eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice2025 - Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych



Ogłoszenie z dnia 2025-02-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2025 - Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 335 97 00

1.5.8.) Numer faksu: 32 230 80 27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8abbe938-370b-4c82-85da-fd38ee8ca207

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

2025 - Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abbe938-370b-4c82-85da-fd38ee8ca207

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037862/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00039485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS-ZP.321.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 675000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Zapewnienie tymczasowego schronienia i całodziennego wyżywienia w schronisku z usługami opiekuńczymi osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom)
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie na podstawie:
a) art. 48 a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1283)
b) art. 34 ustawy o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku
z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz.U.2020 poz. 875)
c) Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r.
w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896)
tymczasowego schronienia i całodziennego wyżywienia w schronisku z usługami opiekuńczymi osobom bezdomnym (kobietom i mężczyznom) kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej
w Gliwicach w okresie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.02.2025 r. do 30.06.2025 r. w maksymalnej liczbie 4500 osobodni.
Liczba osobodni uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osobodni świadczonych przez schronisko dla osób bezdomnych nie mniej niż minimalna liczba osobodni tj. 2000. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania maksymalnej liczby osobodni.

1. Szczegółowy zakres i standard usług świadczonych w ramach pobytu w placówce, standard obiektu oraz kwalifikacje osób świadczących usługi w schronisku powinny być zgodne
z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r.
w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896) oraz z art. 48a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1283)

