Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00052158/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091842 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług autokarowego przewozu osób
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001293
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-712
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 618294305
1.5.8.) Numer faksu: 618294012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kw@amu.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.amu.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług autokarowego przewozu osób2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84553728-b2f9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/384/U/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług autokarowego przewozu osób dla UAM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku A. Podane w Załączniku A ilości usług są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości poszczególnych usług nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. Ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen brutto usług wykonanych w okresie trwania umowy może być zatem niższa niż wskazana w umowie maksymalna wartość brutto umowy, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną. Zamawiający wskazuje, iż minimalna wartość zamówienia, która zostanie na pewno przez niego wykorzystana wynosi 120.000,00 zł brutto, jako zamówienie minimalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386829 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386829 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nawrocki Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811924730
7.3.3) Ulica: ul. Czarnkowska 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-419
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386829 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/130/25 Realizacji oznakowania wewnętrznego w dwóch budynkach Politechniki Poznańskiej, zlokalizowanych na Kampusie Warta w Poznaniu.
- Wydruk i dostawa materiałów dla ROPS w Poznaniu w 2025 roku
- Remont pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu zlokalizowanym w Pile
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- Dostawa produktu leczniczego - programy lekowe - Infliximab s.c.
- Zakup i dostawa materiałów elektrycznych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wyjazdowego działania środowiskowego pn. Kulinarna podróż dla Uczestników projektu Aktywnie w przyszłość"
- "Usługa organizacji wyjazdowych zajęć edukacyjnych dla dzieci ze 115 Ośrodków Wychowania Przedszkolnego z obszaru BOF "Zintegrowany Program Rozwoju Talentów i Kompetencji Kluczowych w Przed...."
- Kompleksowa organizacja czterodniowego wyjazdu studyjnego do Szwecji
- 63/ZP/2025 Transport członków Klubu Seniora Uniwersytetu Łódzkiego w celu realizacji 18 wyjazdów na terenie województwa łódzkiego
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Somianka w roku szkolnym 2025/2026"
- Usługa realizacji transportu osób na terenie województwa lubuskiego ze szkół do Centrum Edukacji Ekologicznej w Drzonkowie i z powrotem w ramach projektu "Lubuska Edukacja Ekologiczno-Klimatyczna".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.