eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Chełmiński › Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radzyń Chełmiński



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091935 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radzyń Chełmiński

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO I GMINA RADZYŃ CHEŁMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Chełmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-220

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 6886010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radzynchelminski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.radzynchelminski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radzynchelminski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radzyń Chełmiński

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ea1e0f3-c375-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001315/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radzyń Chełmiński

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071718/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KD.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 238990,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radzyń Chełmiński”. Zamówienie obejmuje przebudowę 2 odcinków dróg gminnych na terenie gminy Radzyń Chełmiński:
1. „Przebudowa drogi gminnej nr 041613C w miejscowości Mazanki”
2. „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Dwór – działka nr 18 obręb 0008 Nowy Dwór”.
Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania:
Zadanie 1: „Przebudowa drogi gminnej nr 041613C w miejscowości Mazanki” na długości 616,00 mb w następującym zakresie:
a) Roboty ziemne:
roboty pomiarowe – trasa dróg w terenie równinnym; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odległość do 200 m, grunt kat. III – profilowanie poboczy
i rowów; wyrównanie nawierzchni rowów warstwą piasku zagęszczanego mechanicznie o grubości średnio 15 cm; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5), warstwa o grubości 20 cm po zagęszczeniu;
b) Nawierzchnia jezdni - szerokość 4,0 m:
oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8,0 dm3/m2 (jezdnia i zjazdy).
c) Nawierzchnia poboczy - szerokość obustronnie 0,50 m:
warstwa górna z tłucznia kamiennego.
d) Inwentaryzacja:
geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.

Zadanie 2: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Dwór – działka nr 18 obręb 0008 Nowy Dwór” na długości 321,00 mb w następującym zakresie:
a) Roboty ziemne:
roboty pomiarowe – trasa dróg w terenie równinnym; roboty ziemne wykonywane zgarniarkami na odkład, przemieszczenie urobku na odległość do 200 m, grunt kat. III – profilowanie poboczy
i rowów; wyrównanie nawierzchni rowów warstwą piasku zagęszczanego mechanicznie o grubości średnio 15 cm; profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; podbudowa z kruszywa łamanego (0-31,5), warstwa o grubości 20 cm po zagęszczeniu;
b) Nawierzchnia jezdni - szerokość 3,50 m:
oczyszczenie podbudowy; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8,0 dm3/m2 (jezdnia i zjazdy).
c) Nawierzchnia poboczy - szerokość obustronnie 0,75 m:
warstwa górna z tłucznia kamiennego.
d) Inwentaryzacja:
geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza.

Kruszywa stosowane na podbudowę muszą być pochodzenia węglanowego (dolomitowego, bazaltowego lub granitowego). Nie dopuszcza się kruszyw pochodzenia wapiennego lub z piaskowca.
Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologie ich wykonania określają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
1) Wzór umowy (zał. Nr 3)
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4)
3) Przedmiary robót (zał. Nr 5)
4) Projekty budowlane (zał. Nr 6).

Zamawiający załącza do SWZ przedmiar robót, który należy traktować jako materiał pomocniczy i uzupełniający w stosunku do dokumentacji budowlanej.

W pasie drogowym mogą znajdować się niezinwentaryzowane sieci: telekomunikacyjna, wodociągowa i elektryczna, w przypadku wystąpienia roboty w tym terenie prace należy wykonać ręcznie pod nadzorem gestorów sieci.

Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, że w każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”, o ile zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania podobnych lub lepszych od założonych, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, iż proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Więcej informacji znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249892,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249892,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249892,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe „MAR-DAR” Marian Tompalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911316436

7.3.4) Miejscowość: Makówiec 53

7.3.5) Kod pocztowy: 87-602

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249892,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.