2. Ponadto schronisko zapewni:
1) możliwość całodobowego przebywania w schronisku,
2) oddzielne pomieszczenia do spania dla mężczyzn i kobiet z poszanowaniem prawa do intymności.
3) podstawowe środki czystości i higieny tj. ręcznik, mydło, papier toaletowy, środki dezynfekujące,
4) całodzienne wyżywienie – trzy posiłki dziennie w tym 1 gorący.
5) dostęp osobom z niepełnosprawnościami do toalety i prysznica z bieżącą ciepłą i zimną wodą
tj. bez barier architektonicznych, w miarę potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu,
6) informację o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomoc w jej zorganizowaniu,
7) całodobową opiekę opiekuna.
3. Inne wymagania do spełnienia w schronisku:
1) obiekt spełnia wymagania sanitarno–epidemiologiczne, przeciwpożarowe oraz inne do prowadzenia wskazanej działalności,
2) wyznaczenie przez Wykonawcę osoby do kontaktów z przedstawicielami Zamawiającego,
3) możliwość całodobowego kontaktu telefonicznego z personelem placówki,
4) do realizacji umowy niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego i kontakt z Zamawiającym przez ePUAP,
5) prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebywających w niej osób umożliwiającą ich identyfikację oraz dokumentację działalności placówki w postaci:
a) list obecności mieszkańców,
b) indywidualnej dokumentacji mieszkańca zawierającej w szczególności: oświadczenie
o zapoznaniu się z regulaminem placówki i deklaracją jego przestrzegania, opis podejmowanych działań z klientem i na rzecz klienta i wszystkie inne istotne informacje dot. sytuacji klienta mające znaczenie i wpływ na uzyskanie samodzielności życiowej,
6) monitorowanie poprawy stanu zdrowia i wypełnianie „Karty zdrowia” co 2 miesiące,
7) wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska w dni robocze w godz. 8:00-19:00, na podstawie skierowania Zamawiającego przekazanego za pomocą platformy ePUAP lub zakodowanego emaila,
8) w sytuacjach wyjątkowych np. warunków atmosferycznych zagrażających zdrowiu i życiu, na zlecenie telefoniczne otrzymane od wyznaczonego pracownika Ośrodka, Wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do placówki, codziennie przez całą dobę, pisemne zlecenie zostanie przekazane przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy ePUAP pierwszego dnia roboczego następującego po zgłoszeniu telefonicznym.
9) w sytuacji wyjątkowej w przypadku placówki znajdującej się poza miastem Gliwice, Wykonawca zapewnia dowóz osoby bezdomnej do placówki własnym transportem, na koszt własny.
10) sporządzenie przez Wykonawcę regulaminu placówki, określającego zasady współżycia i gwarantującego wszystkim skierowanym osobom bezpieczny pobyt z poszanowaniem godności i prawa do samostanowienia oraz przeciwdziałający praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym ze strony personelu i współmieszkańców,
11) przedstawienie Zamawiającemu do zaakceptowania regulaminu placówki oraz konsultowanie i uzgadnianie wszelkich wprowadzonych zmian w regulaminie,
12) zapoznanie wszystkich osób przyjmowanych do placówki z regulaminem, uzyskanie od klientów pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem i zobowiązaniem do jego przestrzegania,
13) bieżące informowanie Zamawiającego o każdym przypadku usunięcia osoby z placówki z powodu nieprzestrzegania regulaminu lub dobrowolnego opuszczenia placówki przez osobę skierowaną,
14) współpraca na rzecz osób bezdomnych z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Gliwicach oraz innymi instytucjami i organizacjami pozarządowymi, w tym:
- monitorowanie realizacji uzgodnień zawartych w kontrakcie zawartym z klientem,
- informowanie Ośrodka Pomocy Społecznej raz na 2 miesiące o podjętych działaniach i ich wyniku oraz o sytuacji zdrowotnej określonej w „Karcie zdrowia”.
15) wyposażenie placówki w apteczkę pierwszej pomocy medycznej spełniającą normę DIN 13157,
16) zapewnienie rehabilitacji na zlecenie lekarskie (opcjonalnie w przypadku zatrudnienia rehabilitanta).
17) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli o każdej porze, faktu przebywania w placówce skierowanych osób bezdomnych, warunków świadczonego schronienia, prawidłowości wykonywanych usług i udostępnienie wszystkich dokumentów żądanych przez osoby kontrolujące.
4. Zamawiający nie odpowiada za niewłaściwe zachowanie osób skierowanych przez Zamawiającego do Schroniska Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do ww. ustawy. Posiłki muszą być zróżnicowane, sporządzone z pełnowartościowych produktów odpowiadające wszelkim normom odżywczym
i energetycznym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia (zgodnie ze standardami HACCP).
6. W przypadku, gdy osoba bezdomna złamie regulamin schroniska, a tym samym postanowienia kontraktu socjalnego i zmuszona będzie do opuszczenia schroniska lub w przypadku dobrowolnego opuszczenia schroniska pracownik schroniska zobowiązany będzie pobrać oświadczenie o miejscu pobytu lub adresu do korespondencji oraz opisane okoliczności
i powody opuszczenia placówki przez osobę skierowaną.
7. Przez cały okres trwania umowy Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię polisy, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8. Wykonawca ma obowiązek po każdorazowym odnowieniu polisy, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony, przedłożyć Zamawiającemu kserokopię polisy, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w terminie do 14 dni kalendarzowych. W przypadku nie odnowienia przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy polisy, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony, Zamawiający może odstąpić od umowy albo ubezpieczyć Wykonawcę na jego koszt. Koszty poniesione na ubezpieczenie Wykonawcy Zamawiający potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy. Odstąpienie od umowy z przyczyn, o których mowa w niniejszym ustępie, stanowi odstąpienie z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę.
