eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ch³opice › MODERNIZACJA O¦WIETLENIA NA TERENIE GMINY CH£OPICE



Og³oszenie z dnia 2022-03-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA O¦WIETLENIA NA TERENIE GMINY CH£OPICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CH£OPICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900507

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ch³opice 149A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ch³opice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-561

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chlopice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.chlopice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA O¦WIETLENIA NA TERENIE GMINY CH£OPICE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a1006807-a90d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00092781

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00052480/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja o¶wietlenia na terenie Gminy Ch³opice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 344 ze zm.). 2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl; ePUAPu, dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal adres ePUAP /UG_Chlopice/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej przetargi@chlopice.pl;

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ch³opice;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektorochronydanych@chlopice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem na „Modernizacja o¶wietlenia na terenie Gminy Ch³opice”; znak: RG.271.2.2022 o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub przez okres wynikaj±cy z umowy o dofinansowanie zadania;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (P+B) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego wymaganych uzgodnieñ, decyzji/pozwoleñ na realizacjê robót budowlanych okre¶lonych w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym oraz budowa sieci elektroenergetycznej niskiego napiêcia 0,4kV o¶wietlenia drogi gminnej 111452R w miejscowo¶ci Ch³opice na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej w ramach realizacji zadania p.n.: Modernizacja o¶wietlenia na terenie gminy Ch³opice.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71355200-3 - Wykonywanie badañ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert – 1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie i nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie i nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie i nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
- nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
- jedno (1) ¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia by³a budowa, przebudowa, rozbudowa o¶wietlenia ulicznego (chodniki, place, parkingi, itp.) obejmuj±ca wykonanie sieci elektroenergetycznej o¶wietlenia ulicznego dla minimum 150 nowych punktów ¶wietlnych w technologii LED w ramach jednego zadania inwestycyjnego lub;
- dwa (2) ¶wiadczenia polegaj±ce na wykonaniu roboty budowlanej, których przedmiotem zamówienia by³a budowa, przebudowa, rozbudowa o¶wietlenia ulicznego (chodniki, place, parkingi, itp.) obejmuj±ce wykonanie sieci elektroenergetycznej o¶wietlenia ulicznego dla minimum 250 nowych punktów ¶wietlnych w technologii LED ³±cznie w ramach tych dwóch zadañ inwestycyjnych;
Wykonawcy mog± wykazaæ siê wymaganym do¶wiadczeniem tak¿e wówczas gdy realizowali to¿same zamówienie w formule dostaw,a nie robót budowlanych.
- dysponuje co najmniej:
jedn± osob± - Kierownikiem Budowy posiadaj±cym: minimum 5-letni sta¿ pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w bezpo¶rednim wykonawstwie robót instalacyjnych, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych w zakresie umo¿liwiaj±cym kierowanie robotami objetymi przedmiotem zamówienia oraz wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego potwierdzony za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do izby
- jedn± osob± - G³ównym Projektantem posiadaj±cym: do¶wiadczenie w opracowaniu jednego lub dwóch projektów dotycz±cego budowy lub przebudowy o¶wietlenia ulicznego dla co najmniej 100 punktów ¶wietlnych w technologii LED, uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych oraz wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego potwierdzony za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do izby.
Kierownik Budowy oraz G³ówny Projektant musz± posiadaæ uprawnienia budowlane wskazane powy¿ej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub posiadaj±ca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1646 ze zm.); przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania;.
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku w oparciu o uzupe³niony przez Wykonawcê wykaz robót budowlanych oraz wykaz osób stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 4 do SWZ;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 4 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4) wykaz: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, robót polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie o¶wietlenia ulicznego (chodniki, place, parkingi, itp.) obejmuj±cych wykonanie sieci elektroenergetycznej o¶wietlenia ulicznego w technologii LED wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty/us³ugi zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane/us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 5 do SWZ;
5) wykaz osób:
- minimum 1 osoba - Kierownik Budowy skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie umo¿liwiaj±cym kierowanie robotami objêtymi przedmiotem zamówienia;
- minimum 1 osoba – G³ówny Projektant skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadaj±cych uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
– zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane wraz z ofert± Wykonawcy obejmuj± tabelê parametrów w zakresie spe³nienia minimalnych parametrów technicznych opraw o¶wietleniowych wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi minimalne parametry okre¶lone w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym: symulacje fotometryczne obliczeñ parametrów o¶wietlenia dla wytypowanej geometrii monta¿u opraw na odcinkach dróg przedstawiona w postaci raportu z obliczeñ fotometrycznych symulacji w formacie pdf i pliku programu ogólnodostêpnego do przeprowadzania symulacji; pliki fotometryczne dla wszystkich typów opraw i rozsy³u zastosowanych w symulacji; karty katalogowe, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty równowa¿ne producenta ka¿dego rodzaju oprawy o¶wietleniowej i producenta zasilacza oprawy, które posiadaj± niezbêdne dane do potwierdzenia wymaganych dla nich parametrów okre¶lonych w tabeli parametrów; certyfikat (CE/ZETOM lub równowa¿ny) wraz ze sprawozdaniem z badañ na podstawie, których wydano certyfikat obejmuj±cy wszystkie rodzaje oferowanych opraw ulicznych. W przypadku w±tpliwo¶ci co do deklarowanych przez wykonawcê parametrów opraw o¶wietlenia Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wezwania do przedstawienia próbki oferowanych kompletnych opraw po 1 szt. z ka¿dego typoszeregu przewidzianych do zainstalowania w ramach przedmiotu zamówienia w celu stwierdzenia zgodno¶ci z minimalnymi parametrami technicznymi okre¶lonymi w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

