Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041571/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń rozdzielni elektrycznych Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: IA1.284.4.2022.HP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.administracja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń rozdzielni elektrycznych Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Znak sprawy: IA1.284.4.2022.HP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1367b5f2-826e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.96 IA1/B/21/88Modernizacja pomieszczeń rozdzielni elektrycznych Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej /Gliwice, ul. Akademicka 2/
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041571/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.284.4.2022.HP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1234257,26 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172683,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej Politechniki Śląskiej, obejmujące wymianę rozdzielni w pomieszczeniu nr 44, 75 oraz 101 ze względu na zły stan techniczny i zagrożenie pożarowe, a także wymianę drzwi ppoż. i remont pomieszczeń rozdzielni.
UWAGA! Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, a także fakt, iż
Zamawiający nie dysponuje dokładną dokumentacją wykonawczą, a do
obowiązków Wykonawcy należy zinwentaryzowanie odbiorów rozdzielni w pomieszczeniach nr 44, 75 oraz 101, Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej jest obowiązkowe. Udział w wizji lokalnej zostanie udokumentowany na „liście Wykonawców obecnych na obowiązkowej wizji lokalnej”. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który złoży ofertę bez odbycia wizji lokalnej, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.
2. Termin wykonania zamówienia: do 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45000000-7 - Roboty budowlane
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171810,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268702,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171810,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIWA Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542704995
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 68
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171810,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego.
- Remont dwóch wejść do budynku Laboratorium Budownictwa. Znak sprawy: IA1.284.13.2024.MW
- Roboty remontowe w budynku OSiR Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.284.11.2024.AL
- Usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Remont łazienek znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
- ZP/G/34/24Dostawa wibracyjnego przesiewacza do trudnych technologicznie metalicznych materiałów proszkowych wraz ze szkoleniem pracowników.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących dostosowania instalacji elektrycznych w pomieszczeniach ZS2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.