9. Zamawiający określa następujące warunki związane z koniecznością zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób realizujących zamówienie:
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca w trakcie realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy osobę/osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją całego zamówienia tj.:
a) pracownika socjalnego spełniającego kwalifikacje określone w art. 116 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
b) opiekunów spełniających kwalifikacje określone w art. 48a ust. 2h pkt 2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
c) pielęgniarkę/i posiadającą/e dyplom, świadectwo lub inny dokument potwierdzający posiadanie formalnych kwalifikacji do wykonywania zawodu pielęgniarki w łącznym wymiarze 1 etatu.
SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W SWZ (rozdział 3)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 315000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie na podstawie:
a) art. 48 a ustawy z 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1283)
b) Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz.U. z 2018 poz. 896)
tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym - mężczyznom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach w okresie od podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.02.2025 do 30.06.2025 r. w maksymalnej liczbie 12000 osobodni.
1. Minimalna liczba osobodni wynosi 5000. Liczba osobodni uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego.
2. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osobodni świadczonych przez schronisko dla osób bezdomnych nie mniej niż 5000 osobodni. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie finansowe z tytułu niewykorzystania maksymalnej liczby osobodni.
3. Placówka powinna spełniać wymagania sanitarno – epidemiologiczne, przeciwpożarowe oraz inne do prowadzenia wskazanej działalności.
4. Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach pobytu w placówce zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 poz. 896), oraz zgodnie z ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. to m.in.:
a) możliwość całodobowego przebywania w schronisku,
b) miejsce noclegowe w pokoju wieloosobowym (nie więcej niż 10 osób w jednym pomieszczeniu), w którym temperatura nie jest niższa niż 20°C.
c) swobodny dostęp do łóżek wyposażonych w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc) oraz dostęp do szafy,
d) dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju oraz jego spożycia, wyposażone w co najmniej jedną kuchenkę i lodówkę oraz szafki kuchenne
e) dostęp do toalety, prysznica z dostępem do bieżącej ciepłej i zimnej wody,
f) możliwość prania i suszenia odzieży a w przypadku braku możliwości jej wymiany – dezynfekcję i dezynsekcję,
g) informację o dostępnych formach pomocy, a w razie potrzeby pomoc w jej zorganizowaniu,
h) zapewnienie usług aktywizacyjnych ukierunkowanych na wzmacnianie aktywności społecznej, uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności,
i) zapewnienie opieki przez opiekunów posiadających wykształcenie zasadnicze branżowe lub zasadnicze zawodowe, co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami bezdomnymi oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy (co najmniej 1 opiekun na nie więcej niż 50 osób przebywających w schronisku, w porze nocnej powinna być w schronisku zapewniona opieka przez co najmniej 1 opiekuna). Nie dopuszcza się do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku opiekuna osób korzystających z ww. usługi. W przypadku zatrudnienia na innych stanowiskach wymaganą formą zatrudnienia jest umowa o pracę w minimalnym wymiarze czasu pracy odpowiadającym ½ etatu.
j) zatrudnienie w schronisku pracownika socjalnego i ścisła współpraca z pracownikami socjalnymi OPS Gliwice.
5. Inne wymagania do spełnienia przez podmioty niż wymienione w pkt 3:
1) Wykonawca wyznacza osobę/osoby do kontaktu z Zamawiającym oraz zapewnia możliwość całodobowego kontaktu telefonicznego z personelem placówki. Do realizacji umowy niezbędne jest posiadanie profilu zaufanego i kontakt z Zamawiającym przez ePUAP
2) podstawą do realizacji usługi przez Wykonawcę, będzie imienna lista osób uprawnionych do korzystania ze schronienia, przekazywana 2 dni robocze przed rozpoczęciem miesiąca, na który przyznano schronienie. Lista przekazywana będzie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP lub zakodowanego emaila. W przypadku przyznania schronienia w trakcie miesiąca Zamawiający będzie dokonywał zgłoszenia w formie elektronicznej,
3) Wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska w dni robocze w godz. 8:00-19:00,
4) w sytuacjach wyjątkowych np. warunków atmosferycznych zagrażających zdrowiu i życiu, na zlecenie telefoniczne otrzymane od wyznaczonego pracownika Ośrodka, Wykonawca zapewnia przyjęcie osoby bezdomnej do placówki, codziennie przez całą dobę. Pisemne zlecenie zostanie przekazane przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy ePUAP lub zakodowanego e-maila pierwszego dnia roboczego następującego po zgłoszeniu telefonicznym,
5) w sytuacji wyjątkowej w przypadku placówki znajdującej się poza miastem Gliwice, Wykonawca zapewnia dowóz osoby bezdomnej do placówki własnym transportem, na własny koszt,
