eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala w Knurowie Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091603 z dnia 2021-06-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala w Knurowie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL W KNUROWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241297217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 8

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 323319218

1.5.8.) Numer faksu: 323319304

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalknurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalknurow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/embed/zamawiajacy/bylogin/sekretariat@szpitalknurow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala w Knurowie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-536e2efb-bd38-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091603

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004379/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala w Knurowie Sp. z o.o.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064524/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 890304,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z 29 kwietnia 2019 (Dz.U z 10 maja 2019 poz. 866) w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
1.2 Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadaniem mienia i wykonywanymi zadaniami z rozszerzeniem o tzw. odpowiedzialność nadwyżkową za szkody, które nie mogą być zaspokojone z tytułu obowiązkowej odpowiedzialności cywilnej podmiotu leczniczego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Części 1 opisane zostały w Załączniku nr 6a do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 732846,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk ( all risk ) - ubezpieczenie dotyczy nie tylko mienia podstawowego, ale również mienia wykorzystywanego w działalności leczniczej - elektroniczny sprzęt medyczny, który w mniejszym stopniu narażony jest na wszelkiego typu uszkodzenia, a w szczególności uszkodzenia powstałe w wyniku błędnej obsługi, czy uszkodzenia przez pacjentów
2.2 Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - ubezpieczenie dotyczy sprzętu elektronicznego nie medycznego - stacjonarnego i przenośnego nabytego do 5 lat oraz medycznego sprzętu elektronicznego, którego utrata lub uszkodzenie może mieć duże znaczenie w prawidłowym funkcjonowaniu podmiotu leczniczego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia dla Części 2 opisane zostały w Załączniku nr 6b do SWZ.

Wykonawca Części 2 obejmie ochroną ubezpieczeniową, obok wymienionych w polisie (sach), wszystkie inwestycje w dniu przejścia na Zamawiającego ryzyka z tym związanego, zgodnie z klauzulą automatycznego pokrycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

4.5.5.) Wartość części: 157458,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619103,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619103,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619103,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251049

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619103,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-05 do 2024-08-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148972,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248692,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148972,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260214686

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-342

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148972,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-05 do 2024-08-04
2021-06-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.