eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "Remonty i bieżące utrzymanie przystanków komunikacyjnych oraz elementów architektury miejskiej na terenie miasta Opola"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Remonty i bieżące utrzymanie przystanków komunikacyjnych oraz elementów architektury miejskiej na terenie miasta Opola"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umopole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remonty i bieżące utrzymanie przystanków komunikacyjnych oraz elementów architektury miejskiej na terenie miasta Opola"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e894e2bc-7c76-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019907/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Remonty i bieżące utrzymanie przystanków komunikacyjnych oraz elementów architektury miejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.260.48.2022.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w należytym stanie technicznym przystanków oraz innych elementów architektury miejskiej, której właścicielem jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu dla zachowania bezpieczeństwa oraz zapewnienie czystości i estetyki tych elementów.
Lokalizacja: wiaty przystankowe zlokalizowane na przystankach komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych miasta Opola.

Zakres rzeczowy:
a) utrzymanie w czystości wiat i ławek oraz innych elementów architektury miejskiej,
b) utrzymanie w czystości przystanków komunikacji autobusowej,
c) demontaż wiat oraz innych elementów architektury miejskiej,
d) montaż wiat oraz innych elementów architektury miejskiej,
e) zabezpieczenie wiat lub innych elementów architektury miejskiej w przypadku uszkodzeń lub zniszczeń powstałych w skutek zdarzeń losowych (wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił natury),
f) przenoszenie wiat przystankowych oraz innych elementów architektury miejskiej z miejsc pierwotnych w miejsca wskazane przez Zamawiającego,
g) naprawy bieżące wiat i ławek oraz innych elementów architektury miejskiej,
h) wykonanie tabliczek z nazwą przystanku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299849,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347417,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299849,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wer Sp. z .o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540008115

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Gołąba 21

7.3.4) Miejscowość: Schodnia

7.3.5) Kod pocztowy: 46-040

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299849,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.