eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynek › Budowa drogi gminnej w miejscowości Sitno, dz. nr ew. 6/19



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091994 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowości Sitno, dz. nr ew. 6/19

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZTYNEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratusz 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895195450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@olsztynek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olsztynek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://olsztynek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w miejscowości Sitno, dz. nr ew. 6/19

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bdc86e2-a1b6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003151/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa drogi gminnej w miejscowości Sitno, dz. nr ew. 6/19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036318/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 230073,18

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi gminnej wraz z odwodnieniem na długości ok. 250 mb w miejscowości Sitno. Zadanie realizowane w formule zaprojektuj - wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi gminnej w miejscowości Sitno, dz. nr ew. 6/19.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym załącznik nr 3 do SWZ oraz jego załącznikach.
3) Wykonawca zobowiązany będzie zaprojektować i wykonać zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskanymi przez Wykonawcę warunkami technicznymi.
4) Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wymaganych prawem decyzji oraz zezwoleń.
5) Prace realizowane będą w granicach pasa drogi gminnej na dz. nr 6/19 do skrzyżowania z drogą gminną położoną na dz. nr 17 obr. Sitno, gm. Olsztynek. Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego oraz pozyska we własnym zakresie i na swój koszt pozostałe niezbędne do projektowania dane wyjściowe, informacje i uwarunkowania wynikające z zagospodarowania istniejącego pasa drogowego i terenu przyległego oraz pozostałe materiały, w tym m.in. podkłady geodezyjne, z mapą do celów projektowych w skali 1:500 włącznie zgodnie z PFU.
6) Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych (roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnie, odwodnienie pasa drogowego, oznakowanie, roboty wykończeniowe).
a) roboty przygotowawcze – wprowadzenie Organizacji Ruchu na czas prowadzenia prac, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
b) roboty ziemne – korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża (uzupełnienie miejsc na poszerzeniach drogi gruntowej),
c) podbudowy – profilowanie i zagęszczanie istniejącej warstwy podbudowy z KŁSM (śr. grubość 5 cm), warstwa odsączająca grubość 10 cm (uzupełnienie miejsc na poszerzeniach drogi gruntowej), warstwa podbudowy z KŁSM grubość 20 cm (uzupełnienie miejsc na poszerzeniach drogi gruntowej),
d) nawierzchnie – nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm obramowana krawężnikiem betonowym najazdowym 15 cmx 22 cm,
e) odwodnienie pasa drogowego – wykonanie warstwy drenującej przy jezdni od zachodniej strony o wymiarach 30 cm x 30 cm – rura drenarska Ø110 w otulinie z włókna kokosowego i obsypce ze żwiru płukanego Ø16-32 mm w geowłókninie separacyjnej – obramowana od zewnętrznej strony obrzeżem,
f) oznakowanie – wprowadzenie znaku „strefa zamieszkania”,
g) roboty wykończeniowe – humusowanie wraz z profilowaniem i obsianiem trawą.
7) W celu utwardzenia nawierzchni na drodze gminnej w miejscowości Sitno planowane jest wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o szerokości 3-4,5 m i długości ok. 250 mb obramowanej krawężnikiem betonowym najazdowym 12x22x100 cm. Na całej długości konieczne jest profilowanie i zagęszczenie podbudowy z KŁSM wraz z jej uzupełnieniem w brakujących miejscach. Jako odwodnienie zaplanowano wykonanie wzdłuż drogi warstwy drenującej przy jezdni od zachodniej strony o wymiarach 30x30 cm – rura drenarska Ø110 w otulinie z włókna kokosowego i obsypce ze żwiru płukanego Ø16-32mm w geowłókninie separacyjnej – obramowana od zewnętrznej strony obrzeżem i obsypana od góry warstwą żwiru płukanego Ø16-32mm. Spadek jezdni należy wykonać w stronę ciągu drenarskiego. Wylot drenażu należy wykonać przy skrzyżowaniu z drogą gminną i skierować go wzdłuż drogi gminnej zgodnie z ukształtowaniem istniejącego terenu w stronę cieku wodnego położonego poniżej. Ponadto konieczne jest wprowadzenie znaku „strefa zamieszkania” ograniczającego prędkość poruszania się pojazdów i umożliwiającego bezpieczne przemieszczanie się pieszych w ramach planowanego do wykonania odcinka. Całość odcinka drogi ostanie wykończona przez humusowanie i obsianie trawą.
8) Podczas wykonywanych robót Wykonawca będzie zobowiązany do przyjęcia odpowiedzialności za wyniki swojej działalności w zakresie: organizacji i wykonywania robót budowlanych, zabezpieczenia interesów osób trzecich, ochrony środowiska, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa ruchu drogowego w otoczeniu realizacji robót, ochrony mienia związanego z budową.
9) Wszystkie istniejące punkty osnowy geodezyjnej i repery Wykonawca winien jest zabezpieczyć lub przenieść poza zasięg przebudowy drogi. Robotę tę należy zlecić uprawnionemu geodecie i zaleca się wykonanie jej przed rozpoczęciem robót budowlano-drogowych. Nową lokalizację ww. punktów ustali geodeta.
10) Sposób wykonywania robót i przyjęta technologia muszą być zgodne z aktualną wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami, rozporządzeniami, katalogami i normami. Wykonawca zobowiązany jest posiadać dokumenty potwierdzające, że stosowane wyroby budowlane/materiały zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami i posiadają odpowiednie parametry zgodne z Dokumentacją Projektową i PFU.
11) Zadanie dzieli się na dwa etapy:
a) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej na którą składać się będą:
- dokumentacja projektowa i wykonawcza – 5 egzemplarzy (5 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.,
- przedmiar robót – 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
- kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem - 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
- plan BIOZ – 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
- Stała organizacja ruchu - 2 egz. (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej),
- uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę/skutecznego zgłoszenia robót budowlanych,
- przekazanie praw autorskich osobistych i pokrewnych.
b) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i wykonawczej wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową.
12) Zadanie dofinansowane przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194526,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270846,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194526,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Hydrol Tomasz Leonard

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391552456

7.3.3) Ulica: Zbożowa 47

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-806

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194526,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.