eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych WSCKZiU nr 2 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090880 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wyposażenia do sal dydaktycznych WSCKZiU nr 2 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Poznaniu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302278724

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mostowa 6

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-855

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.7.) Numer telefonu: +48 618529625

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wmeller@wsck.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsck.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090880

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00080390/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy:
a) z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji umowy, w szczególności wystąpieniem siły wyższej lub wywołanych stanem epidemii lub jej skutków,
b) w następstwie wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - Zamawiający dopuszcza zmiany pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia na inny pod warunkiem, że cena jednostkowa zmienionego przedmiotu zamówienia nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania z zachowaniem wszelkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy pod warunkiem zachowania funkcjonalności i przeznaczenia przedmiotu zamówienia. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia spowodowane na przykład wycofaniem oferowanego produktu z produkcji, wprowadzenie na rynek nowego produktu o lepszych właściwościach, pod warunkiem, że zmiana, o której mowa nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy.
2. Dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest:
1) w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania dostaw;
2) po wykazaniu, że proponowany podwykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1, pkt 2 lit. a i b, pkt 3 - 7 ustawy Pzp - w tym celu Wykonawca złoży podmiotowe środki dowodowe dotyczące proponowanego podwykonawcy określone w pkt 7.2 - 7.4 SWZ, w oryginale lub kopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela podwykonawcy wskazanego w odpowiednim rejestrze lub ewidencji, lub pełnomocnika.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) dopuszczalna jest zmiana terminu dostawy określonej w § 3 ust. 1 umowy:
a) z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji umowy, w szczególności wystąpieniem siły wyższej lub wywołanych stanem epidemii lub jej skutków,
b) w następstwie wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności wstrzymanie dostawy przez Zamawiającego ze względu na wstrzymanie przez organ nadrzędny finansowania przedmiotu umowy
- z tym zastrzeżeniem, że termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu tylko o czas trwania okoliczności określonych w lit. a - b.
2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia - Zamawiający dopuszcza zmiany pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia na inny pod warunkiem, że cena jednostkowa zmienionego przedmiotu zamówienia nie przewyższy ceny jednostkowej określonej w ofercie Wykonawcy złożonej w ramach postępowania z zachowaniem wszelkich wymaganych parametrów technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy pod warunkiem zachowania funkcjonalności i przeznaczenia przedmiotu zamówienia. Podstawą tej zmiany mogą być obiektywne trudności Wykonawcy w uzyskaniu pierwotnie oferowanego przedmiotu zamówienia spowodowane na przykład wycofaniem oferowanego produktu z produkcji, wprowadzenie na rynek nowego produktu o lepszych właściwościach, pod warunkiem, że zmiana, o której mowa nie może prowadzić do zmiany charakteru umowy.
2. Dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest:
1) w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania dostaw;
2) po wykazaniu, że proponowany podwykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1, pkt 2 lit. a i b, pkt 3 - 7 ustawy Pzp - w tym celu Wykonawca złoży podmiotowe środki dowodowe dotyczące proponowanego podwykonawcy określone w pkt 7.2 - 7.4 SWZ, w oryginale lub kopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela podwykonawcy wskazanego w odpowiednim rejestrze lub ewidencji, lub pełnomocnika.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-06-24 11:00

Po zmianie:
2021-06-28 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-06-24 11:30

Po zmianie:
2021-06-28 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-08-20

Po zmianie:
2021-07-27

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.