Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00067564/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-24
- 2022/BZP 00071380/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka
w Sanoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371020877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 0134655968
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asabat@pwsz-sanok.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up-sanok.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.pwsz-sanok.4bip.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodkaw Sanoku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a0dee30-9571-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066227/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067564/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.262-06.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku realizowane w ramach projektu pt. „Kompetencja - Rozwój - Samorealizacja” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, numer POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17. Zadanie 1 - Wsparcie świadczenia wysokiej jakości usług przez Biuro Karier PWSZ
i Zadanie 2 - Wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania uczelnią.
W szczególności wdrożenie obejmuje Uniwersytecki System Obsługi Studiów USOS i aplikacji stowarzyszonych. Zamawiający oświadcza, że jest członkiem stowarzyszonym MUCI i udostępni Wykonawcy pliki instalacyjne systemu USOS.
Na potrzeby wdrożenia systemu USOS zostanie wykorzystana darmowa wersja systemu baz danych Oracle Express Edition.
Zakres wdrożenia.
Wdrożenie zakłada realizację następujących prac:
- opracowanie analizy przedwdrożeniowej,
- instalację i konfigurację środowiska systemowego, systemu USOS i aplikacji stowarzyszonych,
- migrację danych do systemu USOS,
- opracowanie mechanizmów i wykonanie integracji z systemami zewnętrznymi,
- przeprowadzenie szkoleń użytkowników,
- opracowanie dokumentacji wdrożeniowej i powdrożeniowej a także:
- udzielenie gwarancji na wykonane prace wdrożeniowe,
- świadczenie usługi opieki serwisowej nad wdrożonymi systemami.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji określają:
2.1. Załącznik nr 1 do SWZ zawierający:
1) Wzór Formularza ofertowego,
2.2. Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami,
2.3. Załącznik nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695028,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695028,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695028,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bonasoft Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943113503
7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 52
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-425
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695028,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30INNE PRZETARGI Z SANOKA
- na dostawę pieczywa dla SPZOZ Sanok
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Strachocina
- na dostawę mrożonek dla SPZOZ w Sanoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Markowce w Gminie Sanok
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- budowa i wdrozenie systemu do obsługi dofinansowania przedsięwzięć - I etap.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.