Og³oszenie z dnia 2022-03-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00097111/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00131267/01 - Wynik z dnia 2022-04-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa spektrometru absorpcji atomowej w wersji p³omieniowej na potrzeby Katedry Biologii i Biotechnologii Mikroorganizmów KUL
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KATOLICKI UNIWERSYTET LUBELSKI JANA PAW£A II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514064
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleje Rac³awickie 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@kul.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kul.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Ko¶cielna szko³a wy¿sza o pe³nych prawach publicznych szk³ wy¿szych
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa spektrometru absorpcji atomowej w wersji p³omieniowej na potrzeby Katedry Biologii i Biotechnologii Mikroorganizmów KUL
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9128b04b-a459-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00090956
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kul3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kul
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (dalej Platformy) dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul., Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie wnioski, zawiadomienia, informacje, oraz pozosta³e dokumenty i o¶wiadczenia, w tym dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego, przekazywane s± elektronicznie za po¶rednictwem elektronicznej Platformy dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kul poprzez Formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê wp³ywu wniosków, zawiadomieñ
oraz informacji przyjmuje siê ich datê wczytania do Platformy. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie oraz w Rozp. Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dn. 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. Osob± uprawnion± przez Zamawiaj±cego do kontaktu z
Wykonawcami jest: Ma³gorzata Nepelska e-mail: dzp@kul.pl. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie
internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/kul oraz uznaje go za wi±¿±cy. Zamawiaj±cy w rozdz. VIII SWZ okre¶li³ instrukcjê korzystania z Platformy w niniejszym postêpowaniu. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 2 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji ... (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie „pdf” nale¿y podpisywaæ formatem PAdES; 2) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy nale¿y u¿yæ formatu XAdES. 7. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. okre¶li³: dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy
komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB, informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego oraz w³a¶ciciela Platformy, gdy¿ istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ
otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert, oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu
elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne tj: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci min. 512 kb/s, komputer klasy PC lub
MAC o konfiguracji: pamiêæ min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z syst. operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana przegl±darka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, w³±czona
obs³uga JavaScript, zainstalowany program AdobeAcrobatReader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3., Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków szczegó³owe informacje dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdz. VIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, i¿ dane osobowe Wykonawcy rozumie jako dane osobowe osób fizycznych, od których dane te bezpo¶rednio pozyska³, w
szczególno¶ci:1) Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±; Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn± prowadz±c± jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±; pe³nomocnika Wykonawcy bêd±cego osob± fizyczn±; 2) cz³onka/cz³onków organu zarz±dzaj±cego Wykonawcy, bêd±cego osob± fizyczn±; 3) osoby/osób skierowanych do przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje ¿e: 1) administratorem danych osobowych Wykonawcy bêdzie Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Paw³a
II, Al. Rac³awickie 14, 20-950 Lublin; 2) inspektorem ochrony danych w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Paw³a II jest Pani
Aleksandra Pyka, nr tel.: 81 445 32 30, e-mail: iod@kul.pl; 3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
5) obowi±zek podania danych osobowych, bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3. Wykonawca na podstawie art. 15 RODO posiada prawo dostêpu do danych osobowych jego dotycz±cych. 4. Wykonawca na podstawie art. 16 RODO posiada prawo do sprostowania danych osobowych jego dotycz±cych. Zamawiaj±cy informuje jednocze¶nie, i¿ skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u i jego za³±czników. 5. Wykonawca na podstawie art. 18 RODO posiada prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych jego dotycz±cych, z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust 2 RODO. 6. Wykonawca posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jego dotycz±cych narusza
przepisy RODO. 7. Wykonawcy nie przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. 8. Wykonawcy na podstawie art. 21 RODO nie przys³uguje prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zki
informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego
w niniejszym postêpowaniu. Pe³na tre¶æ klauzuli zawiera Rozdz. XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP.274.4/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa spektrometru absorpcji atomowej w wersji p³omieniowej na potrzeby Katedry Biologii i Biotechnologii Mikroorganizmów KUL. Oferowany sprzêt ma byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38000000-5 - Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty na realizacjê przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
a) cena – 60%
b) okres gwarancji jako¶ci – 40%
Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty, która uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów okre¶lonych w postaci liczby zaokr±glonej do dwóch miejsc po przecinku. Oferty bêd± oceniane w skali od 0 do 100 punktów.
