eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Budowa dróg rowerowych w gminie Karlino



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092280 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg rowerowych w gminie Karlino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karlino

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karlino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Karlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 943-117-273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karlino@karlino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.karlino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.karlino.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg rowerowych w gminie Karlino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb5d1a78-ad97-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002739/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg rowerowych w Gminie Karlino

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Oś Priorytetowa RPZP.02.00.00 Gospodarka niskoemisyjna. Działanie RPZP.02.03.00 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego, Cel Tematyczny: 04.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047916/05

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.6.2021.JD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4872661,89 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ścieżki rowerowej z Brzeźna, przez Mierzyn, do granicy gminy - wykonanie, w szczególności, budowy drogi rowerowej od drogi nr 163 w miejscowości Brzeźno, przez Daszewo do Mierzyna, a od Mierzyna do granicy Gminy Karlino. Łączna długość drogi rowerowej wynosi około 6,7km.
W ramach zadania numer 1 w celu zapewnienia ciągłości komunikacji, będzie wykonywane również utwardzenie o szerokości 2,7 m stanowiącej własność Gminy Karlino działki nr 20/5 obręb 0002 Mierzyn. Trasa drogi rowerowej będzie przebiegała przez tą działkę, zlokalizowaną poza pasem drogowym Drogi Powiatowej nr 1152Z. Odcinek na działce 20/5 był wyłączony z opracowania wg. Wydziału Budownictwa i Ochrony środowiska w Starostwie Powiatowym w Białogardzie, ponieważ nie przylegał on bezpośrednio do jezdni i nie mógł być objęty postępowaniem wg. ZRID. Odcinek ten zostanie wykonany na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) Art. 29. ust. 4. Nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na: 4) utwardzaniu powierzchni gruntu na działkach budowlanych.
Przekrój konstrukcyjny utwardzenia:
a) warstwa ścieralna: - beton asfaltowy AC8S gr. 3cm,
b) warstwa wiążącą - beton asfaltowy AC11 gr. 4 cm,
c) podbudowa zasadnicza - KŁSM 0/31,5 C50/30 gr. 15cm,
d) warstwa odsączająca - pospółka gr. 10 cm,
e) grunt rodzimy.
Zamawiający wprowadza zmianę w budowie dróg rowerowych, w taki sposób, że warstwa odsączająca oraz podbudowa zasadnicza po obu stronach drogi rowerowej będzie szersza o dodatkowe 10 cm z każdej strony od warstwy ścieralnej i warstwy wiążącej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 3360641,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa ścieżki rowerowej z Lubiechowa do granicy gminy - wykonanie, w szczególności, budowy drogi rowerowej od istniejącej drogi w okolicach Lubiechowa w kierunku Piotrowic, do granicy Gminy Karlino. Łączna długość drogi rowerowej wynosi około 2,94km.
Uwaga: Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania drogi serwisowej.
Zamawiający wprowadza zmianę w budowie dróg rowerowych, w taki sposób, że warstwa odsączająca oraz podbudowa zasadnicza po obu stronach drogi rowerowej będzie szersza o dodatkowe 10 cm z każdej strony od warstwy ścieralnej i warstwy wiążącej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 1350788,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa punktu przesiadkowego Bike&Ride - wykonanie, w szczególności, utwardzenia działki budowlanej oraz budowę wiaty z wydzielonymi przestrzeniami na rowery. Obszar objęty projektem zlokalizowany jest w Karlinie na ulicy Dworcowej, na terenie zatoki autobusowej. Punkt przesiadkowy z ogrodzeniem, wiatą z częścią wydzieloną na rowery oraz dwa komplety ławostołów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 161231,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3518417,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5392642,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3518417,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRIN" Jacek Zadka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 671-152-98-15

7.3.3) Ulica: Leśna 20

7.3.4) Miejscowość: Grzybowo

7.3.5) Kod pocztowy: 78-132

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3518417,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 700 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1540711,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2296238,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1540711,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRIN" Jacek Zadka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 671-152-98-15

7.3.3) Ulica: Leśna 20

7.3.4) Miejscowość: Grzybowo

7.3.5) Kod pocztowy: 78-132

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1540711,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 700 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159123,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396298,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159123,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H SAVI-POL Zbigniew Sawicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6721517038

7.3.3) Ulica: Karścino 26/2

7.3.4) Miejscowość: Karlino

7.3.5) Kod pocztowy: 78-230

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159123,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.