Og³oszenie z dnia 2022-03-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00100478/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00102954/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00145643/01 - Wynik z dnia 2022-05-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa wyposa¿enia si³owni do Akademii Sportu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA UJAZD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Ko¶ciuszki 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.bipug.ujazd.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa wyposa¿enia si³owni do Akademii Sportu”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b4c47cd-a90d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00092680
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028179/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostawa wposa¿enia si³owni w ramach zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa obiektu basenowego z infrastruktur± towarzysz±c±.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
4. Przedsiêwziêcie w zakresie czê¶ci I realizowane jest w ramach projektu pn.: „ROZWÓJ TURYSTYKI AKTYWNEJ I RODZINNEJ W GMINIE UJAZD POPRZEZ UTWORZENIE AKADEMII SPORTU ORAZ MIEJSC REKREACJI I WYPOCZYNKU” Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020 ze ¶rodków Europejskiego FRR: O¦ PRIORYTETOWA VI. , DZIA£ANIE VI.2
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.bipug.ujazd.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy
u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej inwestycje@ujazd.com.pl, z.janeczek@ujazd.com.pl, m.duzik@ujazd.com.pl z tym, ¿e ofertê wraz z za³±cznikami (a tak¿e o¶wiadczenie o zmianie b±d¼ wycofaniu oferty) mo¿na z³o¿yæ tylko za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), ¿e:
1.1. Administratorem przekazanych przez Pañstwa danych osobowych jest Gmina Ujazd, Urz±d Gminy Ujazd, Plac Kosciuszki6, 97-225 Ujazd. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani ¯aneta Bykowska-Winkiel, kontakt e-mail iod@ujazd.com.pl tel.: 44 719-21-29, wew. 24;
1.2. Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.3. Pañstwa dane osobowe mog± byæ przekazywane organom pañstwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom ¶wiadcz±cym dla Administratora us³ugi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obs³uguj±cym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (art. 74) przez okre¶lony czas (art. 78);
1.4. Dane osobowe przechowywane s± przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnêtrznymi ustaleniami, jak równie¿ do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami;
1.5. Posiadaj± Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrze¿eniem, ¿e:
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
4. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.)), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do up³ywu terminu na ich wniesienie,
4.1. W przypadku stwierdzenia, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
4.2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia,
4.3. Decyzje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,
4.4. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.1.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia si³owni do Akademii Sportu, zlokalizowanej w miejscowo¶ci Osiedle Niewiadów 42, 97-225 Ujazd, na dzia³kach nr ew. 24/2, obrêb geodezyjny PGR Niewiadów-M±cznik, 1218, obrêb geodezyjny Ujazd. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wniesienie, monta¿ oraz serwis dostarczonego wyposa¿enia w okresie rêkojmi a tak¿e gwarancji zgodnie z przepisami prawa i zawart± umow±. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ (w przypadku elementów wymagaj±cych monta¿u – zamontowaæ) fabrycznie nowe wyposa¿enie, zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
1.1. Czê¶æ I – Zakup i dostawa wyposa¿enia si³owni do budynku nr 1 w ramach projektu pn.: „Adaptacja obiektu basenowego wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia Akademii Sportu”;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzêt do æwiczeñ fizycznych
37441000-1 - Sprzêt do æwiczenia aerobiku
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶c okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i monta¿ wyposa¿enia si³owni do Akademii Sportu, zlokalizowanej w miejscowo¶ci Osiedle Niewiadów 42, 97-225 Ujazd, na dzia³kach nr ew. 24/2, obrêb geodezyjny PGR Niewiadów-M±cznik, 1218, obrêb geodezyjny Ujazd. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ wniesienie, monta¿ oraz serwis dostarczonego wyposa¿enia w okresie rêkojmi a tak¿e gwarancji zgodnie z przepisami prawa i zawart± umow±. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ (w przypadku elementów wymagaj±cych monta¿u – zamontowaæ) fabrycznie nowe wyposa¿enie, zgodne z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
1.1. Czê¶æ II – Zakup, dostawa i wyposa¿enie si³owni do budynku nr 2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
37440000-4 - Sprzêt do æwiczeñ fizycznych
37442000-8 - Ciê¿arki i sprzêt do æwiczeñ na wytrzyma³o¶æ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶c okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w Rozdziale VI ust. 1 i 2 SWZ, wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty.
4. Ka¿dy z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia.
6. W przypadku, gdy najwy¿ej zostanie oceniona oferta z³o¿ona przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, a tak¿e gdy Zamawiaj±cy skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust. 2 Pzp, ka¿dy z wykonawców przedstawia podmiotowe ¶rodki dowodowe s³u¿±ce potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozosta³e podmiotowe ¶rodki dowodowe mog± byæ z³o¿one wspólnie.
7. Wykonawcy, którzy z³o¿yli ofert± wspóln± odpowiadaj± solidarnie za realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron, na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmian w umowie w przypadkach wynikaj±cych wprost z przepisów o zamówieniach publicznych oraz w przypadkach okre¶lonych poni¿ej:
1) zmiany terminu realizacji Umowy, w przypadku wyst±pienia braku dostêpno¶ci w sprzeda¿y produktów wskazanych w ofercie lub zaprzestaniem produkcji. Zmiana terminu nast±pi o okres uniemo¿liwiaj±cy realizacjê dostaw;
2) zmian polegaj±cych na realizacji dostaw elementów Przedmiotu Umowy innych ni¿ zadeklarowane w ofercie w zwi±zku z:
a) brakiem dostêpno¶ci wynikaj±cym z wycofania ze sprzeda¿y produktów wskazanych
w ofercie lub pojawieniem siê na rynku materia³ów, urz±dzeñ lub przedmiotów nowszej generacji pozwalaj±cych na osi±gniêcie lepszych efektów edukacyjnych, rehabilitacyjnych itp.,
b) zaprzestaniem produkcji materia³ów i urz±dzeñ,
wraz ze zmian± wynagrodzenia w zakresie zmienianych elementów Przedmiotu Umowy proporcjonalnie do ró¿nicy w ich cenie;
3) ograniczenia zakresu Przedmiotu Umowy, pominiêcie jakiejkolwiek czê¶ci dostawy, w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z technologii lub funkcjonalno¶ci Przedmiotu Umowy na skutek sytuacji, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w momencie podpisania Umowy;
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków Szczegó³y zmiany umowy okre¶lone zosta³y we wzorze umowy za³±cznik nr 4a/4b do
SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-01 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-04-30
INNE PRZETARGI UJAZD
wiêcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Fili± w Przy³êku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastruktur± towarzysz±c± - dostawa i monta¿ wyposa¿enia.
- Modernizacja kompleksu sportowego ORLIK wraz z budow± bie¿ni
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia i sprzêtu do Oddzia³ów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie"
- "Rozbudowa kompleksu i przebudowa istniej±cego budynku Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w Le¿ajsku -WYPOSA¯ENIE - Dostawa i monta¿ sprzêtu rehabilitacyjnego"
- Modernizacja kompleksu sportowego w Gminie Rossosz
- Dostawa sprzêtu medycznego, wyposa¿enia medycznego oraz aparatury medycznej
wiêcej: Artyku³y i sprzêt sportowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.