eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulhówek › "Przebudowa dróg na terenie gminy Ulhówek "



Ogłoszenie z dnia 2023-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg na terenie gminy Ulhówek ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ulhówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 1/1

1.5.2.) Miejscowość: Ulhówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-678

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ulhowek.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg na terenie gminy Ulhówek ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ed53766-a225-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00091627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051896/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przbudowa drógna terenie gminy Ulhówek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.ulhowek.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.ulhowek.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy przetargowej pod adresem https://pzp.ulhowek.pl/ (zwanej dalej Platformą przetargową) w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym.
3. Ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową

4. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: gmina@ulhowek.eurzad.eu

6. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem - Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie na Platformie przetargowej.
7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana staje się w takim przypadku częścią SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na Platformie przetargowej.

8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGK.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

„Przebudowa dróg na terenie gminy Ulhówek ”.

Kody CPV:
- Roboty drogowe – 45233140-2,
- Przygotowanie terenu pod budowę – 45100000-8
- Roboty w zakresie różnych nawierzchni - 45233200-1
- Roboty w zakresie naprawy dróg – 45233142-6
- Oznakowanie drogowe - 34922100-7
Zadanie nr 1. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rokitno o dł. 513m
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 513m
- roboty ziemne – 1141,9m3

- podbudowa – 2154,6m2

- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 1898,1m2


- utwardzenie poboczy - 769m2
- umocnienie skarp płytą ażurową 60x40x8 – 74,4m2

- roboty wykończeniowe - 1539m2

Zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej nr 112001L Hubinek-Dębina od km 0+000,00 do km 0+995,00 o dł. 995m
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze – 995m
- roboty rozbiórkowe – 333,00m2
- roboty ziemne – 1606,60m2
- przepusty Ø50 - 80mb


- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 12cm – 5415,60m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna - 4990,40m2

- wykonanie zjazdów – 8szt.
- ustawienie znaków drogowych – 9szt
- wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych LED – 2kpl.

- roboty wykończeniowe – 2820m2

Zadanie nr 3. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Kościelna w miejscowości Ulhówek o dł. 355mb
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 355m
- roboty ziemne – 253,19m3

- podbudowa – 484m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 3243,04m2
- zjazdy – 11szt
- przejścia wyniesione z kostki brukowej – 62,50m2
- utwardzenie poboczy 40,50m2
-- wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych LED – 4kpl.


- oznakowanie - 22szt

- roboty wykończeniowe – 710m2
- ustawienie bariery ochronnej – 4m.

Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Korczmin o dł. 405m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 405m
- roboty ziemne – 810m3
- poszerzenie drogi - 162m2


- podbudowa – 1539m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna - 1458m2

- wykonanie zjazdów – 7szt.
- utwardzenie pobocza - 405m2

- roboty wykończeniowe – 202,5m2
- ustawienie bariery ochronnej – 4m.

Zadanie nr 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rzeplin o dł. 430m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 430m
- roboty ziemne – 1981m2


- podbudowa – 1661m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 1532m2

- wykonanie zjazdów – 8szt.
- utwardzenie pobocza - 430m2

- roboty wykończeniowe – 215m2

Zadanie nr 6. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rzeplin o dł. 164m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 164m
- roboty ziemne – 338,07m3


- podbudowa – 704,31m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 668,41m2

- wykonanie zjazdów – 2szt.
- utwardzenie pobocza - 164m2
- umocnienie skarp płytami ażurowymi gr. 8cm - 162m2

- roboty wykończeniowe – 82m2

Zadanie nr 7. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Rzeplin o dł. 126m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 126m
- roboty ziemne – 257,41m3


- podbudowa – 538,30m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 513,10m2

- wykonanie zjazdów – 2szt.
- utwardzenie pobocza - 63,00m2

- roboty wykończeniowe – 126,00m2

Zadanie nr 8. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dyniska o dł. 110m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 110m
- roboty ziemne – 273,29m3
- roboty rozbiórkowe – 345,48m2
- remont przepustu - 10m


- podbudowa – 455,48m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 411,48m2

- wykonanie zjazdów – 3szt.
- utwardzenie pobocza - 165,00m2

- roboty wykończeniowe – 110m2
- oznakowanie – 3szt.


Zadanie nr 9. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Dyniska o dł. 86m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 86m
- roboty ziemne – 57,69m3
- poszerzenie drogi – 128,48m2


- podbudowa – 415,1m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 397,7m2

- wykonanie zjazdów – 4szt.
- utwardzenie pobocza - 86m

- roboty wykończeniowe – 86m2

Zadanie nr 10. Przebudowa drogi gminnej nr 112008L w miejscowości Żerniki o dł. 611m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 611m
- roboty ziemne – 363,41m3
- poszerzenie drogi – 759,15m2


- podbudowa – 1557,18m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 2595,3m2

- wykonanie zjazdów – 9szt.
- utwardzenie pobocza – 916,5m

- roboty wykończeniowe – 305,5m2

Zadanie nr 11. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Tarnoszyn o dł. 350m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 350m
- roboty ziemne – 130,24m3


- podbudowa – 1439,23m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 1334,23m2

- wykonanie zjazdów – 9szt.
- utwardzenie pobocza – 350m2

- roboty wykończeniowe – 175m2

Zadanie nr 12. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Tarnoszyn o dł. 300m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 300m
- roboty ziemne – 180,24m3


- podbudowa – 1249,23m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 1159,23m2

- wykonanie zjazdów – 9szt.
- utwardzenie pobocza – 450m2

- roboty wykończeniowe – 300m2

Zadanie nr 13. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Tarnoszyn o dł. 50m.
Roboty polegają na wykonaniu;
- roboty przygotowawcze - 50m
- roboty ziemne – 224,86m3


- podbudowa – 230,96m2
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych warstwa wiążąca i ścieralna – 205,96m2

- wykonanie zjazdów – 9szt.
- pobocza ziemne – 75m2

- roboty wykończeniowe – 75m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą spełnianie następujących warunków dotyczących:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa szczegółowego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj.:

a) doświadczenie zawodowe

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) minimum 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda z tych robót oraz przedstawi dowody (poświadczenia) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) kadra techniczna

Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2021 poz. 2351 z późn. zm.), lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
60.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 97 ust. 7 ustawy Pzp w zależności od wyboru Wykonawcy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający udzieli wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 5% ceny brutto przedmiotu zamówienia.
Zaliczka zostanie przekazana wykonawcy w formie jednorazowej płatności.
Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy wykonawcy nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
2) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z instalacjami wewnętrznymi lub zewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;
4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1;
5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od założonych w dokumentacji projektowej i powodujących konieczność wstrzymania robót lub konieczność ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwiązań technicznych, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi
o liczbę dni niezbędną do wyeliminowania utrudnień związanych z ich wystąpieniem,
6) przedłużenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w zakresie niezbędnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzp.ulhowek.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-03 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.