Kryterium oceny ofert bêdzie obliczane wg nastêpuj±cych wzorów:
a) cena C – 60%
C = Cmin/Coo x 60 pkt
gdzie:
C – ocena punktowa za oceniane kryterium ceny
Cmin – najni¿sza spo¶ród wszystkich ofert podlegaj±cych ocenie cena ofertowa brutto
Coo – cena ofertowa brutto oferty ocenianej
60 % - waga procentowa ocenianego kryterium (60% = 60 pkt)
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wype³nionego za³±cznika
pn. „Formularz Ofertowy” i z³o¿onej w nim deklaracji Wykonawcy.
b) okres gwarancji jako¶ci G – 40%
G = (Goo / Gmax) x 40 pkt
gdzie:
G – ocena punktowa za oceniane kryterium okres gwarancji;
Goo – oferowany okres gwarancji oferty ocenianej;
Gmax – najd³u¿szy oferowany okres gwarancji spo¶ród wszystkich ofert podlegaj±cych ocenie;
40 % - waga procentowa ocenianego kryterium (40% = 40 pkt);
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce.
Oferta z zaoferowanym minimalnym okresem gwarancji otrzyma 0 pkt. Oferta z zaoferowanym najd³u¿szym okresem gwarancji otrzyma 40 pkt. Pozosta³e oferty bêd± oceniane wg powy¿szego wzoru odnosz±cego siê do tego kryterium.
Oferty z zaoferowanym krótszym ni¿ (wy¿ej wskazany) przyjêty przez Zamawiaj±cego okresem gwarancji oraz oferty w których Wykonawca nie wpisze oferowanego okresu gwarancji zostan± odrzucone jako nieodpowiadaj±ce tre¶ci SWZ.
Ocena w zakresie tego kryterium zostanie dokonana na podstawie wype³nionego za³±cznika pn. „Formularz Ofertowy” i z³o¿onej w nim deklaracji Wykonawcy.
Ocena koñcowa oferty zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
O = C+G
O – to suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria wymienione wy¿ej
C – ocena punktowa za oceniane kryterium cena
G – ocena punktowa za oceniane kryterium okres gwarancji
W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¶li przy zastosowaniu wymienionego zaokr±glenia nie wystêpuje ró¿nica w ilo¶ci przyznanych punktów.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów spo¶ród nieodrzuconych ofert.
Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) zosta³a oceniona najwy¿ej - jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny,
2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp,
3) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych niezbêdnych do przeprowadzenia postêpowania potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia w
postêpowaniu: a) o¶wiadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo
o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp
(wskazany termin 3 miesiêcy okre¶lony zosta³ w § 2 ust. 1 pkt. 6) Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz
innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz.U. 2020 poz.2415)); c) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym
mowa rozdziale XIV ust. 1 pkt. 1 SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 3)-6) ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt.
5), 7), 8), 9) i 10) ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ; Wykonawca powy¿sze dokumenty na wezwanie Zamawiaj±cego winien z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy poprzez przycisk „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub
miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w pkt. 1 lit. b) powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami,
jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê
dokumentu, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 2 pkt 1) lit. b) SWZ, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Sposób sporz±dzania oraz sposób przekazywania dokumentów opisane zosta³y szczegó³owo w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 r. poz. 2452).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:1) karty charakterystyki urz±dzenia, 2) katalogi, ulotki i foldery oferowanego przedmiotu, w jêzyku polskim, potwierdzaj±ce zgodno¶æ deklarowanych parametrów przedmiotu z wymaganiami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku gdy wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wy-znaczonym terminie.