tabelê parametrów w zakresie spe³nienia minimalnych parametrów technicznych opraw o¶wietleniowych wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi minimalne parametry okre¶lone w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym: symulacje fotometryczne obliczeñ parametrów o¶wietlenia dla wytypowanej geometrii monta¿u opraw na odcinkach dróg przedstawiona w postaci raportu z obliczeñ fotometrycznych symulacji w formacie pdf i pliku programu ogólnodostêpnego do przeprowadzania symulacji; pliki fotometryczne dla wszystkich typów opraw i rozsy³u zastosowanych w symulacji; karty katalogowe, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty równowa¿ne producenta ka¿dego rodzaju oprawy o¶wietleniowej i producenta zasilacza oprawy, które posiadaj± niezbêdne dane do potwierdzenia wymaganych dla nich parametrów okre¶lonych w tabeli parametrów; certyfikat (CE/ZETOM lub równowa¿ny) wraz ze sprawozdaniem z badañ na podstawie, których wydano certyfikat obejmuj±cy wszystkie rodzaje oferowanych opraw ulicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 50.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêædziesi±t tysiêcy 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Ch³opicach nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 z dopiskiem „Wadium - nr sprawy: RG.271.2.2022 Modernizacja o¶wietlenia na terenie Gminy Ch³opice”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Ch³opice 37-561 Ch³opice 149a;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
12. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp ) – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ust. 1, pkt. 1) – 4) i ust. 2ustawy Pzp lub co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej: I. Zmianê terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, w sytuacji gdy: 1) zmiany spowodowane s± wyst±pieniem si³y wy¿szej - warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi – których nie da siê przewidzieæ, 2) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, 3) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac 4) w razie zlecenia dodatkowych prac na podstawie art. 455 ustawy Pzp albo innych prac niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia; Waloryzacja 1. Wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, okre¶lonego w 6 ust. 1 mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany o której mowa w art. 436 ust. 4 lit. b:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020 r., poz. 2207),
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. pracowniczych planach kapita³owych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 1342)
- je¿eli zaistnia³e zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy przewiduje wprowadzanie na wniosek Wykonawcy zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku udokumentowanej zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, gdy zmiana ceny materia³ów lub kosztów przekracza 5 % w stosunku do cen materia³ów lub kosztów wskazanych w kosztorysach inwestorskich opracowanych przez Wykonawcê na etapie sporz±dzania dokumentacji projektowo-kosztorysowej lub w wypadku kolejnej zmiany, wzglêdem cen materia³ów lub kosztów ustalonych przy ostatniej takiej zmianie i odzwierciedlonych w zaktualizowanych kosztorysach inwestorskich. Zmiana wynagrodzenia w tym trybie nie mo¿e prowadziæ do wzrostu zysku Wykonawcy, a jedynie ma prowadziæ do zrekompensowania kosztów jakie bêdzie ponosi³ w zwi±zku z realizacj± Umowy. W celu wykazania wp³ywu zmian na koszty wykonania Umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiaj±cemu szczegó³ow± kalkulacjê cen materia³ów lub kosztów wed³ug stanu sprzed danej zmiany cen materia³ów lub kosztów uwzgledniaj±c± dane z kosztorysu inwestorskiego oraz szczegó³ow± kalkulacjê cen materia³ów lub kosztów wed³ug stanu po danej zmianie cen materia³ów lub kosztów oraz wska¿e kwotê, o jak± wynagrodzenie umowne powinno ulec zmianie. Zamawiaj±cy ustosunkuje siê do przedstawionych kalkulacji, w szczególno¶ci przez zaakceptowanie wskazanej przez Wykonawcê kwoty lub przez zg³oszenie zastrze¿eñ, wskazanie omy³ek rachunkowych lub ¿±danie wyja¶nieñ lub dowodów co do poszczególnych elementów kalkulacji. W wypadku akceptacji kalkulacji Wykonawcy, strony zawr± aneks zmieniaj±cy Umowê w zakresie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy o kwotê wynikaj±c± z kalkulacji. W terminie 14 dni od wspomnianej zmiany Umowy, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu zaktualizowane Kosztorysy inwestorskie uwzglêdniaj±ce dokonan± zmianê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.