Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067639/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Badanie biegłego rewidenta przeprowadzającego kontrolę raportów z realizacji projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447242311
1.5.8.) Numer faksu: 447244359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=2171671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Badanie biegłego rewidenta przeprowadzającego kontrolę raportów z realizacji projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5a1728f-7f3c-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Badanie biegłego rewidenta przeprowadzającego kontrolę raportów z realizacji projektu pn.„TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach umowy w sprawie projektu nr 5/2021/RLpn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI - ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021, składanych do Operatora Programu „Rozwój Lokalny”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067639/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.2.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32975 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie swoim zakresem obejmuje następujące elementy:
1) Liczba badań: prognozowana liczba raportów przekazanych do kontroli wynosi 6, w tym:
a) 2 raporty roczne,
b) 3 raporty okresowe,
c) 1 raport końcowy.
2) Forma protokołu z badania: pisemna, wg. wzoru udostępnionego przez Operatora Programu „Rozwój Lokalny”,
3) Zamawiający dostarczy pełną niezbędną dokumentację do przeprowadzenia kontroli.
4) Zamawiający zastrzega konieczność sprawdzenia każdorazowo wszystkich dokumentów objętych danym raportem (prognozowana liczba dokumentów do sprawdzenia: od 80 do 100 dokumentów).
5) Termin na przeprowadzenie badania raportu okresowego/rocznego/końcowego wraz
ze sporządzeniem i dostarczeniem do siedziby zamawiającego protokołu z tego badania
wynosi nie dłużej niż 10 dni kalendarzowych od dnia przekazania przez zamawiającego dokumentów do badania.
6) Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do sporządzenia korekty protokołu z weryfikacji raportu okresowego/rocznego/końcowego w przypadku takiej konieczności, w terminie wskazanym przez zamawiającego wynikającym z terminu wskazanego przez Operatora Programu „Rozwój Lokalny”.
7) Za wykonanie przedmiotu umowy zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie częściowe każdorazowo po wykonaniu badania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48732,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73431 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48732,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Audit Lab Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160298739
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 15 lok. 7,
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-071
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48732,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-21INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa środków czystości
- Dostawa kardiomonitorów stacjonarno-przenośnych - 4 sztuki oraz stojaków jezdnych do kardiomonitorów - 4 sztuki, dla oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej
- Dostawa i zakup 3 szt. nowych namiotów wraz z osprzętem i wyposażeniem na potrzeby Ochrony Ludność i Obrony Cywilnej w ramach zadania: "Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy i przebudowa dróg na terenie gminy Tomaszów Mazowiecki
- Dostawa i zakup 3 sztuk mobilnych urządzeń do uzdatniania wody w ramach zadania: "Zakup sprzętu na obronę cywilną i ochronę ludności".
- "Dostawa implantów ortopedycznych"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontrole finansowe projektów finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki
- Wykonanie badania sprawozdania finansowego za lata 2025-2027
- Przeprowadzenie audytu zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych
więcej: Usługi audytu finansowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.