eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzozów › Usługa odbioru i zagospodarowania opon zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców Gminy Brzozów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru i zagospodarowania opon zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców Gminy Brzozów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-197f02c2-a22f-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru i zagospodarowania opon zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców Gminy Brzozów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-197f02c2-a22f-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028729/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Usługa odbioru z PSZOK i przekazania do zagospodarowania zużytych opon (kod odpadu 16 01 03)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078754

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: Usługa odbioru i zagospodarowania opon zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców Gminy Brzozów
CPV: 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania zużytych opon zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców Gminy Brzozów (kod odpadu 16 01 03).
Przewidywana ilość odpadów do zagospodarowania w roku 2023 – ok. 50 Mg.
Zużyte opony będą pochodzić z rowerów, motorowerów, wózków, motocykli oraz pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony.
Miejsce odbioru – PSZOK, ul. Legionistów 10, Brzozów, woj. podkarpackie
Załadunek i transport odpadów po stronie wykonawcy, sprzętem i pojazdami przystosowanymi do tego typu prac, należącymi do wykonawcy lub do podmiotu trzeciego, z wykorzystaniem personelu o odpowiednich kwalifikacjach.
Odbiór odpadów na zlecenie zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zlecenia. Odbiór odpadów w godzinach pracy PSZOK tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.
Ważenie odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanej wadze wskazanej przez wykonawcę zamówienia z dokładnością do 20 kg. Ważenie odpadów potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym.
Rozliczenie za odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie potwierdzonych KPO w systemie BDO za miesiąc, w którym usługa została wykonana, będących sumą mas wskazanych w kwitach wagowych za miesiąc, w którym usługa została wykonana.
Ilość odpadów podana przez zamawiającego jest ilością szacowaną na podstawie dotychczasowych doświadczeń, ostateczna liczba odebranych odpadów będzie wynikała z aktualnych potrzeb zamawiającego i może się różnić (być większa lub mniejsza) od szacunków. Wykonawcy, z którym podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia nie przysługuje, z tytułu innej niż szacowana wartości realizacji przedmiotu zamówienia, prawo jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego.
Wykonawcy będący równocześnie ostatecznym przejmującym do odbioru i zagospodarowania przedmiotowy odpad lub wskazany przez niego przejmujący (podwykonawca) przedmiotowy odpad obowiązkowo muszą być wpisani do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w ramach prowadzonej działalności. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zamawiający dla każdej przekazywanej partii odpadów wystawia kartę przekazania odpadów za pośrednictwem BDO.
Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w trakcie transportu lub magazynowania, do czasu poddania ich i zakończenia procesu zagospodarowania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie oraz zaniechanie swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia.

W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kryteriami które zamawiający wykorzysta do oceny równoważności będą każdorazowo wyłącznie parametry i wymagania ujęte w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z tym, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Cena jedynej złożonej oferty to 62.100,00 PLN. Zamawiający zadeklarował, że kwota którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 13.500,00 PLN i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny jedynej złożonej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.