliszkowicach Kaliskich, SP w Kaliszkowicach Ołobockich oraz SP w Biskupicach Zabarycznych w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.