eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Usługi w zakresie utrzymania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt i pomocy przy edukacji leśnej w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie utrzymania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt i pomocy przy edukacji leśnej w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Piotrków

1.3.) Oddział zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łęczno 101

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446451840

1.5.8.) Numer faksu: 446451860

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotrkow@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piotrkow.lodz.lasy.gov.pl/przetargi-zamowienia-zarzadzenia

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0249254b-b452-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie utrzymania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt i pomocy przy edukacji leśnej w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0249254b-b452-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029231/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi w zakresie utrzymania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt i pomocy przy edukacji leśnej w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046327

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.270.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263040 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie utrzymania Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt i pomocy przy edukacji leśnej w Nadleśnictwie Piotrków w 2024 roku obejmujące następujące prace:
Praca na terenie Leśnego Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt dzieli się na okres zimowy i letni.
Okres zimowy rozpoczyna się od początku października do końca lutego każdego roku.
Prace w okresie zimowym prowadzone są w godzinach 08:00 do 16:00.
W okresie letnim, który trwa od początku marca do końca września, prace prowadzone są w godzinach 06:00 do 22:00. Godziny pracy w zależności od potrzeb mogą ulec zmianie. O tym decyduje osoba odpowiedzialna za Leśny Ośrodek Rehabilitacji Zwierząt, zastępująca lub kierownictwo Nadleśnictwa. Ustala się każdy piątek tygodnia „Dniem Gospodarczym”, w którym intensyfikuje się prace porządkowe. Dzień ten jest dniem wolnym od edukacji.
Przygotowywane będą miesięczne plany pracy ze wskazaniem tzw.: „Osoby Dyżurującej”, która jest odpowiedzialna za całość zadań w danym dniu pracy.
Rozpoczęcie pracy codziennie jest dokumentowane potwierdzeniem podpisem godziny jej rozpoczęcia na liście obecności oraz godziny zakończenia. Należy po pierwszym karmieniu zaktualizować dzienny stan zwierząt i wpisać do Książki Zdarzeń LORZ.
Pod nieobecność osoby odpowiedzialnej osoba dyżurująca dokonuje wpisów do Książki Zdarzeń LORZ z odnotowaniem każdego przyjętego zwierzęcia.
Osoby wykonywujące usługi w Leśnym Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt wykonują prace w zakresie pomocy i opieki nad leczonymi zwierzętami. Po każdorazowym zakończeniu pracy należy pozostawić teren i pomieszczenia w Leśnym Ośrodku Rehabilitacji Zwierząt posprzątane. Używany sprzęt do pracy tj.: wózek, węże ogrodowe, grabie, szczotki itp. w miejscu dla nich przeznaczonym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

98300000-6 - Różne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w związku z tym, że jedyna złożona w niniejszym postępowaniu oferty Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226, ust. 1 pkt 3 PZP w zw. art. 218 ust 1.
Oferta Wykonawcy zawiera dwa kosztorysy ofertowe co stanowi iż oferta jest niezgodna z przepisami ustawy PZP tj.: art. 218, ust. 1, zgodnie z którym Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, z wyjątkiem przypadków określonych w ustawie. Zamawiający zaznaczył w dokumentach postępowania, iż nie dopuszcza składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300196 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300196 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.