6) sporządzenie przez Wykonawcę regulaminu placówki, określającego zasady współżycia i gwarantującego wszystkim skierowanym osobom bezpieczny pobyt z poszanowaniem godności i prawa do samostanowienia oraz przeciwdziałający praktykom niehumanitarnym i dyskryminującym ze strony personelu i współmieszkańców,
7) przedstawienie Zamawiającemu do zaakceptowania regulaminu placówki w dniu podpisania umowy oraz konsultowanie i uzgadnianie wszelkich wprowadzonych zmian w regulaminie,
8) zapoznanie wszystkich osób przyjmowanych do placówki z regulaminem, uzyskanie od klientów pisemnego oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem i zobowiązaniem do jego przestrzegania,
9) informowanie Zamawiającego w tym samym lub następnym dniu roboczym o każdym przypadku usunięcia osoby z placówki z powodu nieprzestrzegania regulaminu lub dobrowolnego opuszczenia placówki przez osobę skierowaną, pobieranie od niej oświadczenia o miejscu pobytu lub adresu do korespondencji oraz opisane okoliczności i powodów opuszczenia placówki przez osobę skierowaną,
10) współpraca na rzecz osób bezdomnych z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Gliwicach oraz innymi instytucjami i organizacjami pozarządowymi,
11) prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebywających w placówce osób umożliwiającą ich identyfikację oraz dokumentację działalności placówki w postaci list obecności mieszkańców oraz indywidualnej dokumentacji mieszkańca zawierającej w szczególności: oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem placówki i deklaracją jego przestrzegania, opis podejmowanych działań z klientem i na rzecz klienta i wszystkie inne istotne informacje dot. sytuacji klienta mające znaczenie i wpływ na uzyskanie samodzielności życiowej,
12) zadania pracownika socjalnego mającego świadczyć wsparcie na terenie schroniska dla bezdomnych:
a) prowadzenie indywidualnej kartoteki,
b) przekazywanie raz na 2 m-ce Zamawiającemu sprawozdania o realizacji zobowiązań,
c) w razie potrzeby zgłaszanie do POZ, monitoring ewentualnego procesu leczenia, pomoc w wykupie leków,
d) pomoc przy załatwianiu orzeczenia o niepełnosprawności, prawa do renty/emerytury,
e) monitoring poszukiwania pracy, trening dbałości o higienę osobistą, czystość odzieży i wizerunek,
f) monitoring leczenia uzależnień (uczestnictwo w grupach wsparcia),
g) monitoring uzyskania mieszkania,
h) wsparcie w spłacie zadłużenia,
i) zgłaszanie wszystkich sytuacji nieprzestrzegania regulaminu w szczególności zgłoszenia się w stanie nietrzeźwości,
j) wsparcie w podtrzymywaniu kontaktów z rodziną.
13) umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli w placówce i udostępnienie wszystkich dokumentów żądanych przez osoby kontrolujące,
14) wyposażenie placówki w apteczkę pierwszej pomocy medycznej spełniającą normę DIN 13157
15) przez cały okres trwania umowy Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł),
16) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię polisy, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
17) Wykonawca ma obowiązek po każdorazowym odnowieniu polisy, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony, przedłożyć Zamawiającemu kserokopię polisy, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, w terminie do 14 dni kalendarzowych,
18) W przypadku nie odnowienia przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy polisy, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony, Zamawiający może odstąpić od umowy albo ubezpieczyć Wykonawcę na jego koszt. Koszty poniesione na ubezpieczenie Wykonawcy Zamawiający potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy. Odstąpienie od umowy z przyczyn, ww. stanowi odstąpienie z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę.
19) Zamawiający określa następujące warunki związane z koniecznością zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób realizujących zamówienie:
a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia prace związane z wykonaniem wszystkich czynności związanych z pracą pracownika socjalnego i opiekunów;
które polegają na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.
SZCZEGÓŁOWY OPIS ZNAJDUJE SIĘ W SWZ (rozdział 3)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 360000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA ZACISZE GRAŻYNY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 969-161-20-11

7.3.3) Ulica: Leśna 4

7.3.4) Miejscowość: Niewiesze

7.3.5) Kod pocztowy: 44-172

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOWARZYSTWO POMOCY IM.ŚW.BRATA ALBERTA KOŁO GLIWICKIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-213-80-13

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 16/18 lok7

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-01 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I
Uzasadnienie:
Zgodnie z art. 239 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1320) (zwanej dalej ustawa Pzp) - Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wybrana oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów - jest zgodna z warunkami zamówienia i ustawa Prawo zamówień publicznych, a kwota mieści się w kwocie jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.


Część II
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 239 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320) (zwanej dalej ustawa Pzp) - Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Wybrana oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów - jest zgodna z warunkami zamówienia i ustawą Prawo zamówień publicznych.
Kwota oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednak Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.