eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgorzewo › Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. "AKTYWNY SENIOR"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091813 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „AKTYWNY SENIOR”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĘGORZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 427-54-00

1.5.8.) Numer faksu: 87 427-54-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wegorzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-wegorzewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „AKTYWNY SENIOR”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a2a9b9f-b2f5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001223/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie zajęć w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „AKTYWNY SENIOR”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020, Oś Priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym, Poddziałanie 11.2.3 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054887/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148682,93 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć ruchowych w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 96 godzin x 3 edycje;
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem.
Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób.
Usługi na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zajęć ruchowych, opracowanie programu zajęć, monitorowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń przez seniorów, organizacja i przeprowadzanie zajęć, dawanie porad, troska o bezpieczne warunki aktywności fizycznej. Zajęcia prowadzone przez profesjonalnego trenera, który dostosuje zakres, intensywność i rodzaj ćwiczeń do indywidualnych potrzeb (z uwzględnieniem przeciwwskazań i zalecanych rodzajów ćwiczeń).
Wykształcenie: uprawnienia do prowadzenia zajęć ruchowych, minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub min. roczne doświadczenie w pracy jako instruktor zajęć ruchowych/gimnastycznych.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski;
Termin realizacji zlecenia: maj 2021 rok – lipiec 2023 rok
Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja V. 2021 – IX. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja
VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 23414,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są zajęcia z fizjoterapeutą w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 150 godzin x 3 edycje
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem.
Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zajęć z seniorami, indywidualne wsparcie każdego z uczestników, dawanie porad, propagowanie zdrowego stylu życia, usprawnianie seniorów.
Wykształcenie: wyższe - kierunkowe – fizjoterapia, minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski;
Termin realizacji zlecenia: maj 2021 rok – lipiec 2023 rok
Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja V. 2021 – IX. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja
VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są zajęcia manualne w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 144 godziny x 3 edycje.
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem.
Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zajęć manualnych z seniorami, opracowanie programu zajęć, zgłaszanie zapotrzebowania na materiały do zajęć manualnych, organizacja i przeprowadzenie zajęć, wspieranie uczestników przy wykonywanych pracach w ramach zajęć manualnych.
Wykształcenie: wykształcenie min. średnie plastyczne, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lub minimum roczne doświadczenie w pracy podczas działań plastycznych/manualnych.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski;
Termin realizacji zlecenia: maj 2021 rok – lipiec 2023 rok
Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja V. 2021 – IX. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja
VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 31609,76 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są zajęcia komputerowe w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 60 godzin x 3 edycje (20 godzin x 3 grupy x 3 edycje).
Zajęcia prowadzone w grupach 8 - 9 osobowych – planowane są zajęcia w trzech grupach na każdą z trzech edycji.
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zająć komputerowych, opracowanie programu zajęć, monitorowanie poprawności wykonywanych ćwiczeń przez seniorów, organizacja i przeprowadzenie zajęć. (Zajęcia z podstaw obsługi komputera, korzystania z serwisów internetowych, m.in. wyszukiwania informacji, czytania prasy w sieci, korzystania z poczty elektronicznej. Realizacja zajęć pozwalających na uzyskanie przez seniorów takiego poziomu umiejętności komputerowych, który pozwoli na swobodne wyszukiwanie informacji w Internecie, utrzymywanie kontaktów z innymi osobami, korzystanie z kultury).
Wykształcenie: Wyższe kierunkowe informatyczne. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Posiadanie umiejętności biegłej obsługi komputera, znajomość programów edytorskich.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski;
Termin realizacji zlecenia: maj 2021 rok – lipiec 2023 rok
Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja V. 2021 – IX. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja
VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 13170,73 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne – prawne w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 12 godzin x 3 edycje
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem.
Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie.
Wykształcenie: minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wykształcenie wyższe (ukończone studia prawnicze + aplikacja).
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski;
Termin realizacji zlecenia: maj 2021 rok – lipiec 2023 rok
Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja V. 2021 – IX. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja
VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.5.5.) Wartość części: 3278,05 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne – psychologiczne w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 48 godzin x 3 edycje
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem.
Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie, wsparcie przy rozwiązywaniu konfliktów w grupie. Wykształcenie: minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, wykształcenie psychologiczne (ukończone studia minimum licencjackie, na kierunku psychologia lub kierunki pokrewne).
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski;
Termin realizacji zlecenia: maj 2021 rok – lipiec 2023 rok
Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja V. 2021 – IX. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja
VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 13112,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne – lekarz posiadający specjalizację w zakresie chorób wewnętrznych dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior” w Klubie Seniora w Węgorzewie.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: lekarz - 36 godzin x 3 edycje.
Planowany harmonogram spotkań zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem.
Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie.
Wykształcenie: Lekarz - wykształcenie wyższe kierunkowe (ukończone studia medyczne), uprawnienia do pracy w zawodzie, minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w danej specjalizacji.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.
Termin realizacji zlecenia: maj 2021 rok – lipiec 2023 rok
Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja V. 2021 – IX. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 12292,68 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest poradnictwo specjalistyczne - pielęgniarka w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pt. „Aktywny Senior”.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: pielęgniarka - 24 godziny x 3 edycje.
Planowany harmonogram spotkań zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem.
Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: udzielanie porad, prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych, organizacja spotkań tematycznych na zgłaszane przez uczestników zapotrzebowanie.
Wykształcenie: Pielęgniarka - wykształcenie wyższe kierunkowe/ uprawnienia do pracy w zawodzie. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w zawodzie.
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.
Termin realizacji zlecenia: maj 2021 rok – lipiec 2023 rok
Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja V. 2021 – IX. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja
VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 4097,56 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są zajęcia kulinarne w Klubie Seniora w Węgorzewie dla uczestników projektu pn. „Aktywny Senior”.
Forma zatrudnienia: umowa cywilnoprawna – umowa zlecenie.
Warunki płatności: miesięczne wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawa osób zatrudnionych na podstawie umowy – zlecenie.
Wymiar godzinowy świadczenia usługi: 48 godzin x 3 edycje
Planowany harmonogram zajęć zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. Harmonogram spotkań w razie potrzeb będzie aktualizowany.
Uczestnicy projektu: osoby niesamodzielne powyżej 60 roku życia zamieszkałe na terenie gminy Węgorzewo (woj. warmińsko-mazurskie). Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i są zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem.
Liczba osób objętych wsparciem: 75 osób – 3 edycje po 25 osób.
Usługi aktywizujące na rzecz uczestników projektu: prowadzenie zajęć kulinarnych, opracowanie programu zajęć, organizacja i przeprowadzenie zajęć, zgłaszanie zapotrzebowania na materiały spożywcze potrzebne do zajęć, dawanie porad, wsparcie, pomoc i troska o bezpieczne warunki zajęć.
Wykształcenie: posiadający minimum 2 letnie doświadczenie w przygotowywaniu posiłków na stanowisku kucharz lub pokrewnym
Miejsce realizacji zlecenia: 11-600 Węgorzewo, miejscowość Węgorzewo, gmina Węgorzewo, powiat węgorzewski.
Termin realizacji zlecenia: maj 2021 rok – lipiec 2023 rok
Zgodnie z założeniami projektu zajęcia będą odbywały się przez cały okres trwania projektu w 3 edycjach, tj. I edycja V. 2021 – IX. 2021; II edycja VIII. 2021 – VII. 2022; III edycja
VIII. 2022 – VII. 2023 z możliwością przedłużenia, nie dłużej jednak jak do końcowej daty realizacji projektu, tj. 31.VII. 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 11121,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 1 złożona została tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 1 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41926,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41926,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41926,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U,

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41926,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-22 do 2023-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35981,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35981,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35981,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35981,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-22 do 2023-07-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 4 złożona została tylko jedna oferta, która nie podlegała odrzuceniu, ale cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19389,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19389,72 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 5 pozostała tylko jedna oferta, która nie podlega odrzuceniu, ale cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4477,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4477,68 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13360,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13360,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13360,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632055973

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13360,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-22 do 2023-07-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 7 złożona została tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 6 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu na część 8 złożona została tylko jedna oferta, która nie podlegała odrzuceniu, ale cena oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5984,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5984,64 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca wyłoniony na część 9 zamówienia odstąpił od podpisania umowy na tą część.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12126,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12126,24 PLN

2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.