Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00028740/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612854041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a2fba8-e570-4d67-a37c-7d6f1c1fc455
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028740
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tlenu medycznego oraz dzierżawa butli.2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie
powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 365) .
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.,- magazynu gazów lub magazynu Apteki Szpitalnej – ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 67592,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mieszaniny gazów (podtlenek azotu/tlen) oraz dzierżawa butli, wózka oraz zaworu dozującego.2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie
powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 365) .
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.,- magazynu gazów lub magazynu Apteki Szpitalnej – ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
24112200-4 - Tlenki azotu
4.5.5.) Wartość części: 74074,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podtlenku azotu, argonu oraz powietrza medycznego wraz z dzierżawą butli.2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie
powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 365) .
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.,- magazynu gazów lub magazynu Apteki Szpitalnej – ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24112200-4 - Tlenki azotu
24100000-5 - Gazy
4.5.5.) Wartość części: 8333,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tlenu medycznego, dwutlenku węgla wraz z dzierżawą butli.2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie
powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 365) .
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.,- magazynu gazów lub magazynu Apteki Szpitalnej – ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
24112100-3 - Ditlenek węgla
4.5.5.) Wartość części: 20370,37 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tlenu medycznego ciekłego oraz dzierżawa zbiornika.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
3. W przypadku tej części asortyment – tlen medyczny ciekły dostarczany będzie według potrzeb i bieżącego zużycia tlenu medycznego, odczytywanych przez Wykonawcę za pomocą telemetrii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111900-4 - Tlen
4.5.5.) Wartość części: 148148,15 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli.2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 365) .
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Oddziału Medycyny Paliatywnej, ul. Lotnicza 56, Środa Wielkopolska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 56481,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76857,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76857,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76857,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397
7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76857,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77347,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77347,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77347,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397
7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77347,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11610,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11610,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11610,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397
7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11610,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23779,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23779,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23779,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526021318
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników nr 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23779,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397
7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62376,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62376,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62376,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397
7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62376,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-01-31INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ŚRODA WIELKOPOLSKA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Zakup i dostawa materiałów drogowych w ramach realizacji inwestycji Budowa drogi na Osiedlu Kresowym w Kamionkach (gmina Kórnik)
- Sukcesywna dostawa rękawic do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Wykonywanie remontów cząstkowych dróg powiatowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy suchego lodu dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa gazów do wytwarzania mieszanin oddechowych dla Warsztatów Techniki Morskiej w Gdyni
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- Zakup i dostawa gazów medycznych
- Doposażenie warsztatów szkolnych w Powiatowym Centrum Edukacji i Kompetencji Zawodowych w Szczucinie w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Dąbrowskim
- Dostawa gazów medycznych wraz dzierżawą butli oraz dzierżawą zbiornika dla Szpitala Powiatowego Sp. o. o. w restrukturyzacji w Golubiu-Dobrzyniu
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.