Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00013829/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„System przykrycia toru żużlowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rybniku
1.3.) Oddział zamawiającego: MOSIR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330045
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 72
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 422 78 53 wew. 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir.zam@miastorybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosir.rybnik.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b74bf0da-512c-4808-993f-d8a6a1ecb3821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport, rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„System przykrycia toru żużlowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b74bf0da-512c-4808-993f-d8a6a1ecb382
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/PN/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polegać będzie na wykonaniu i dostarczeniu całego systemu przykrycia toru żużlowego (plandeki, system montażu / zakładania i demontażu / składania oraz przechowywania plandek). Inwestycja ma na celu zabezpieczanie toru żużlowego przed opadami atmosferycznymi i utrzymanie toru w stanie umożliwiającym przeprowadzanie treningów i zawodów żużlowych (w tym formalne dopuszczenie toru do przeprowadzenia zawodów). Proponowany przez dostawcę system przykrycia toru bezwzględnie musi powyższe zapewnić.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423666,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RTURF Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982304213
7.3.3) Ulica: Księcia Witolda
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-10INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i metalowych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad.1: Paderewskiego 31, Zad.2: Paderewskiego 33 i 35, Zad.3: Paderewskiego 37
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa samochodu osobowego-używanego o masie do 3,5 tony na potrzeby SPZOZ WSS nr 3 Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.