Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080390/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00166778/01 - Wynik z dnia 2021-09-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090880 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych WSCKZiU nr 2 w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302278724
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mostowa 6
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-855
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: +48 618529625
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wmeller@wsck.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsck.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090880
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00080390/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy:
a) z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji umowy, w szczególności wystąpieniem siły wyższej lub wywołanych stanem epidemii lub jej skutków,
b) w następstwie wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - Zamawiający dopuszcza zmiany pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia na inny pod warunkiem, że cena jednostkowa zmienionego przedmiotu zamówienia nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania z zachowaniem wszelkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy pod warunkiem zachowania funkcjonalności i przeznaczenia przedmiotu zamówienia. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia spowodowane na przykład wycofaniem oferowanego produktu z produkcji, wprowadzenie na rynek nowego produktu o lepszych właściwościach, pod warunkiem, że zmiana, o której mowa nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy.
2. Dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest:
1) w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania dostaw;
2) po wykazaniu, że proponowany podwykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1, pkt 2 lit. a i b, pkt 3 - 7 ustawy Pzp - w tym celu Wykonawca złoży podmiotowe środki dowodowe dotyczące proponowanego podwykonawcy określone w pkt 7.2 - 7.4 SWZ, w oryginale lub kopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela podwykonawcy wskazanego w odpowiednim rejestrze lub ewidencji, lub pełnomocnika.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy określonej w § 3 ust. 1 umowy:
a) z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji umowy, w szczególności wystąpieniem siły wyższej lub wywołanych stanem epidemii lub jej skutków,
b) w następstwie wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego ze względu na wstrzymanie przez organ nadrzędny finansowania przedmiotu umowy
- z tym zastrzeżeniem, że termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu tylko o czas trwania okoliczności określonych w lit. a - b.
2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - Zamawiający dopuszcza zmiany pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia na inny pod warunkiem, że cena jednostkowa zmienionego przedmiotu zamówienia nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania z zachowaniem wszelkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy pod warunkiem zachowania funkcjonalności i przeznaczenia przedmiotu zamówienia. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia spowodowane na przykład wycofaniem oferowanego produktu z produkcji, wprowadzenie na rynek nowego produktu o lepszych właściwościach, pod warunkiem, że zmiana, o której mowa nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy.
2. Dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest:
1) w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania dostaw;
2) po wykazaniu, że proponowany podwykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1, pkt 2 lit. a i b, pkt 3 - 7 ustawy Pzp - w tym celu Wykonawca złoży podmiotowe środki dowodowe dotyczące proponowanego podwykonawcy określone w pkt 7.2 - 7.4 SWZ, w oryginale lub kopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela podwykonawcy wskazanego w odpowiednim rejestrze lub ewidencji, lub pełnomocnika.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-06-24 11:00
Po zmianie:
2021-06-28 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-06-24 11:30
Po zmianie:
2021-06-28 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-08-20
Po zmianie:
2021-07-27
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.