Og³oszenie z dnia 2023-02-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00138150/01 - Wynik z dnia 2023-03-16
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„SUKCESYWNA DOSTAWA BETONU NA TERENIE GMINY ¯URAWICA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¯urawica
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina¯urawica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ojca ¦w. Jana Paw³a II 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯urawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zurawica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„SUKCESYWNA DOSTAWA BETONU NA TERENIE GMINY ¯URAWICA”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7a24e110-ab6f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00091802
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00080476/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 „SUKCESYWNA DOSTAWA BETONU NA TERENIE GMINY ¯URAWICA”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a24e110-ab6f-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci: sk³adanie ofert, przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, oraz wymiana informacji odbywa siê w formie elektronicznej, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System (za po¶rednictwem Portalu E-zamówienia), dostêpny pod adresemhttps://ezamowienia.gov.pl/. Szczegó³owe informacje dot. wymagañ technicznych i organizacyjnych w zakresie korespondencji elektronicznej zawarto w tre¶ci SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy ¯urawica.
2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ poprzez adres e-mail:
daneosobowe@zurawica.pl, we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw
zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie
udzielonej zgody, w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na administratorze danych, wynikaj±cych z zadañ gminy – w
oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm. – dalej uPzp) oraz aktów wykonawczych
do uPzp, zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osob±, której dane dotycz±,
okre¶lonym w tre¶ci zgody.
4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wy³±cznie na podstawie obowi±zuj±cych
przepisów prawa.
6. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, us³ug IT
oraz podmioty wspieraj±ce w ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania
publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie
obowi±zuj±cego prawa, inne podmioty, które przetwarzaj± dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz
podmioty, które wyst±pi± o informacje na podstawie ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
7. Nie podanie przez Pañstwo danych osobowych wy³±cza mo¿liwo¶æ realizacji celów okre¶lonych w pkt. 3. (...) Dalsze inf. dot.
obowi±zku informacyjnego zawarte s± w Rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przys³uguje Pañstwu prawo:
- do usuniêcia danych osobowych;
- do przenoszenia danych osobowych;
- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c
RODO.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
- sukcesywna dostawa:
- betonu towarowego – klasy C16/20
- betonu klasy C12/15 (pó³suchy z przeznaczeniem do obstawiania krawê¿ników)
- podsypki cementowo-piaskowej 1:4,
w miejsca wyznaczone przez zamawiaj±cego na terenie gminy ¯urawica. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ dostarczenia przedmiotu umowy przez Wykonawcê przy u¿yciu pompy lub pompogruszki, której u¿ycie Wykonawca wliczy³ w cenê jednostkow± zamawianego betonu klasy C16/20.
2. Oferowany beton klasy C16/20, beton klasy C12/15 (pó³suchy z przeznaczeniem do obstawiania krawê¿ników) oraz podsypka cementowo piaskowa 1:4, podsypka cementowo piaskowa 1:6 musi byæ dopuszczona do obrotu na rynku krajowym wyrobów budowlanych oraz spe³niaæ wymagania okre¶lone wg. Norm PN – EN 206-1 lub PN-88/B-06250.
3. Ilo¶æ zamawianego zamówienia podanego w umowie tj.:
betonu towarowego – klasy C16/20 (665 m3)
betonu klasy C12/15 (pó³suchy z przeznaczeniem do obstawiania krawê¿ników) (191 m3)
podsypki cementowo piaskowej 1:4 (254 m3)
4. Ilo¶æ zamawianego betonu mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu. Podana ilo¶æ zamówienia jest ilo¶ci± szacunkow±. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilo¶ci zamawianego przedmiotu umowy do 30% warto¶ci przedmiotu Umowy. W takim przypadku Wykonawca bêdzie mia³ prawo do ¿±dania wynagrodzenia tylko za zrealizowan± wielko¶æ dostawy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-01
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami w niej okre¶lonymi; odno¶nie si³y wy¿szej, Zamawiaj±cy rozumie j± jako nadzwyczajne przypadki lub zdarzenia, które s± poza kontrol± i s± niezawinione przez ¿adn± ze Stron, których nie mo¿na przewidzieæ ani unikn±æ, a które zaistniej± po podpisaniu umowy i stan± siê przeszkod± w realizacji zobowi±zañ umownych, w szczególno¶ci takie jak powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe,b) dostosowanie tre¶ci umowy do zmienionych przepisów prawa, w przypadku zaj¶cia takiej konieczno¶ci,
d) zmiana terminu wykonania umowy z powodu okoliczno¶ci nieznanych Stronom w chwili zawarcia umowy,
e) obni¿enie ceny ofertowej na skutek zastosowania przez Wykonawcê promocji i dodatkowych upustów,
f) przed³u¿enie terminu trwania umowy o maksymalnie 3 miesi±ce w przypadku niewykorzystania limitu ilo¶ciowego, o którym mowa w § 1 ust. 5 umowy, w okresie na jaki zosta³a zawarta,
g) zmiana obowi±zuj±cych norm jako¶ciowych lub przepisów prawa dotycz±cych przedmiotu umowy – w przypadku takiej zmiany dostarczany beton klasy C16/20 oraz klasy C12/15 musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z norm lub przepisów obowi±zuj±cych na dzieñ dostawy.
3. Nie stanowi istotnej zmiany umowy, nie wymaga aneksowania umowy i jest skuteczna na podstawie jednostronnej czynno¶ci Zamawiaj±cego w szczególno¶ci:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy, wybieraj±c przycisk „Z³ó¿ ofertê” i postêpuj±c zgodnie z instrukcjami zamieszczonymi na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-23
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.