Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037402/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091069 z dnia 2021-06-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowo - budowlane, wykonywanie usług napraw oraz remontów bieżących na terenie MSSW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 47-35-127
1.5.8.) Numer faksu: (22) 613-19-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowo - budowlane, wykonywanie usług napraw oraz remontów bieżących na terenie MSSW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c18d85d3-a26b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037402/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB-10/P/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót remontowo – budowlanych, wykonywaniu usług napraw oraz remontów bieżących na terenie MSSW.
Prace remontowo – budowlane obejmują:
a) roboty rozbiórkowe;
b) roboty posadzkarskie:
wymiana płytek ceramicznych,
wykonywanie nowych posadzek z płytek ceramicznych,
wykonywanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej,
wykonywanie izolacji akustycznej oraz termicznej,
uzupełnienie oraz wykonywanie nowych wylewek i warstw posadzkowych (suchych jastrychów, szlicht cementowych),
przygotowanie podłoży pod wykładziny oraz inne warstwy wykończeniowe posadzek, poprzez wylanie mas samopoziomujących,
układanie wykładzin (również wykładzin spawanych, np. typu Tarkett) wraz z wyłożeniem cokołów,
układanie wykładzin dywanowych wraz z cokołami systemowymi;
c) okładziny ścian:
uzupełnienie oraz wykonanie nowych okładzin z płytek ceramicznych,
wykonanie okładzin z wykładzin ściennych,
wykonanie okładzin z płyt gipsowo – kartonowych;
d) roboty malarskie ścian i sufitów:
zerwanie tapet i usuwanie starych powłok malarskich, przygotowanie podłoży,
malowanie farbami emulsyjnymi itp. oraz farbami przeznaczonymi do pomieszczeń szpitalnych,
malowanie oraz lakierowanie lamperii,
malowanie stolarki oraz ślusarki drzwiowej i okiennej,
malowanie konstrukcji stalowych,
malowanie elewacji;
e) uzupełnienie oraz wykonanie nowych tynków cementowo – wapiennych oraz gipsowych;
f) wykonanie gładzi gipsowych;
g) wykonanie sufitów podwieszanych systemowych oraz z płyt gipsowo – kartonowych;
h) montaż zabudów stropów oraz elementów budynku płytami gipsowo – kartonowymi na klej lub na konstrukcji metalowej;
i) montaż/wymiana stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej;
j) wykonanie zabezpieczeń systemowych przeciwpożarowej;
k) roboty dekarskie – drobne naprawy połaci dachu: uzupełnienie uszkodzonej papy, przesmarowanie połaci lepikiem na zimno, naprawy oraz uzupełnienie obróbek blacharskich, instalacji odprowadzającej wody deszczowe;
l) wykonywanie nietypowych prac związanych z właściwym funkcjonowaniem szpitala wskazanych przez Dział Techniczny.
2. Wymagany okres rękojmi wynosi minimum 24 miesiące na wszystkie roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
6. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
7. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy począwszy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Termin płatności wynosi 60 dni od prawidłowo wystawionej faktury dostarczonej do Zamawiającego.
9. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XV niniejszej SWZ.
10. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 1 do SWZ, który jest integralną częścią niniejszej dokumentacji. Zapisy zawarte w SWZ należy traktować jako warunki udzielenia zamówienia.
11. Podwykonawstwo
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
3. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane jeżeli są już znani. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.
4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
6. Przepisy ust. 1 i 2 stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji warunków zamówienia.
7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Marzęcki, Dominik Marzęcki S. C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5671911346
7.3.4) Miejscowość: Wychódźc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-150
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TOMASZ MARZĘCKI, DOMINIK MARZĘCKI S.C.
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TOMASZ MARZĘCKI, DOMINIK MARZĘCKI S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Remont dachu w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.