Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00030458/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów spożywczych do „Uzdrowisko Horyniec” Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO HORYNIEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000781032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sanatoryjna 3
1.5.2.) Miejscowość: Horyniec-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-620
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166313088
1.5.8.) Numer faksu: 166313355
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@uzdrowisko-horyniec.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uzdrowisko-horyniec.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5abf67c-7d81-4992-8f6f-c4610860ae281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów spożywczych do „Uzdrowisko Horyniec” Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5abf67c-7d81-4992-8f6f-c4610860ae28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00433787/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UH-ZP.26.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa (własnym transportem Wykonawcy, wraz z wniesieniem do magazynu, nie ma możliwości dostarczania towaru przez firmy kurierskie) artykułów spożywczych wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy artykułów spożywczych według zamówień składanych przez Zamawiającego, do:
- Punktu Żywienia "Uzdrowisko Horyniec" Sp. z o.o., ul. Sanatoryjna 5, 37-620 Horyniec-Zdrój
- Kawiarni "Uzdrowisko Horyniec" Sp. z o.o., ul. Sanatoryjna 5, 37-620 Horyniec-Zdrój
- Kawiarni Cafe Sanacja, ul. Zdrojowa 14 A, 37-620 Horyniec-Zdrój.
Dostawy odbywać się będą raz w tygodniu w dniu uzgodnionym z Zamawiającym, w godzinach między 7:00 a 14:00, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim, pracującym. Artykuły spożywcze winny być dostarczone z ważnym terminem do spożycia a także spełniać normy HACCAP.
Dostawca dostarczy towar własnym, specjalistycznym transportem spełniającym wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności /D.U. z 2003r. Nr 21 poz.179./.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169488,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169488,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169488,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLADEX L. Zaborniak, M. Zaborniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7931270320
7.3.3) Ulica: F. Szopena 53F
7.3.4) Miejscowość: Lubaczów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLADEX L.ZABORNIAK, M.ZABORNIAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POLADEX L.ZABORNIAK, M.ZABORNIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169488,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2026-02-28INNE PRZETARGI HORYNIEC-ZDRÓJ
więcej: przetargi HORYNIEC-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola im. Jana Brzechwy w Łazach w terminie do 31.12.2026 roku"
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Stołówki przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Władysława Łokietka w Brześciu Kujawskim
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie XI.2025-IV.2026
- CUW.26.4.2025 "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 "Słoneczne" w Białogardzie".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w ramach działalności gastronomicznej Spółki "ALGAWA" Sp. z o.o.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.