Zamawiaj±cy prosi o widoczne oznaczenie dokumentów numerem pozycji, którego ten dokument dotyczy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) karty charakterystyki urz±dzenia2) katalogi, ulotki i foldery oferowanego przedmiotu, w jêzyku polskim, potwierdzaj±-ce zgodno¶æ deklarowanych parametrów przedmiotu z wymaganiami przedstawionymi w opisie przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.DOKUMENTY SK£ADANE RAZEM Z OFERT¡ – Wykonawca sporz±dza ofertê na Formularzu ofertowym zgodnie z za³.nr 2 do SWZ oraz musi do³±czyæ: 1)o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdz.XIII ust. 1 SWZ, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³.nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w rozdz.XIV ust. 2 SWZ; O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³adaj± odrêbnie: Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 2)Dowody dot. „samooczyszczenia” – w przypadku podlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 5) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4-5), 7-10) ustawy Pzp Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, o których mowa w rozdz.XIII ust. 4; (je¿eli dotyczy). Je¿eli zajd± okoliczno¶ci równie¿ dokumenty wskazane w Rozdz. XIV (pe³nomocnictwo, zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê, dowody samooczyszczenia, zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, w takim przypadku ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i do zawarcia umowy. Wykonawcy, którzy z³o¿yli wspóln±ofertê ponosz±, w razie wybrania ich oferty przez Zamawiaj±cego, solidarn± odpowiedzialno¶æ wobec Zamawiaj±cego za wykonanie umowy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w stosunku do ¿adnego z Wykonawców nie mog± zachodziæ przes³anki podstaw do wykluczenia z postêpowania. Zgodnie z art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy spo¶ród Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ. (je¿eli dotyczy).
Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, w której m.in. zostanie okre¶lony pe³nomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiaj±cym oraz do wystawiania dokumentów zwi±zanych z p³atno¶ciami, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta umowa, nie
mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia. Niedope³nienie powy¿szych formalno¶ci przez wybranego Wykonawcê bêdzie potraktowane przez Zamawiaj±cego jako niemo¿no¶æ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn le¿±cych po stronie
Wykonawcy. Sposób, formê i wykaz dokumentów sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siêo zamówienie zawiera rozdz. XIV SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy zosta³y okre¶lone we wzorze umowy, stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez Wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w paragrafie 9 projektowanych postanowieñ umowy - wzorze umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kul
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-28 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Modernizacja 7 szt. sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniach z przejazdami dla rowerzystów w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 824 i 874 w m. Pu³awy
- Szkolenia specjalizacyjne w zawodzie pracownik socjalny w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Spo³eczna w województwie lubelskim".
- Dostawa akcesoriów do czyszczenia narzêdzi przed sterylizacj±
- Dostawa spektrometrów Ramana na potrzeby Lubelskiego Urzêdu Celno-Skarbowego w Bia³ej Podlaskiej
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³a II w Lublinie.
- Dostawa mebli i wyposa¿enia biurowego
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeñ oraz zakup wyposa¿enia i urz±dzeñ medycznych celem realizacji ¶wiadczeñ w zakresie diagnostyki i leczenia onkologicznego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Megrez Sp. z o.o.
- Dostawa 10 zestawów æwiczeñ laboratoryjnych z detekcji promieniowania jonizuj±cego w ramach projektu "Politechnika Czêstochowska kszta³ci kadrê dla rozwoju gospodarki"
- Dostawa sprzêtu laboratoryjnego
- Dostawa materia³ów zu¿ywalnych do sprzêtu laboratoryjnego dla Zak³adu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Wyposa¿enie pracowni architektury krajobrazu CKZiU w S³ubicach
- W-5 ZP/4/2025 dostawa odczynników chemicznych/ laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzêtu laboratoryjnego.
wiêcej: Sprzêt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyj±tkiem szklanego) »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.